Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-24
Łódź: zakup automatycznegoanalizatora do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej
Numer ogłoszenia: 233047 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa , ul. Franciszkańska 17/25, 91-433 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6161400, fax. 042 4161403.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup automatycznegoanalizatora do badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup małego w pełni automatycznego analizatora do wykonywania rutynowych badań z zakresu immunologii transfuzjologicznej, który będzie wykorzystywany do wykonywania badań w Pracowni Serologii Biorców. Analizator powinien spełniać następujące warunki: 1 wykonywanie samodzielnie całej procedury badania od pobrania materiału z badanej próbki do przesłania wyniku do komputera 2 możliwość wykonywania różnorodnych badań serologicznych na firmowo przygotowanych zestawach, w tym: układu ABO z użyciem 2 serii odczynników anty -A i anty -B z różnych klonów komórkowych w każdej swoistości wraz z oznaczeniem alloaglutynin anty- A i anty - B, antygenu D z układu RH z użyciem 2 róznych odczynników, w tym jednym pozwalającym zróżnicować kategorię Dvi antygenu D 3 możliwość oznaczania na firmowo przygotowanych zestawach najwazniejszych antygenów z klinicznie ważnych układów grupowych: Rh: C,Cw,c,E,e Kell: K,k Duffy: Fya,Fyb Kidd: Jka,Jkb MNS: M,N,S,s 4 możliwość wykonywania identyfikacji przeciwciał w oparciu o własne krwinki wzorcowe 5 możliwość stosowania do wszystkich badań własnych, nie tylko firmowych krwinek wzorcowych 6 wykonywanie podstawowych testów serologicznych: testu PTA i testu enzymatycznego; możliwośc stosowania obu testów zarówno przy poszukiwaniu/identyfikacji przeciwciał jak i przy próbie zgodności 7 możliwość stosowania w tym samym cyklu badań probówek o różnej średnicy i pochodzących od różnych producentów- konieczne przy wykonywaniu badań zlecanych przez różne podmioty 8 możliwość załadowania do aparatu jednocześnie 40 badań 9 możliwość wykonywania w tym samym czasie różnych badań: jednoczesne oznaczanie grup krwi i wykonywanie próby zgodności 10 możliwość dostawienia badań cito 11 możliwość stosowania różnych opcji kontroli jakości wraz z zapewnieniem drukowania odpowiedniego protokołu 12 praca nie powodująca emitowania przez urządzenie zbyt dużego hałasu 13 możliwość podglądu w każdej chwili na jakim etapie jest badanie 14 możliwość odczytywania kodów kreskowych i akceptacja kodów kreskowych ISTB 128 15 automatyczny system informujący jeśli ilość odczynników jest niewystarczajaca do wykonania zaplanowanych badań 16 możliwość uzupełniania odczynników podczas trwania badania 17 identyfikacja odczynników poprzez kody kreskowe zawierające numer serii i datę ważności 18 możliwość wykorzystania do badań napoczętych testów 19 wystarczajaco długi, co najmniej 6-cio miesięczny termin ważności testów, niezbędnych przy planowaniu i ekonomicznym użytkowaniu sprzętu 20 pełne oprogramowanie w języku polskim 21 czytelna, łatwa obsługa nie wymagająca zbyt wielu operacji 22 archiwizacja wyników badań w bazie danych, łatwy dostęp do archiwum (łącznie z obrazem wykonanego badania) 23 zapewnienie transferu danych do systemu SPIN- Bank Krwi 24 konieczne współdziałanie z posiadanym przez nas sprzętem: Techno Twin Station, ID-Sampler IIF oraz ID-Reader Saxo umożliwiające wymienne stosowanie testów i odczynników 25 dostarczenie nieodpłatnie przez dostawcę wraz z zakupionym urządzeniem oprogramowania umożliwiającego wydawanie wyników badań w języku polskim i w zaprogramowanej szacie graficznej - zgodnie z obowiązującymi przepisami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. spełnienie warunków zawartych w pkt I siwz 3. Dokumenty wymienione w pkt V siwz 4. Zatwierdzenie projektu umowy Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, wymienionych w rozdziale V pkt 1 i 2 niniejszej SIWZ. Wykonawca, który przedłoży aktualnie obowiązujące (ważne, obowiązujące w dniu składania oferty) dokumenty i oświadczenia - spełnia warunki udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a/ formularz ofertowy (Załącznik nr 1) b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c/ oświadczenie oferenta potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 oraz o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2) e/ oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert f/ deklaracja zgodności CE - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2. Inne dokumenty i oświadczenia, które należy dołączyć do oferty: a/ oświadczenie Wykonawcy o wykazie dokumentów (stron oferty) co do których Wykonawca zastrzega sobie tajność Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, organ je wystawiający lub notariusza..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krwiodawstwo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RCKiK Łódź 91-433 ul. Franciszkańska 17/25.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego pok. 83 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ambulansu transportowego wraz z wyposażeniem dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- ZAKUP AMBULANSU TYPU "B" Z WYPOSAŻENIEM W RAMACH ZADANIA UZUPEŁNIENIE ZASOBÓW I INFRASTRUKTURY NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI ZADAŃ OL I OC
- Zakup wyposażenia na potrzeby działalności Bloku Operacyjnego oraz Pracowni Endoskopii SPS ZOZ w Lęborku
- "Dostawa toru wizyjnego z trzema cystoskopami giętkimi oraz akcesoriami dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
- Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i ZRM w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





