To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-18
Dąbrowa Górnicza: usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 19/2013
Numer ogłoszenia: 233408 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193348 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej, ul. Krasińskiego 33a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2959155, 2959099, 2959052, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi wprowadzania danych i dodatkowe usługi biurowe - ZKP 19/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług wprowadzania danych, usługi przetwarzania tekstu, usługi komputerowego maszynopisania oraz dodatkowe usługi biurowe. 2. Zamawiający dysponuje funduszami, które pozwalają na wynagrodzenie wykonawcy w wysokości nie większej niż 9,10 zł za jedną godzinę brutto. Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części (zadania). Opis przedmiotu zamówienia jest jednakowy dla każdej części (zadania) Nr 14, Nr 15, Nr 16, Nr 17, Nr 18. (kontynuacja numeracji zadań prowadzonych w roku 2013 postępowań tego rodzaju) część 1 - zamówienia dotyczy zadania Nr 14 część 2 - zamówienia dotyczy zadania Nr 15 część 3 - zamówienia dotyczy zadania Nr 16 część 4 - zamówienia dotyczy zadania Nr 17 część 5 - zamówienia dotyczy zadania Nr 18 1. Każda część (zadanie) oszacowana została na 1000 godzin. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Obsługa dokumentów wpływających do urzędu pod względem formalnym i rachunkowym; 2). Obsługa dokumentów w systemach informatycznych (Poltax, Egapoltax, Poltax - 2 B, CZM, Biblioteka Akt); 3) Inne czynności biurowe, np.: 3)1. kompletowanie dokumentacji; 3)2. tworzenie paczek z dokumentami oraz przekazywanie ich do właściwych komórek urzędu; 3)3.przygotowywanie i wypisywanie wezwań; 3)4.wypisywanie potwierdzeń odbioru; 3)5.wykonywanie czynności ułatwiających kontakt urzędu z podatnikiem; 3)6.sprawdzanie wydruków komputerowych; 3)7. transport dokumentów. 4). Praca na urządzeniach biurowych (np. kserokopiarka, fax, risograf, bindownica); 5) Praca w aplikacji Microsoft Open Office. 3. Wyżej wymienione czynności muszą być wykonywane w siedzibie zamawiającego oraz w godzinach 700 - 2000 w dniach pracy Urzędu, oraz w inne dni po odrębnym uzgodnieniu a prace wprowadzania danych do systemu komputerowego wykonawca będzie wykonywał na sprzęcie będącym własnością zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.20.00 - Usługi zarządzania danymi 79.55.10.00 - Usługi komputerowego maszynopisania 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.55.20.00 - Usługi przetwarzania tekstu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie Nr 14
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Bańbuła, ulica Pilotów 3/10, 41-216 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7400,00
Oferta z najniższą ceną: 7400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie Nr 15
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piotr Wajncetel, ulica Korczaka 2/12, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6980,00
Oferta z najniższą ceną: 6980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie Nr 16
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dariusz Rybka, ulica Wspólna 57, 42-500 Będzin, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6580,00
Oferta z najniższą ceną: 6580,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie Nr 17
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Owczarek, ulica Idzikowskiego 173, 42-522 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7390,00
Oferta z najniższą ceną: 7390,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie Nr 18
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wioletta Krawczyk, ulica Dekerta 8, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9100,00
Oferta z najniższą ceną: 9100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9100,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- "Wykonanie operatów szacunkowych"
- "Przygotowywanie oraz wydawanie gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrowie Górniczej korzystających z pomocy społecznej w roku 2024"
- Dostawa pomp insulinowych dla dorosłych
- Dostawa staplerów
- Zakup endoskopów na potrzeby Pracowni Endoskopowej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.