Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-02
Poznań: Parkowanie pojazdów dla celów procesowych dla jednostek Policji woj. wielkopolskiego
Numer ogłoszenia: 23348 - 2015; data zamieszczenia: 02.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Jana Kochanowskiego 2A, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412743, 8412740, faks 061 8412744.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Parkowanie pojazdów dla celów procesowych dla jednostek Policji woj. wielkopolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: parkowania pojazdów, składowania ich części i innych rzeczy na parkingu Wykonawcy. Dla poszczególnych części zamówienia, Zamawiający zastrzega również możliwość zlecenia usług, które świadczone będą na rzecz komórek organizacyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu oraz Zarządów i Biur Komendy Głównej Policji w Warszawie oraz Komend Powiatowych Policji, działających na terenie woj. wielkopolskiego. Zakres czynności określonych dla części 1P - 25P - parkowanie pojazdów i ich części oraz innych rzeczy na parkingu Wykonawcy, obejmuje: a) parkowanie pojazdów, składowanie ich części, ładunku i innych rzeczy na parkingu przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu oraz ich zabezpieczenie na parkingu Wykonawcy, b) pracownicy wykonawcy w ramach zawartych w ofercie kosztów zobowiązani są do udzielenia pomocy holującemu pojazd jak i policjantom w trakcie wykonywania czynności służbowych w zakresie ustawiania, przemieszczenia i przygotowania przedmiotów/ pojazdów i części w zakresie demontażu/ montażu do badań, oględzin zgodnie z wydanymi w tym zakresie zarządzeniami prowadzącego czynności, c) teren parkingu musi znajdować się w miejscu pozwalającym na dojazd drogą publiczną bez ograniczeń tonażowych , wjazd holowanych pojazdów powyżej 12 ton tj. zestawów (ciągnik + naczepa razem), d) przyjęcie zobowiązania dotyczącego nieujawniania informacji pozyskanych w wyniku świadczenia usługi osobom trzecim; e) w chwili podpisywania umowy wykonawca powinien posiadać polisę ubezpieczeniową od kradzieży, uszkodzenia, zniszczenia podpalenia itp. zabezpieczonych pojazdów części i innych rzeczy - wartość polisy minimum 25 000,00 zł, f) zapewnienie, w trakcie obowiązywania umowy, całodobowej łączności (przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych) w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi, g) przyjęcie pełnej odpowiedzialności cywilno-prawnej za parkowanie pojazdów i ich ładunek lub ich części i składowanie rzeczy w trakcie świadczenia usługi, h) wykonywanie dyspozycji w sposób określony w umowie, z uwzględnieniem formalności wymaganych w: dyspozycji usunięcia pojazdu/części/innych rzeczy, w protokole przyjęcia/przekazania pojazdu, zezwoleniu na odbiór pojazdu/części/ innych rzeczy z parkingu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: minimum 1 parkingiem utwardzonym na powierzchni minimum 150 m2, znajdującym się na terenie administracyjnym działania jednostki Policji określonej dla danej części postępowania (1P-25P), w zależności do której części postępowania Wykonawca składa ofertę. Parking powinien spełniać niżej wymienione warunki: a) zabezpieczony ogrodzeniem o wysokości minimum 1,40 m, zamykany bramą wjazdową i oznaczony tablicą parking; b) wyposażony w obiekt (budynek, hala), w którym znajdują się: - minimum 1 wydzielone i zamykane pomieszczenie umożliwiające składowanie części pojazdów i akcesoriów, o powierzchni zadaszonej minimum 10 m2; - minimum 1 wydzielone i zamykane pomieszczenie umożliwiające zabezpieczenie min. 2 pojazdów o dmc do 3,5 tony; - minimum 1 wydzielone pomieszczenie do prowadzenia oględzin, posiadające przyłącze elektryczne i ogrzewanie zapewniające minimum 18 stopni Celsjusza w okresie zimowym, w którym możliwe jest prowadzenie czynności przez eksperta/rzeczoznawcę; - oświetlony kanał lub najazd lub podnośnik umożliwiający podniesienie całego pojazdu oraz urządzenie umożliwiające osuszenie pojazdu; c) całodobowe przyjmowanie na parkingu holowanych pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów; d) teren parkingu powinien być dozorowany na miejscu przez stróża/ochronę lub powinien posiadać całodobowe zabezpieczenie w postaci wewnętrznego monitoringu przy pomocy kamer. Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca wykaże w ofercie więcej niż jeden parking na terenie powiatu dla którego Wykonawca składa ofertę, a suma utwardzonej powierzchni będzie odpowiadała wymaganej powierzchni min. 150 m2 i każdy z nich będzie posiadł z osobna wyposażenie, o którym mowa w pkt 3. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę do więcej niż jednej części, to zobowiązany on jest do dysponowania parkingiem o wymaganej powierzchni i posiadającym ww. warunki w każdej z części z osobna, np. składając ofertę do 3 części należy dysponować 3 parkingami, z których każdy z osobna posiada min. 150 m2 utwardzonej powierzchni oraz z osobna będzie posiadł wyposażenie, o którym mowa w pkt 3. Każdy parking, w zależności od części do której złożono ofertę, winien znajdować się w obrębie administracyjnym działania jednostek Policji, które określone zostały w danej części postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, odpowiednio do danej części postępowania, o treści określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców; Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3) W przypadku, gdy Wykonawca w celu spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie polegać na potencjale technicznym podmiotu trzeciego, zobowiązany jest, przedstawić: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę podmiotu trzeciego udzielenia Wykonawcy odpowiedniego zasobu - wskazywać jego rodzaj, czas jego udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu, lub b) inne stosowne dokumenty, dotyczące: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; - ewentualnego zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Upust - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty cenowej, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1) dopuszczalne jest nie naliczanie wynagrodzenia za kilka lub kilkanaście dób parkowania pojazdów, 2) dopuszczalne jest skrócenie terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem przejęcia kompetencji określonych w umowie przez Zamawiającego lub przez instytucję gospodarki budżetowej, 3) dopuszczalne są zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki podatku VAT jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, natomiast jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, 4) dopuszczalna jest zmiana płatnika należności wynikających z niniejszej umowy, 5) dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy określonej w § 5 ust. 10 w terminie wskazanym w § 2 umowy. 6) dopuszczalna jest zmiana miejsca parkowania pojazdów pod warunkiem zachowania warunków lokalizacji (teren powiatu) oraz wykazania przez Wykonawcę, że proponowany inny parking spełnia warunki określone w zamówieniu i przedstawi Zamawiającemu wypełniony wykaz wyposażenia parkingu o treści określonej w załączniku nr 5 do SIWZ 7) dopuszczalna jest zmiana podwykonawcy (podmiotu trzeciego) o którym mowa w § 1 ust. 8, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 8) dopuszczalne jest powierzenie części zamówienia podwykonawcy w przypadku, gdy oferta wykonawcy realizującego usługi nie zawierała wskazania części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcy. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy możliwe jest w przypadku wykazania przez Wykonawcę, że proponowana zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, lub konieczna jest dla prawidłowego lub terminowego wykonania usług. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 3. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
ul. Dąbrowskiego 17a, Sekcja ds. Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 17a, Sekcja ds. Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1P.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla POWIATU SZAMOTULSKIEGO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: P2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu międzychodzkiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: P3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu grodziskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: P4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu nowotomyskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: P5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu gnieźnieńskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: P6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu słupeckiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 7P.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu kościańskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: P8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu śremskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 9P.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu średzkiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: P10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu wrzesińskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: P11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu leszczyńskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: P12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu wolsztyńskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: P13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu ostrowskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: P14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu kępińskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: P15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu ostrzeszowskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: P16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu krotoszyńskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: P17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu kolskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: P18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu tureckiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: P19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu chodzieskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: P20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu gostyńskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: P21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu pilskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: P22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu rawickiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: P23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu jarocińskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: P24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu konińskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: P25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie pojazdów i ich części oraz innych przedmiotów na parkingu wykonawcy dla powiatu kaliskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Upust - 10
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Administrowanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Grodziska Wielkopolskiego
- Zorganizowanie i prowadzenie obsługi strefy Płatnego Parkowania w Sępólnie Krajeńskim
- Zorganizowanie i prowadzenie obsługi strefy parkowania na terenie garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 A i B w Legionowie wraz z terenami przyległymi
- WZPiFP-130-25 Usługa przechowywania (parkowania) pojazdów oraz części i podzespołów, które zabezpieczono na terenie działania KMP/KPP woj. kujawsko-pomorskiego
- Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Wolsztyna.
- "Wyposażenie strefy płatnego parkowania w Łodzi w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz komputerowe Centrum Przetwarzania Danych wraz z obsługą i utrzymaniem".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





