Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-18
Piotrków Trybunalski: A) PRACE REMONTOWE NA KWATERZE LEGIONISTÓW USYTUOWANEJ NA CMENTARZU RZYMSKOKATOLICKIM PRZY UL. PARTYZANTÓW;
B) PRACE PRZY MOGIŁACH ŻOŁNIERZY WP Z 1939 R. NA CMENTARZU WOJENNYM Z I i II WOJNY ŚWIATOWEJ POLEGAJĄCEJ NA ZAKOŃCZENIU REMONTU MOGIŁ ZBIOROWYCH
Numer ogłoszenia: 232626 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: A) PRACE REMONTOWE NA KWATERZE LEGIONISTÓW USYTUOWANEJ NA CMENTARZU RZYMSKOKATOLICKIM PRZY UL. PARTYZANTÓW; B) PRACE PRZY MOGIŁACH ŻOŁNIERZY WP Z 1939 R. NA CMENTARZU WOJENNYM Z I i II WOJNY ŚWIATOWEJ POLEGAJĄCEJ NA ZAKOŃCZENIU REMONTU MOGIŁ ZBIOROWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. OPIS OGÓLNY - Przedmiot zamówienia obejmuje: I etap prac remontowych przy kwaterze Legionistów znajdującej się na terenie cmentarza rzymskokatolickiego przy ul. Partyzantów w Piotrkowie Trybunalskim zał. nr 1 do umowy oraz ostatni etap kompleksowego remont mogił zbiorowych żołnierzy WP z 1939 roku położonych na cmentarzu wojennym z I i II wojny światowej przy ulicy jw. zał. nr 2 do umowy. - Zamówienie ma być wykonane w sposób niekolidujący z funkcjonowaniem cmentarzy oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego w tym zakresie, - Przebieg prac musi potwierdzać dokumentacja fotograficzna. II. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA a) Zakres rzeczowy remontu kwatery Legionistów obejmuje w szczególności: 1) prace remontowe betonowych opasek ww. kwatery złożonej z trzech mogił zbiorowych oraz metalowych krzyży w następujący sposób: - rozebranie istniejących betonowych opasek ww. mogił, - przygotowanie i montaż nowych krawężników o wymiarach (25x8x100) cm wykonanych z jasnego granitu, - wymiana istniejących krzyży metalowych na krzyże z jasnego granitu o wymiarach (10x45xx90)cm w ilości 45 szt. Nowe krzyże muszą być jednolite (nie mogą być w żaden sposób klejone). Montaż ww. krzyży w masie betonowej. - prace agrotechniczne prowadzące do urządzenia powierzchni trawiastej na mogiłach wchodzących w skład remontowanej kwatery Legionistów, w tym m. in. wyrównanie terenu, dostarczenie w miarę potrzeb urodzajnej ziemi i jej rozplantowanie, sianie trawy itd., - wykonanie przejść pomiędzy mogiłami w śladzie istniejących lecz z odpowiednim wyrównaniem terenu i montażem nowych betonowych płyt chodnikowych o wymiarach (50 x 50 x7 )cm - wywózka gruzu i innych materiałów odpadowych pochodzących z placu objętego remontem, - inne drobne roboty uzupełniające, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia. b) Zakres rzeczowy ostatniego etapu remontu mogił zbiorowych żołnierzy Wojska Polskiego poległych w 1939 r. 1) Gruntowne oczyszczenie istniejących płyt z piaskowca wym. 1,5 x 0,5 m, pokrywających mogiły zbiorowe żołnierzy WP z 1939 r. ozn. nr 3 i 7 poprzez: ich demontaż , dokładne oczyszczenie, uzupełnienie wszystkich ubytków w tym otworów po usuniętych literach oraz trzykrotna impregnacja odpowiednim preparatem w kolorze materiału przyjaznym dla środowiska. Płyty popękane należy wymienić na całe, przekazane przez Zamawiającego. Teren przed ponownym montażem odnowionych płyt należy odpowiednio wypoziomować. 2) Gruntowne oczyszczenie i zakonserwowanie obramowań ww. mogił 30 x 20 cm. 3) Nowe tabliczki z ciemnego granitu o wym. 25 x 28 x 2 cm, z numerem 3 i 7 należy wykonać i zamontować, w sposób tożsamy jak tabliczki oznaczające wcześniej wyremontowane mogiły np. nr 4 tj. Mogiła 4. Kolor winien być jak najbardziej zbliżony do już istniejących tabliczek na kwaterze nr 4 i 8. III. UWAGI KOŃCOWE I WYTYCZNE OGÓLNE 1. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania ewentualnych robót pomocniczych, niezbędnych do wykonania zadania, w tym do: a) wykonania robót towarzyszących związanych z remontem - robót związanych z przygotowaniem placu budowy, robót związanych z utrudnieniami w trakcie realizacji zadania - w przypadku utrudnień - ich likwidacja demontaż oraz wykonania robót odtworzeniowych po likwidacji utrudnień, robót porządkowych, wywóz ziemi, gruzu oraz innych materiałów pochodzących z placu budowy, uporządkowanie obszaru objętego robotami oraz sąsiadującego, z pozostałości po prowadzonych robotach. 2. Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest uwzględnienie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w szacunkowym przedmiarze robót. Zatem wymaga się aby Wykonawca dokładnie zapoznał się z zakresem obejmującym zamówienie, przeprowadził oględziny obiektów oraz zdobył wszelkie informacje, które są konieczne do przygotowania oferty zawarcia umowy. 3. Zamawiający dodatkowo przekazuje Wykonawcy szacunkowy przedmiar robót z zastrzeżeniem, że stanowi on jedynie podstawę informacyjną, a nie jest obligatoryjny dla Wykonawcy i ma być traktowany jako pomocniczy. 4. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego na podstawie złożonej w postępowaniu przetargowym oferty. 5. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i chronić przed zniszczeniem znajdujące się i niepodlegające likwidacji zadrzewienia i inne elementy zagospodarowania cmentarza. 6. Wszystkie roboty Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisaminormami. 7. Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. 8. Wykonawca ponosi wszelaką odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim przy realizacji przedmiotu umowy, chyba że szkoda wynikła z przyczyn nie z winy Wykonawcy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach 45.23.63.00 - Wyrównywanie terenu cmentarzy 45.22.38.20 - Gotowe elementy i części składowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wykaże co najmniej 2 zamówienia (wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. wykonanie remontu nagrobków o wartości co najmniej 20 000,00 PLN każda - wg załącznika nr 4. b) Załączy dowody dotyczące najważniejszych robót wyszczególnione w załączniku nr 4, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1. 2.Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 4.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego - wg załącznika nr 2. 5.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 3. 6.W przypadku składania oferty przez wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. 7.Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wg załącznika nr 5. 8.Oświadczenie o należeniu/nienależeniu do tej samej grupy kapitałowej - wg załącznika nr 6. 9.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, stwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenie osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta
Pasaż Rudowskiego 10
97-300 Piotrków Tryb.
pok. 317.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Tryb. punkt informacyjny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Dostawa samochodu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich - uczestników WTZ w Piotrkowie Trybunalskim
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim polegająca na dostosowaniu do obowiązujących przepisów ppoż".
- Zabezpieczenie logistyczne Gminy Czosnów na potrzeby sytuacji kryzysowych i ochrony ludności, w niezbędne środki potrzebne do jej funkcjonowania, szkolenia i działań bojowych lub ratowniczych.
więcej: Roboty na cmentarzach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





