Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-03
Bochnia: Zorganizowanie integracyjnego kursu języka migowego w ramach projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
Numer ogłoszenia: 233204 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie integracyjnego kursu języka migowego w ramach projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie integracyjnego kursu języka migowego dla maksymalnie 20 osób w ramach projektu pt. Wzmacnianie integracji społecznej Powiecie Bocheńskim.Celem organizacji integracyjnego kursu języka migowego w stopniu umożliwiającym formułowanie i rozumienie nieskomplikowanych wypowiedzi oraz poznanie zasad komunikacji z osobami niesłyszącymi, a także zdobycie wiedzy o wadzie słuchu oraz konsekwencjach dla społecznego funkcjonowania osób z dysfunkcją narządu słuchu. Integracyjny kurs języka migowego ma na celu stworzenie warunków do przebywania w zintegrowanej grupie oraz zwiększenie spójności więzi wśród uczestników kursu, nabycie przydatnych umiejętności interpersonalnych (dobrego komunikowania się), jak również budowanie wiary w siebie i grupę. Program szkolenia powinien się składać z następujących modułów: 1.Poznanie problematyki środowiska osób z dysfunkcją narządu słuchu, 2.Zdobycie wiedzy o języku migowym i jego zastosowaniu w kontaktach interpersonalnych z osobami niesłyszącymi. 3.Praktyczna nauka posługiwania się alfabetem palcowym oraz liczebnikami, 4.Praktyczna nauka znaków z tematu:a)nawiązaniu kontaktu, b)rodzina i dom, c)zdrowie, d)rachuba czasu, e)rekreacja, kultura, sport i wypoczynek, f)w urzędzie, w sklepie. 5.Zasady komunikacji z osobami niesłyszącymi. Program kursu powinien obejmować wspólny udział w ćwiczeniach i warsztatach, jako sposób nawiązania i wzmocnienia pozytywnych kontaktów między uczestnikami kursu oraz zbudowanie poczucia odpowiedzialności za efekty podejmowanych wspólnie działań. Program nauczania powinien mieć charakter kursu praktycznego. Wykonawca w trakcie integracyjnego kursu ma zapewnić odpowiednie warunki lokalowe zgodne z zasadami BHP. Sala przeznaczona do realizacji zajęć powinna być wyposażona w samodzielne stanowiska dla każdego uczestnika kursu. Miejsce realizacji kursu powinno być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych z dysfunkcjami narządu ruchu, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich. Uczestnikami kursu będzie maksymalnie 20 osób, które nie posiadają elementarnej wiedzy o języku migowym oraz o środowisku osób niesłyszących, dlatego tempo pracy i przekazywanie treści muszą być dostosowane do potrzeb i możliwości poszczególnych uczestników. Wykonawca winien zapewnić w czasie kursu przerwy z posiłkiem regeneracyjnym (danie ciepłe, napoje zimne i ciepłe, bufet cateringowy) Miejsce szkolenia powinno znajdować się na terenie miasta Bochnia ze względu na sieć komunikacji publicznej i uczestnictwo w szkoleniu osób z terenu Powiatu Bocheńskiego. Wykonawca powinien wyposażyć każdego uczestnika kursu w materiały szkoleniowe zgodnie z programem kursu oraz w materiały biurowe, tj. długopis, zakreślacz i zeszyt (notes) A4. Wykonawca zobowiązany jest do: a/ przedstawienia harmonogramu kursu z uwzględnieniem zakresu zajęć, czasu trwania, liczby godzin zegarowych oraz nazwiska osoby prowadzącej. Celem rozliczenia realizacji ww. zadania należy przedłożyć: 1.wzór materiałów szkoleniowych (najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu), 2. zaświadczenia (certyfikaty) o ukończeniu kursu, 3. listę obecności, 4. listę potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych i piśmiennych oraz korzystanie z cateringu, 5. konspekt przeprowadzonych zajęć. Zajęcia powinny być wykonane w ilości 30 godzin zegarowych nie licząc przerw kawowych i regeneracyjnych. Zajęcia winny odbywać się od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach między 16:30 - 20:30. Wymagania dotyczące prowadzącego zajęcia: Prowadzący zajęcia winien być tłumaczem języka migowego posiadającym certyfikat wydany przez Polski Związek Głuchych oraz co najmniej 3 letni staż pracy i doświadczenie w prowadzeniu kursów języka migowego. Osoba prowadząca zajęcia będzie miała wpływ na procesy które będą zachodzić u uczestników kursu. Jego zadaniem będzie również zbudowanie atmosfery i bezpieczeństwa u uczestników, motywowanie do eliminowania lęku i obaw przed wzajemnym kontaktem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. wpis do rejestru instytucji szkoleniowych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a. Wykaz osób realizujących zamówienia wraz z opisem doświadczenia, wykształcenia oraz jaką rolę będą pełnić w realizacji zamówienia. b. Wykaz wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz osób realizujących zamówienia wraz z opisem doświadczenia, wykształcenia oraz jaką rolę będą pełnić w realizacji zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub układ ratalny dla zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy, 2.Oświadczenie Wykonawcy, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.3. Oświadczenie Wykonawcy, że cena oferty obejmuje pełny zakres usługi oraz jest zgodna z wytycznymi SIWZ. 4. Program kursu wraz z harmonogramem zgodny z wymogami określonymi w SWIZ 5. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa Oświadczenie o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.Wykaz osób realizujących zamówienie wraz z opisem doświadczenia, wykształcenia;7.Zaakceptowany wzór umowy 8.Wzór świadectwa/zaświadczenia jaki otrzyma uczestnik szkolenia 9.Oświadczenie, że szkolenie będzie przeprowadzone w Bochni. 10.Oświadczenie, że szkolenie będzie przeprowadzone w salach nie stwarzających barier w zakresie poruszania się dla osób niepełnosprawnych ruchowo poruszającej się na wózkach inwalidzkich . 11.Wykonawca upoważnia Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów tego zgłoszenia. Dla tych celów Wykonawca upoważnia każdą osobę publiczną, bank lub przedsiębiorstwa wymienione w ofercie do dostarczenia stosownej informacji uznanej przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, za konieczną i wymaganą w celu sprawdzenia oświadczeń i informacji zawartych w ofercie. 12.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z zakresem zamówienia oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje w celu przygotowania i złożenia oferty z należytą starannością
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/Wprowadzenie/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni
ul. E. Windakiewicza 9/5
32-700 Bochnia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe centrum Pomocy Rodzinie w Bochni ul. E. Windakiewicza 9/5 32-700 Bochnia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Gminnego Przedszkola w Łapczycy Oddział w Gierczycach i Oddział w Moszczenicy
- Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Bochnia oraz zapewnienie im opieki
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych BZUK Sp. z o.o. w Bochni
- Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Bochni w roku 2026
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie indywidualnych zajęć z zakresu mentoringu rodzicielskiego oraz coachingu dla uczestników/ek projektu pn. "Miasto dla każdego, czyli odnowa społeczna w Tarnowie"
- Zorganizowanie i Przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów CKZiU nr 1 w Gdyni w ramach realizacji projektu: Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni - etap II"współfinansowanego ze środków EFS+
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów ZSET w Gdyni : Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni - etap II" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Przeprowadzenie kursu "CCNA CISCO" w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- Kurs SEP z egzaminem G1E oraz G1D dla nauczycieli i uczniów w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
- 418.2025 Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń z zakresu pozyskanie, przetwarzanie i modelowanie 3d chmur punktów pochodzących z naziemnego oraz lotniczego skanowania laserowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





