eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępicePrzygotowanie i dowóz gorącego posiłku dla dzieci ze SP Warcino, ZS Biesowice, ZS Barcino, ZS Korzybie oraz dla dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym, osób starszych, chorych i niepełnosprawnych, w okresie od 2 stycznia 2008r. do 20 grudnia 2008r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-26

Kępice: Przygotowanie i dowóz gorącego posiłku dla dzieci ze SP Warcino, ZS Biesowice, ZS Barcino, ZS Korzybie oraz dla dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym, osób starszych, chorych i niepełnosprawnych, w okresie od 2 stycznia 2008r. do 20 grudnia 2008r.
Numer ogłoszenia: 232681 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice, woj. pomorskie, tel. 059 8576359, fax 059 8576359.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.opskepice.eu/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dowóz gorącego posiłku dla dzieci ze SP Warcino, ZS Biesowice, ZS Barcino, ZS Korzybie oraz dla dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym, osób starszych, chorych i niepełnosprawnych, w okresie od 2 stycznia 2008r. do 20 grudnia 2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie do szkół w roku 2008 obiadów dla uczniów w szkołach: Szkoła Podstawowa w Warcinie, w Zespołach Szkół w: Barcinie, Biesowicach, Korzybiu oraz dla dzieci nie objętych obowiązkiem szkolnym, osób starszych, chorych i niepełnosprawnych z terenu gminy Kępice. 1.2. Posiłki muszą posiadać wartość energetyczną zgodną normą żywienia , muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. 1.3. Posiłek ma być jednodaniowy, dwa razy w tygodniu zupa z wkładką i pieczywo, zaś trzy razy w tygodniu drugie danie. Posiłki powinny uwzględniać powszechnie uznane preferencje pokarmowe dzieci. Jedna porcja zupy powinna mieć objętość 300 ml i powinna zawierać wkładkę w postaci mięsa lub wędliny + bułka lub chleb ( ok. 200 gram). Drugie danie: ziemniaki lub zamiennik (makaron, ryż lub inne)- 200 gram, mięso- 80 gram i surówka- 60 gram, napój w postaci kompotu lub soku- 200 ml. 1.4. Zamawiający nie dopuszcza, ażeby w ciągu dwóch tygodni (10 dni) wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. 1.5. Posiłki oferent dostarczać będzie własnym transportem, na własny koszt, w przenośnych termosach z utrzymaniem odpowiedniej temperatury posiłków. Wykonawca ponosi koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków. O czystość termosów zadba dostawca posiłków. 1.6. Szacunkowa liczba osób objętych dożywianiem to ok. 300 (liczba ta w trakcie roku 2008 może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu ). W przypadku zmiany liczby posiłków, usługodawca będzie obowiązany do uwzględnienia w tym zakresie zgłaszanych na bieżąco potrzeb zarówno mających wpływ na zwiększenie jak i na zmniejszenie liczby posiłków. 1.7. Usługodawca jest zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu jadłospisu na 5 dni przygotowywania posiłków. 1.8. Posiłki winne być dostarczone do poszczególnych szkół wyłącznie w dni, w których odbywa się nauka w szkołach najpóźniej do godz.13,00. 1.9. Zamawiający może wcześniej rozwiązać umowę w przypadku, gdy nie będzie posiadał wystarczających środków na uiszczenie należnosci na zamawiane posiłki, powiadamiając o tym wykonawcę z miesięcznym wyprzedzeniem. 1.10. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z dyrektorem szkoły i kierownikiem OPS.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych Oryginalny kod CPV: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 02.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1.Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy: 1) zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) nie podlegają wykluczeniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) przedstawili oferty zgodne z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisami wykonawczymi do w/w ustawy i treścią niniejszej SIWZ; 4) posiadają odpowiedni sprzęt potrzebny do transportu posiłków do poszczególnych szkół; 4.2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; 3) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 5.1.Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1); 5.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 2); 5.3.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3); 5.4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.5.Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.6.Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.7.Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 5.8.Tygodniową kalkulację dożywiania na rok 2008, która winna zawierać dokładną nazwę składnika, wagę, cenę jednostkową, wartość energetyczną w KCL oraz całkowity koszt posiłku wraz z transportem;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Jakość - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.opskepice.eu/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej Ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Ul. Niepodległości 6 77-230 Kępice Pokój 121.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.