eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Usługa szkoleniowa kurs Opiekun/ka osób starszych i niepełnosprawnych dla 12 osób bezrobotnych, kurs finansowany środkami Funduszu Pracy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-06

Końskie: Usługa szkoleniowa : kurs Opiekun/ka osób starszych i niepełnosprawnych dla 12 osób bezrobotnych, kurs finansowany środkami Funduszu Pracy.
Numer ogłoszenia: 233821 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa : kurs Opiekun/ka osób starszych i niepełnosprawnych dla 12 osób bezrobotnych, kurs finansowany środkami Funduszu Pracy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa : kurs Opiekun/ka osób starszych i niepełnosprawnych dla 12 osób bezrobotnych, kurs finansowany środkami Funduszu Pracy. Ogólna liczba godzin dydaktycznych szkolenia wynosi 120 h dla każdej osoby ( 1 godzina szkolenia = 45 minut ). A. Program szkolenia. Program szkolenia obejmujący zajęcia teoretyczne i praktyczne musi zawierać m.in. następujące zagadnienia : 1. Podstawy psychologii. 2. Dietetyka i przygotowanie posiłków. 3. Podstawy higieny i pielęgnacji osób starszych i niepełnosprawnych. 4. Pomoc w rehabilitacji osób starszych i niepełnosprawnych. 5. Organizacja pracy i podstawy BHP. Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2010 r., Nr 177, poz.1193 z późn. zm - rozporządzenie MP i PS z dnia 12 grudnia 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ) program szkolenia powinien zawierać w szczególności następujące informacje : 1. Nazwę i zakres szkolenia; 2. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia; 3. Wymagania wstępne dla uczestników szkolenia ; 4. Cele szkolenia ; 5. Plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej; 6. Opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; 7. Wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych; 8. Przewidziane sprawdziany i egzaminy. Program szkolenia powinien uwzględniać standardy kwalifikacji zawodowych dostępne w bazach danych MP i PS. B. Cele kursu. Celem kursu jest nabycie przez osoby bezrobotne niezbędnej wiedzy i umiejętności wymaganych na stanowiskach związanych z opieką nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi. Zajęcia na kursie nie mogą trwać dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie i nie mogą być realizowane w niedziele. Szkolenie musi zostać zrealizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Uczestnicy kursu w trakcie realizacji muszą mieć zapewnione warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy ( za warunki BHP Wykonawca odpowiada od momentu rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia - Wykonawca zobowiązuje się do wyznaczenia pracownika /ów odpowiedzialnych za przestrzeganie tych przepisów), materiały dydaktyczne - co najmniej zeszyty formatu A4 - 96 kartkowe w kratkę , długopisy, skrypty tematyczne lub podręczniki związane z tematyką szkolenia - materiały te uczestnicy kursu otrzymują na własność). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdego dnia uczestnikom szkolenia gorące i zimne napoje ( kawa, herbata, woda mineralna ). Szkolenie musi zostać przeprowadzone przez odpowiednio wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę dydaktyczną adekwatnie do tematyki szkolenia. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić wśród uczestników szkolenia ankietę ewaluacyjną i przedstawić jej wyniki Zamawiającemu. Absolwenci kursu po jego zakończeniu otrzymują następujący dokument : Zaświadczenie ukończenia kursu zawierające: numer z rejestru wydanych zaświadczeń, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika ( w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość ), nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. Zaświadczenie to musi być wydane zgodnie z wytycznymi rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy ( Dz. U. z 2010 r., Nr 177, poz.1193 z późn. zm. - rozporządzenie MP i PS z dnia 12 grudnia 2011 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy). Ponadto Zamawiający dokona zapłaty za w/w szkolenie po jego zakończeniu oraz przedłożeniu dokumentów wymienionych w umowie po podpisaniu przez strony zgodnego protokołu odbioru usługi. Miejsce realizacji szkolenia : Końskie. C. Termin realizacji zamówienia : listopad - grudzień 2012 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda : wykazu wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , co najmniej 2 ( dwóch) usług w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, t. j. szkolenie w zawodzie opiekun/ka osób starszych i niepełnosprawnych dla co najmniej 10 osób stanowiących jedną grupę ( szkolenie grupowe) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda :wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług. Muszą być to co najmniej 2 osoby, które spełniają poniższe wymagania w zakresie wykształcenia i doświadczenia : - wykształcenie wyższe , - minimum 2- letnie doświadczenie jako wykładowca na kursach o tematyce zbieżnej z przedmiotem zamówienia, - przeprowadzone minimum 2 szkolenia o tematyce zbieżnej z przedmiotem zamówienia dla co najmniej 10 osób stanowiących jedną grupę ( szkolenie grupowe ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) podpisane przez wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2 do SIWZ ). b) oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy ( załącznik nr 5 do SIWZ ) c) wykonawca do oferty dołącza dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku złożenia odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument taki musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 7 do SIWZ). e) wypełniony Formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do SIWZ ) do którego należy dołączyć wzór zaświadczenia o ukończeniu kursu oraz wzór ankiety oceniającej szkolenie. f) program szkolenia ( załącznik nr 8 do SIWZ) . g) pisemne zobowiązanie osób biorących udział w wykonaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy osób nie będących pracownikami Wykonawcy w myśl przepisów Kodeksu pracy, a będącymi osobami biorącymi udział w wykonaniu zamówienia ( załącznik nr 9 do SIWZ) . 3. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , należy przedłożyć : a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ( załącznik nr 3 do SIWZ ). b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy ( załącznik nr 4 do SIWZ ). Zasady dotyczące dokumentów składanych przez konsorcjum. 1. Każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne zobowiązany jest do odrębnego złożenia dokumentów wskazanych w pkt A ppkt. 2 lit. b oraz w pkt. A ppkt. 3 lit. b. Dokumenty wymienione w pkt A ppkt. 1 lit. a i b składane są w zakresie w jakim niezbędne jest to do wykazania się spełnianiem warunków udziału w postępowaniu . W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie ofertę wspólną podpisują : - osoby/ osoba , której konsorcjanci udzielają pełnomocnictwa , a która występuje w imieniu konsorcjum - wówczas konsorcjum nie musi wyznaczać pełnomocnika, - jeśli lider konsorcjum jest wyznaczony i upełnomocniony przez każdego z konsorcjantów, ofertę podpisują osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu podmiotu będącego liderem, - w konsorcjum dwóch spółek cywilnych ofertę podpisują wszyscy wspólnicy zarówno jednej , jak i drugiej spółki albo osoby upoważnione do składania stosownych oświadczeń woli przez każdego z konsorcjantów, - w spółce cywilnej ofertę podpisują wszyscy wspólnicy albo osoby upoważnione przez wspólników do składania stosownych oświadczeń woli. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których wykonywania pełnomocnik jest upoważniony.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia - 20
  • 3 - Jakość świadczonych usług - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.konskie.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich ul. Staszica 2 26 - 200 Końskie pok. nr 13 (I pietro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2012 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich ul. Staszica 2 26 - 200 Końskie Sekretariat - pokój nr 18 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.