Ogłoszenie z dnia 2008-09-24
Tychy: Remont wejścia głównego i wykonanie podjazdu w Gimnazjum nr 12 przy ul. Elfów 9 II
Numer ogłoszenia: 232965 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wejścia głównego i wykonanie podjazdu w Gimnazjum nr 12 przy ul. Elfów 9 II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont wejścia głównego i wykonanie podjazdu w Gimnazjum nr 12 przy ul. Elfów 9. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą roboty budowlane, w tym między innymi: 1. wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni ponad 2m2 - 14,55m2, 2. rozebranie konstrukcji zadaszeń schodowych z elementów stalowych - 7,10 m2, 3. rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku - 15,96 m2, 4. pokrycie dachów o kącie nachylenia 25 st.płytami falistymi z przezroczystego poliwęglanu dwukomorowego np. Thermocler - 9,03 m2 5. rynny dachowe z PCV półokrągłe np. Maryle o śr. 10 cm - 6,60 m, 6. montaż ścianek aluminiowych oszklonych na budowie - 2,77m2, 7. montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych oszklonych na budowie- 3,60 m2, 8. montaż ścianek aluminiowych z przegrodą termiczną oszklonych na budowie - 3,08 m2, 9. montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych z przegrodą termiczną oszklonych na budowie szkłem bezpiecznym P3 - 3,60 m2, 10. rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm- 14,79 m2, 11. zerwanie posadzek z masy lastrykowej - 52,03 m2, 12. wywiezienie samochodami samozaładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji - 19,99 m3, 13. ściany żelbetowe proste grubości 12 cm wysokości do 8 m - beton B25 z dodatkiem hydrozolu - mury oporowe - 10,88 m2 14. obłożenie schodów żelbetowych stopnicami podciętymi, kątowymi - 28,00 m3, 15. obłożenie podestu np. płytkami Promet Desag - 34,93 m3, 16. podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm - 5,41 m2 17. podsypka piaskowa z zagęszczeniem ręcznym - 5,41 m2 18. dostarczenie i montaż balustrad schodowych i tarasowych osadzonych w co trzecim stopniu - 1 kpl, 19. dwukrotne malowanie ochronne farbami poliwinylowymi rur o śr. do 50 mm - 42,98 m, 20. dostarczenie i montaż pochylni z barierkami - malowanie proszkowe - 13,44m Zamawiający materiały o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium - 3 000,00 PLN (trzy tysiące złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością minimum dwóch robót ogólnobudowlanych o charakterze podobnym z przedmiotem zamówienia - w tym m.in. roboty tynkarskie, posadzkarskie, wymiana stolarki drzwiowej, roboty ślusarskie- na kwotę minimum 80 000,00zł brutto każda) oraz dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.) c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 80 000,00 zł ) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS- Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie nadzorowania robót oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - wykonanie z należytą starannością minimum dwóch robót ogólnobudowlanych o charakterze podobnym z przedmiotem zamówienia ( w tym m.in. roboty tynkarskie, posadzkarskie, wymiana stolarki drzwiowej, roboty ślusarskie) na kwotę minimum 80 000,00zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 80 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy
Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 808
Al. Niepodległości 49
43-100 Tychy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 3 do SIWZ -zaakceptowany na każdej stronie wzór umowy, c) dowód wniesienia wadium, d) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów, e) wypełniony kosztorys ofertowy..
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont kolektorów miejskich na terenie miasta Tychy
- Przebudowa zjazdu na Oczyszczalni Ścieków w Tychach
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Zakup oświetlenia na salę teatralną Teatru Małego
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Grota Roweckiego 31/36 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Konserwacja budynków i lokali będących własnością Tyskiego TBS Sp. z o.o. oraz obsługa pogotowia lokatorskiego.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.