Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-02
Gdańsk: zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów w ramach promocji projektu -Szanse i bariery zatrudniania osób w wieku 45+ w województwie pomorskim
Numer ogłoszenia: 23287 - 2010; data zamieszczenia: 02.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku , ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009340, 3009351, faks 0-58 3009343.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów w ramach promocji projektu -Szanse i bariery zatrudniania osób w wieku 45+ w województwie pomorskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Raport końcowy Wykonanie projektu i druku raportu, w tym: - korekta tekstu raportu przez korektora (sprawdzenie błędów ortograficznych, gramatycznych, powtórzeń), Tekst źródłowy raportu obejmuje: 1) ok. 292 strony czcionka - Times New Roman 12 pkt; znaki ze spacjami - ok. 510 383, akapity - ok. 8128, wiersze - ok. 16 190; tabele: ok. 8 tabel wielkości 1 str; ok. 107 tabel wielkości ? strony; wykresy: ok. 110 wykresów wielkości pół strony lub mniejsze 2) kwestionariusz 23 strony w postaci tabeli - projekt graficzny dopasowany do istniejącego layoutu materiałów promocyjnych (Załączniki nr 5 i 6 do SIWZ) skład, łamanie tekstu, w tym wykresy i tabele, ilość stron do zaprojektowania: do 380+okładka, czcionka nie mniejsza niż 9 pkt. - zapewnienie w projekcie 1 zdjęcia z bazy iStockphoto nr: 7069075, - wydruk wg parametrów: format: szer. 165 mm, wys. 235 mm, kolor- środki 4/4,okładka 4/0, papier - środek: papier offsetowy 90-100g, okładka - karton biały 300g, folia mat i lakier uv punktowo po zewn. stronie okładki, oprawa: szycie i klejenie. - Przeniesienie praw autorskich do projektu. 300 szt. 2. Raport skrócony Wykonanie projektu i druku raportu, w tym: - korekta tekstu raportu przez korektora (sprawdzenie błędów ortograficznych, gramatycznych, powtórzeń), Tekst źródłowy: Ok. 35 stron czcionką Times New Roman 12 pkt., znaki ze spacjami - ok. 69 445, akapity - ok. 575, wiersze - ok. 1337; tabele i wykresy: ok. 49 wielkości ? str - projekt graficzny dopasowany do istniejącego layoutu materiałów promocyjnych (Załączniki nr 5 i 6 do SIWZ) - skład, łamanie tekstu, wykresy i tabele; Ilość stron do zaprojektowania: do 64+okładka, czcionka nie mniejsza niż 9 pkt. - zapewnienie w projekcie do 10 zdjęć z baz zdjęć typu iStockphoto lub bazy własnej (pod warunkiem uzyskania akceptacji Zamawiającego) oraz 1 zdjęcia z bazy iStockphoto nr: 7069075. - wydruk wg parametrów: format: szer.165 mm, wys.235 mm, kolor środki 4/4,okładka 4/0, papier: środek - kreda mat 150g zabezpieczony lakierem offsetowym, okładka - kreda 250g + folia mat i lakier uv punktowo po zewn. stronie okładki, oprawa: klejenie. - Przeniesienie praw autorskich do projektu. 500 szt. 3. Zaproszenie Wydruk zaproszeń wg gotowego projektu wg parametrów: format: szer. 296 mm, wys.105 mm, łamany wzdłuż dłuższego brzegu do formatu: szer. 148 mm, wys. 105 mm, kolor 4/4, kreda mat 300g, folia matowa po zewnętrznej stronie. 150 szt. Technika druku materiałów poz. 1-3 jest dowolna, z zastrzeżeniem zastosowania tej samej techniki dla materiałów 1 i 2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w VI. SIZW.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - ( dot. raportów) - każda z usług musi obejmować wykonanie co najmniej 100 stronnicowej publikacji, zawierającej tabele i wykresy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 4. Ocena spełniania w.w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w VI. SIZW.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku ul. Rzeźnicka 58, 80-822 Gdańsk, p. 2.12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 11:30, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedsmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, Kancelaria p. 219.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usługi służby przeciwpożarowej w budynku Muzeum II Wojny Światowej oraz na terenie zewnętrznym należącym do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku przy plac Władysława Bartoszewskiego 1
- Świadczenie usług transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2026 r
- Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych o napędzie hybrydowym w formie leasingu operacyjnego dla Gdańskie Wody sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 27 w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej/ochronnej oraz obuwia roboczego/ochronnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Teczki ofertowe A4 z logiem WZNJ
- Sukcesywne świadczenie usług drukarskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2026 roku
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych - notesy, zeszyty
- Kompleksowa usługa druku materiałów informacyjno-edukacyjnych, publikacji, książek, podręcznika wraz z dostawą, składem i przygotowaniem do druku dla ROPS w Lublinie z podziałem na 2 części
- Wykonanie (druk) plakatów, ulotek, kalendarzy, kart, broszur itp. na rok 2026
- Usługi poligraficzne w 2026 - drukowanie miesięcznika RADA
więcej: Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





