eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Usługa bankowa

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-09-08

Oświęcim: Usługa bankowa
Numer ogłoszenia: 232956 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu , ul. Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 8448230, faks 33 8448384.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa bankowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa zgodnie z niżej wymienionymi zagadnieniami : prowadzenie rachunku bieżącego i pomocniczego prowadzenie każdego kolejnego rachunku pomocniczego wpłaty gotówkowe w PLN wypłaty gotówkowe z kas w PLN realizacja przelewów w formie elektronicznej na rachunki prowadzone w danym banku miesięczna opłata za przelewy realizowane w formie elektronicznej realizacja przelewów w formie elektronicznej na rachunki prowadzone w innych bankach godziny realizacji przelewów - możliwość wprowadzenia częstych transmisji lokaty overnight i ich oprocentowanie lokaty terminowe i ich oprocentowanie oprocentowanie rachunku bieżącego i pomocniczego średni czas realizacji przelewu - czas, w którym środki pieniężne przelane z rachunku bieżącego trafią na rachunek kontrahenta konieczność udzielenia kredytu w rachunku bieżącym w wysokości nie mniejszej niż 2 300 000,00 zł wraz z dołączeniem wzoru umowy kredytowej prowizja od kredytu w rachunku bieżącym termin wpłaty prowizji oprocentowanie kredytu możliwość obniżenia oprocentowania kredytu dodatkowe opłaty z tytułu udzielenia kredytu zabezpieczenie kredytu - hipoteka na nieruchomości, zastaw rejestrowy na kontrakcie medycznym zawartym pomiędzy ZOZ Oświęcim a NFZ, dotyczącym lecznictwa szpitalnego do wysokości zaciągniętego kredytu, przy czym umowa o ustanowieniu zastawu rejestrowego winna uwzględniać następujące zapisy: 1. wystawiona przez Zamawiającego faktura, przedstawiona przez nabywcę wierzytelności do zapłaty nie może opiewać na kwotę wyższą niż 1/12 wartości rocznej umowy o udzielenie świadczeń zdrowotnych 2. zapłata nabywcy wierzytelności za faktury wystawione przez świadczeniodawcę może nastąpić wyłącznie po uprzednim dokonaniu następujących czynności : a/ stwierdzenie zasadności wystawienia faktury, b/ ustalenie czy faktura dotyczy świadczeń ustalonych w umowie, c/ sprawdzenie czy wykazane w ww. dokumencie ilości, ceny, stawki i wartości wykonanych świadczeń są zgodne z zawartą umową oraz obowiązującymi przepisami, d/ ustalenie czy wierzytelność jest wymagalna, e/ przeprowadzenie kontroli formalno-rachunkowej oraz zatwierdzenie do wypłaty faktur przez Narodowy Fundusz Zdrowia, f) MOW NFZ nie będzie posiadał wzajemnych, wymagalnych wierzytelności nadających się do potrącenia wg. Stanu na dzień wymagalności kwot wynikających z faktur i - nie zrzekając się uprawnienia do potrącenia nie dokona takiego potracenia, g) zastaw będzie mógł wywołać skutek rozporządzający jedynie w zakresie w jakim zastawca nie rozporządził uprzednią wierzytelnością na rzecz osób trzecich. W/w zapisy wynikają z warunków określonych do spełnienia, aby NFZ wydał zgodę na zabezpieczenie kredytu poprzez ustanowienie zastawu rejestrowego dokumenty kredytowe możliwość spłaty kredytu w rachunku bieżącym wynikającego z poprzedniej umowy, nowo przyznanym kredytem zawarcie umowy na kredyt w rachunku bieżącym na taki sam okres jak umowa na prowadzenie rachunku bankowego nieodpłatne udostępnienie systemu do obsługi przelewów elektronicznych możliwość podwyższenia kredytu w rachunku bieżącym w drodze aneksu sporządzanie i przekazywanie nieodpłatnie wyciągów bankowych z ustaleniem salda na koniec każdego dnia dostosowanie systemu bankowości internetowej do potrzeb ZOZ Oświęcim między innymi poprzez : - możliwość codziennego sporządzania wydruków wyciągów bankowych; - możliwość przegrania bazy kontrahentów z poprzedniego systemu bankowego; - możliwość sporządzania wydruków zobowiązań do zapłaty w każdym dniu; - udostępnienie programu bankowego w języku polskim..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 30% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez: a. złożenie Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ b. złożenie zezwolenia uprawniającego do wykonywania czynności bankowych zgodnie przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz. U z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) lub innego dokumentu potwierdzającego, iż Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej - tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez złożenie Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez: a. złożenie Oświadczenia Wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ; b. oświadczenie o posiadaniu kapitałów własnych dla banków komercyjnych 5 000 000,00 euro, dla banków spółdzielczych 1 000 000,00 euro.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: 1) Instrukcja obsługi programu elektronicznego w języku polskim 2) Oświadczenia o przeszkoleniu pracowników - zał. nr 6 do SIWZ. 3) Wzór umowy kredytowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać: Podpisany przez Wykonawcę Formularz Ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ Dokumenty wymienione w Dziale III Dokumenty wymienione w Dziale VI Dokumenty wymienione w Dziale VII Dokumenty wymienione w Dziale XVII (wypełniony blankiem Istotnych postanowień umowy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Oprocentowanie kredytu - 40
  • 3 - Prowizja od kredytu - 10
  • 4 - Oprocentowanie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych - 4
  • 5 - Oprocentowanie lokat terminowych - 3
  • 6 - Oprocentowanie lokat overnight - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług (VAT), b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. Nr 200, poz. 1679 z poźn. zm.), c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. 2. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, skutkujących istotną zmianą kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany, może wystąpić do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie dokonania odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia. 3. Podstawą do przeprowadzenia negocjacji będzie przedstawiana każdorazowo Zamawiającemu kalkulacja kosztów Wykonawcy, uwzględniająca wpływ wejścia w życie przepisów dokonujących te zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia stosownej kalkulacji na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie 7 dni roboczych od otrzymania żądania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.propublico.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego p.33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego p.33.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.