To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-05
Kobierzyce: Wykonanie projektu rozbudowy i przebudowy ośrodka zdrowia w miejscowości Tyniec Mały.
Numer ogłoszenia: 232721 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198279 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu rozbudowy i przebudowy ośrodka zdrowia w miejscowości Tyniec Mały..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja p/n /Wykonanie projektu rozbudowy i przebudowy ośrodka zdrowia w miejscowości Tyniec Mały./ Założenia: Istniejący budynek zbudowany jest w tradycyjnej technologii - ściany z cegły, dziurawki, stropy żelbetowe typu WPS na belkach stalowych. Na parterze budynku zlokalizowany jest lokal ośrodka zdrowia, na piętrze dwa lokale mieszkalne. Powierzchnia zabudowy ok. 155 00 m2 Powierzchnia użytkowa ok. 334,80 m2 Kubatura budynku ok. 851,00 m3 Zamówienie obejmuje: wykonanie dokumentacji projektowo-technicznej rozbudowy i przebudowy ośrodka zdrowia, oraz częściowego remontu istniejącego budynku, zlokalizowanego przy ulicy Zdrowej 2 w Tyńcu Małym, łącznie z wykonaniem niezbędnej infrastruktury technicznej, w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz umożliwiającym jego efektywne i bezawaryjne użytkowanie. W ujęciu ogólnym na przedmiot zamówienia (projekt) składają się następujące elementy: 1) W wyniku remontu i rozbudowy istniejącej części przychodni, powinny powstać gabinety (zgodnie ze wskazaniami projektowymi): - stomatologiczny, - lekarski - 2 pomieszczenia, - zabiegowy, - pielęgniarski, - pomieszczenia socjalne, - poczekalnia z recepcją - poczekalnia dla dzieci, - sanitariaty dla personelu, oraz dla osób niepełnosprawnych, - pomieszczenie na odpady medyczne, - pomieszczenia na czystą bieliznę, - schowek sprzątaczki 2) kondygnacja - użytkowa piwnica; - remont pomieszczenia kotłowni, - wykonanie posadzki w pomieszczeniach, odnowienie ścian i sufitów, położenie nowych tynków, - odłączenie istniejącej kanalizacji w budynku od zbiornika bezodpływowego - szamba i przełączenie do kanalizacji zbiorczej (miejskiej) wraz ze zmianą spadków w posadzce piwnicznej budynku, - odnowienie korytarza piwnicznego po robotach przestawiania kanalizacji wewnątrz budynku, - odnowienie korytarza piwnicznego po robotach przestawiania kanalizacji wewnątrz budynku, - podłączenie instalacji elektrycznej kotłowni do licznika administracyjnego osobnym obwodem, 3) likwidacja pochylni na zewnątrz budynku - rozebranie podjazdu dla niepełnosprawnych, montaż windy osobowej dla ośrodka zdrowia wraz z dostosowaniem jej do potrzeb osób niepełnosprawnych, 4) Wykonanie niezbędnych prac modernizacyjno-remontowych, w istniejącym budynku przychodni: - termomodernizacja budynku, - docieplenie dachu oraz ścian zewnętrznych, - wykonanie elewacji, 5) Wymiana instalacji elektrycznej, oraz zaprojektowanie instalacji dla podłączenia sieci komputerowej, instalacja elektryczna w gabinecie stomatologicznym powinna uwzględniać możliwość podłączenia urządzenia rentgenowskiego (380V), 6) Wymiana pokrycia dachowego - w związku z dociepleniem dachu; naprawa i wymiana elementów dekarskich; naprawa kominów; wykonanie we wskazanych pomieszczeniach wentylacji grawitacyjnej; częściowa wymiana stolarki drzwiowej, 7) Odwodnienie dachu sprowadzić do istniejących studzienek kanalizacji deszczowej poprzez wymianę i dostosowanie średnicy rur kanalizacji deszczowej do średnicy rur spustowych, 8) Zaprojektowanie elektrycznej instalacji administracyjnej, 9) Oświetlenie terenu, wraz podłączeniem do instalacji administracyjnej. Wykończenie wnętrza: Wszystkie pomieszczenia otynkowane (ewentualnie ściany wewnętrzne z suchego tynku), dwukrotnie malowane białą farba emulsyjną, na posadzce i ścianach (sanitariatów, fartuchach przy umywalkach) płytki ceramiczne, Ogrzewanie: Lokal jest ogrzewany piecem gazowym Viessmanna, grzejniki co. w ośrodku zdrowia powinny po wymianie spełniać parametry dla tego typu lokali. Instalacja wodno-kanalizacyjna: Rozprowadzenie wody zimnej i ciepłej w rurach miedzianych lub PVC. Instalacja elektryczna: Standardowa, przewody miedziane, wyjścia na punkty świetlne, wyłączniki, gniazda, w pomieszczeniu socjalnym podłączenia kuchenki, lodówki, gniazdo RTV, osobne oświetlenie wejścia. Instalacja komputerowa: Uzgodnienie w trakcie projektowania. Informacje dodatkowe: Na etapie realizacji koncepcji przedłożyć do zaakceptowania Zamawiającemu wizualizację projektu oraz aranżację wnętrz. Wykonawca winien ująć w cenie ofertowej wsparcie merytoryczne przy prowadzeniu przez Zamawiającego procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. Wsparcie to (bez dodatkowego wynagrodzenia) obejmuje udzielanie propozycji odpowiedzi na zadane w przetargu pytania, konsultacje, jednokrotną aktualizacje kosztorysów inwestorskich. 1. Dokumentację projektowo-techniczną należy opracować z zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. (Dz. U. 2004 nr 202 poz. 2072) /w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego/ i Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. (Dz. U. 2004 nr 130 poz.1389) /w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym./ 2. Do Wykonawcy należy uzyskanie niezbędnych do realizacji zamówienia map, warunków, uzgodnień, decyzji, postanowień, wypisów, wyrysów itp. oraz dokonanie płatności za ich dokonanie. 3. Dokumentacja projektowo - techniczna winna zawierać: 1) projekt budowlany oraz wykonawczy wraz ze wszystkimi projektami branżowymi, opracowaniem do realizacji robót, jak np. projekt organizacji ruchu, operat dendrologiczny, projekt aranżacji wnętrz wraz ze specyfikacją materiałową - (4 egz. w tym 2 egz. z oryginalnymi pieczątkami organów wydających pozwolenie na budowę), zaopatrzone w oświadczenie o kompletności i dokonane uzgodnienia, 2) przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie w poszczególnych branżach, po 2 egz., 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 2 egz., 4) pozwolenie na budowę z potwierdzeniem ostateczności decyzji. Oprócz wersji papierowej w/w dokumentacji, Wykonawca przekaże ją także w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD (pdf lub word). Wykonawca na etapie realizacji inwestycji zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego na zasadach określonych w odrębnej umowie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 24.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
Projektowanie i Nadzór w Budownictwie mgr inż. Jarosław Mikołajczyk
- Projektowanie i Nadzór w Budownictwie mgr inż. Jarosław Mikołajczyk, Pątnów Legnicki 10A, 59-216 Kunice, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60975,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21894,00
Oferta z najniższą ceną: 21894,00 / Oferta z najwyższą ceną: 96678,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Rewitalizacja układu komunikacyjnego i zagospodarowania terenu Zespołu Pałacowego Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - Etap I
- Świadczenie usług prawniczych obejmujących stałą i kompleksową obsługę prawną Urzędu Gminy Kobierzyce oraz jednostek budżetowych gminy.
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa infrastruktury elektroenergetycznej 15/0,4kV zasilającej ładowarki mobilne do zasilania autobusów elektrycznych - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zawarcie umów ramowych na usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe odnoszące się do obiektów budowlanych wchodzących w skład Zasobu WRSP, znajdujących się na terenie woj. dolnośląskiego
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont stropu w siedzibie Ministerstwa Przemysłu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową boiska do gry w padla w Łodzi przy ul. Rzgowskiej oraz mod. komp. sport. "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Zaprojektowanie i wykonanie dwóch dostrzegalni przeciwpożarowych w Leśnictwach Wolski Bór i Karczmiska
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3511E w miejscowości Czerkiesy
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.