Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Dąbrowa Górnicza: zadanie nr 1: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla realizacji projektu unijnego POKL 7.2.1 Dąbrowskie Kluby Aktywnych Twoją Szansą- współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 232914 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o. , Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2689022, 2612051, fax. 032 2689022.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: os. prawna w zw. z art. 3.1 pkt. 3 ustawy Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zadanie nr 1: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla realizacji projektu unijnego POKL 7.2.1 Dąbrowskie Kluby Aktywnych Twoją Szansą- współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem: - Laptop dla menadżera -1 szt. - Monitory dla asystentów - 2 szt. - Monitory dla świetlic -17 szt. - Komputery asystentów -2 szt. - Komputery do świetlic -17 szt. - Oprogramowanie antywirusowe dla świetlic -Licencja na minimum 17 stanowisk - Urządzenie wielofunkcyjne -1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna, zawarta jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.12.50 - 30.23.12.50 30.23.32.11 - 30.23.32.11 30.24.00.00 - 30.24.00.00 30.24.82.00 - 30.24.82.00 30.23.21.20 - Drukarki igłowe 29.83.63.00 - 29.83.63.00 30.24.21.00 - 30.24.21.00 30.21.32.00 - Komputer tablet .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. Spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp; 2. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 3. W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub w okresie działalności jeżeli była krótsza niż 3 lata realizowali co najmniej 3 dostawy podobne do przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 5 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww. warunków według reguły spełnia/niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; (załącznik nr 4 do SIWZ). 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ - z podaną datą podpisania dokumentu) i referencjami potwierdzającymi, że dostawy, o których mowa w pkt.V.6 zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzum.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.mzum.pl
Miejski Zarząd Ulic i Mostów
Spółka z o.o.
Ul. Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15
41-303 Dąbrowa Górnicza.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 08:30, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o. Ul. Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15 41-303 Dąbrowa Górnicza.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla realizacji projektu unijnego POKL 9.3 E - learning jako przyszłościowa metoda kształcenia ustawicznego - współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem: - Laptop dla menadżera -1 szt. - Laptop dla kierownika projektu -1 szt. - Monitor do komputerów programistów oraz operatora - 3 szt. - Monitor do komputera asystenta -1 szt. - Komputer asystentki -1 szt. - Komputer programisty, operatora -3 szt. - Serwer -1 szt. - Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. - Oprogramowanie specjalistyczne i narzędziowe (17 programów) : 1. Antywirus - 4 stanowiska. 2. Menadżer plików - 4 stanowiska. 3. Program wspomagający tworzenie witryn internetowych - 1 stanowisko. 4. Program do tworzenia interaktywnych animacji FLASH na stronach WWW - 1 stanowisko. 5. Program to tworzenia profesjonalnej grafiki bitmapowej - 1 stanowisko. 6. Program to tworzenia grafiki bitmapowej na potrzeby WWW - 1 stanowisko. 7. Program to tworzenia grafiki wektorowej na potrzeby WWW - 1 stanowisko. 8. Program do torzenia edycji i generowania plików w foramcie Portable Document Format - 1 stanowisko. 9. Program do tworzenia filmów na potrzeby stron i aplikacji WWW - 1 stanowisko. 10. Program do zarządzania plikami graficznymi- 1 stanowisko. 11. Program do przechowywania i zarządzania wersjami - 1 stanowisko. 12. Program do współpracy aplikacjami m.in. do telefonii komórkowej - 1 stanowisko. 13. Program do przeglądania i kupowania zdjęć- 1 stanowisko. 14. Program do komunikacji i współpracy w sieci - 1 stanowisko. 15. Program do tworzenia filmów na potrzeby stron i aplikacji WWW - 1 stanowisko. 16. Program do zarządzania bazą danych 17. Program do przeprowadzenia procesu OCR Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna, zawarta jest w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4, 30.23.32.11-3, 30.24.00.00-3, 30.24.82.00-1, 30.23.21.20-1, 29.83.63.00-1, 30.24.21.00-8, 30.21.32.00-7, 30.24.13.10-6, 30.26.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Serwis systemów Infomedica i AMMS
- Zadanie A "Modernizacja boiska do koszykówki" Zadanie B "Zadaszenie piaskownicy na placu zabaw"
- Modernizacja szatni szkolnej, wymiana instalacji hydrantowej, oświetlenia awaryjnego i głównego wyłącznika prądu oraz budowa windy w Szkole Podstawowej nr 12 w Dąbrowie Górniczej.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Radosny świat przedszkolaka w Gminie Krzanowice" zakup i dostawa sprzętu elektronicznego
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do CPKZ we Wrocławiu - w podziale na 6 zadań
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I POMOCY INTERAKTYWNYCH DLA SP NR 1 I SP NR 3 W CHODZIEŻY W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PN. AKCJA EDUKACJA WSPIERANIE EDUKACJI SZKOLNEJ W CHODZIEŻY
- Dostawa multimedialnych pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych z Gminy Stary Dzierzgoń
- "Zakup sprzętu komputerowego do pracowni informatycznej dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Chodzieży"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.