eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawadostawa mleka i jego przetworów oraz artykułów tłuszczowych do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowoursynowskiej 216 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-27

Warszawa: dostawa mleka i jego przetworów oraz artykułów tłuszczowych do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowoursynowskiej 216 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 233946 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Nowoursynowska 216, 02-766 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8433030, fax 022 8521440.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mleka i jego przetworów oraz artykułów tłuszczowych do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowoursynowskiej 216 w Warszawie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i jego przetworów oraz artykułów tłuszczowych do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Nowoursynowskiej 216 w Warszawie. Kod CPV - 155, 158. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA na dostawę mleka i jego przetworów oraz artykułów tłuszczowych - kalkulacja cenowa Lp. Nazwa / jedn. miary Ilość m-czna kg/ szt./l Wartość jednostkowa bez podatku VAT Wartość bez podatku VAT Stawka VAT Cena jednostkowa z podatkiem VAT Cena z podatkiem VAT 1 masło extra 82%/kg 85,00 0,07 2 masło roślinne/kg 35,00 0,07 3 ser biały półtłusty/kg 30,00 0,07 4 mleko 3,2% folia /1L 2 480,00 0,03 5 serek waniliowy 150g /szt. 160,00 0,07 6 olej uniwersalny/ 1L 20,00 0,07 7 śmietana 18% 250 ml./szt. 50,00 0,07 8 ser topiony 100g/szt. 160,00 0,07 9 ser żółty /kg 40,00 0,07 RAZEM

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 8.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 8.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto: 8.5. posiadają zezwolenie Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej zezwalające na dostawę mleka i jego przetworów lub w przypadku innych Wykonawców niż Spółdzielnie Mleczarskie oświadczenie Spółdzielni, iż posiada ważne zezwolenie Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej zezwalające na dostawę mleka i jego przetworów w szczególności na każdy środek transportu przeznaczony do przewozu środków spożywczych nietrwałych, 8.6. spełniają normy weterynaryjne obowiązujące w Unii Europejskiej, a także stosują lub są w trakcie wdrażania zasady systemu HACCP, 8.7. dostarczą pełny asortyment produktów wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia,
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Celem potwierdzenia spełnienia ww. warunków oraz umożliwienia oceny, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) ich kserokopie lub odpisy. Dokumenty złożone w ofercie: 9.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 9.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto: 9.3 Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 9.4 Kalkulację cenową - załącznik Nr 3 do SIWZ. 9.5 Ważne zezwolenie Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej zezwalające na dostawę mleka i jego przetworów lub w przypadku innych Wykonawców niż Spółdzielnie Mleczarskie oświadczenie Spółdzielni, iż posiada ważne zezwolenie Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej zezwalające na dostawę mleka i jego przetworów - środek transportu przeznaczony do przewozu środków spożywczych nietrwałych zgodnie z ustawą z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych i żywienia. decyzja wydana przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej, lub organ Inspekcji Weterynaryjnej o produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi i spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów. 9.6 Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia normy weterynaryjne obowiązujące w Unii Europejskiej, a także o stosowaniu lub wdrażaniu zasad systemu HACCP. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną do oferty należy załączyć umowę regulującą współpracę przedsiębiorców. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: 1) reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 2) zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, 3) złożenie oferty wspólnie, 4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z uczestników musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt 9.1, 9.2. Pozostałe dokumenty lub oświadczenia przedkłada ustanowiony Wykonawca - Pełnomocnik jako wspólne. W przypadku oceny spełniania warunków przetargowych przez konsorcjum warunki te będą zsumowane w celu łącznej oceny. Nie dopuszcza się uczestnictwa danego Wykonawcy w więcej niż jednym podmiocie występującym wspólnie.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.um.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Nowoursynowskiej 216 w pokoju Kierownika Zespołu Administracyjno - Gospodarczego ..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej 216, w pokoju Kadr.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.01.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.