eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa wraz z montażem i instalacją aparatu do wykonania PCR w czasie rzeczywistym ( real time ) wraz z aparaturą towarzyszącą do badania patogenów w żywności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-27

Kraków: Dostawa wraz z montażem i instalacją aparatu do wykonania PCR w czasie rzeczywistym ( real time ) wraz z aparaturą towarzyszącą do badania patogenów w żywności
Numer ogłoszenia: 233117 - 2007; data zamieszczenia: 27.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Józefa Brodowicza 13, 30-965 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4187711, fax 012 4187714.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i instalacją aparatu do wykonania PCR w czasie rzeczywistym ( real time ) wraz z aparaturą towarzyszącą do badania patogenów w żywności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1Blok grzejny min. 96 dołkowy 2Pokrywa grzejna do 105 °C, 3Szybkość grzania min 3,0 °C/s 4Szybkość chłodzenia min 3,0 °C/s 5Zakres temperatury od 0 do 105 °C 6Dokładność ustawienia temp. +/-0.3 °C 7Jednorodność rozkładu temp. +/-0,4 °C 8Metoda chłodzenia/grzania Peltier/Joule 9Trwałość odczynników do wykonywania oznaczeń min. 1 rok 10Gradient temperatury dynamiczny, zapewniający jednoczesne czasy inkubacji dla wszystkich 12 optymalizowanych temperatur, umożliwiający jednoczesną optymalizację warunków reakcji dla 8 reagentów 11Zakres temp. ustawienia gradientu od 30 do 105 °C 12Rozpiętość gradientu termicznego od 1,0 do 24,0 °C 13Źródło światła diody LED lub inne równoważne źródło światła o zbliżonym natężeniu oświetlenia 14Cztery niezależne kanały pomiarowe 15Komunikacja z komputerem port USB i RS232 16Multipleks 4 kanałowy - możliwość oznaczania jednocześnie do 4 genów w jednej próbce 17Skalibrowany dla barwników FAM, SYBR GREEN, TET, VIC, JOE, HEX, TAMRA, Texas Red, ROX, Cy3, Cy5 18Oprogramowanie sterujące i do obróbki danych 19Analiza jakościowa i ilościowa z krzywą standardową 20Wyznaczanie temperatury topnienia 21Analiza metodą treshhold cycle 22Automatyczna analiza alleli 23Mieszaniny reakcyjne wraz z wewnętrzną kontrolą reakcji PCR oraz dodatnią kontrolą zewnętrzną w postaci gotowych do użycia odczynników 24Zestaw komputerowy klasy PC z oprogramowaniem do obsługi systemu i zbierania danych skladający się z jednostki centralnej, monitora LCD min 17 cala i drukarki laserowej 25Możliwośc wykonania oznaczenia w kierunku:obecność Salmonellaobecnośc listeria monocytogenesobecność listeria Sppobecnośc Staphylococcus aureusobecnośc E coli O157:H7obecnośc Camylobacterobecność pleśnie i drożdżeobecność enterobacter sakazaki 26Walidacja AFNOR lub AOAC na testy w zakresie Listerii monocytogenes, Salmonelli, Campylobacter 27Zestaw niezbędnych akcesoriów i aparatury towarzyszącej do otrzymywania DNA z próbek żywności (wymienić) Wymagania ogólne dostawy urządzenia: 1Aparat winien być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad. 2Aparat musi posiadać licencję na stosowanie PCR. 3Dostarczony aparat winien być dopuszczony do obrotu na terenie RP 4Oferowany aparat winien być oznaczony znakiem CE. 5Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony aparat wynosi 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż udzielona gwarancja przez Wykonawcę nie może być krótsza niż gwarancja producenta oferowanego sprzętu. 6Instrukcja obsługi w języku polskim dostarczona razem z aparatem. 7Bezpłatna pomoc we wdrożeniu metody analitycznej na zainstalowanym aparacie 8Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Warunki szkolenia: 1W ramach ceny umowy Wykonawca w terminie 4 dni od dnia zainstalowania przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie: -ogólne zasady działania, -procedury obsługi oraz konserwacji aparatu, -konfiguracji, programowania aparatu, -rozpoznania wadliwego działania, -drobnych napraw 2Szkolenie winno składać się zarówno z części teoretycznej jak i ćwiczeń praktycznych. Na koniec szkolenia uczestnicy uzyskują certyfikat potwierdzający umiejętności nabyte podczas szkolenia. 3Szkolenie winno być zakończone po osiągnięciu przez pracowników Zamawiającego pełnej zdolności obsługi urządzeń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełna, w oparciu o dokumenty załączone do oferty. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań: a) wykaz potwierdzający spełnianie przez oferowany aparat wymagań określonych przez zamawiającego Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie-art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (Dz.U. z 2002 r. nr 42, poz. 369 z późn. zm.)).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ul. Brodowicza 13 30-965 Kraków 69.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Brodowicza 13, Kraków, Sekretariat, Pokój nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.