eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewZP-341-1-24-07 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdrze, ul. Majowa 17/19, 05-402 Otwock wraz z opieką nad dziećmi, w okresie od dnia 01 stycznia 2008 r. do dnia 30 czerwca 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-26

Karczew: ZP-341-1-24-07 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdrze, ul. Majowa 17/19, 05-402 Otwock wraz z opieką nad dziećmi, w okresie od dnia 01 stycznia 2008 r. do dnia 30 czerwca 2009 r.
Numer ogłoszenia: 232421 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczew, ul. Warszawska 28/21, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806516, fax 022 7806536.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-341-1-24-07 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdrze, ul. Majowa 17/19, 05-402 Otwock wraz z opieką nad dziećmi, w okresie od dnia 01 stycznia 2008 r. do dnia 30 czerwca 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi codzienny tj. od poniedziałku do piątku, dowóz 8 dzieci niepełnosprawnych (w tym 5 dzieci jest na wózkach inwalidzkich) do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdrze, ul. Majowa 17/19, 05-402 Otwock wraz z opieką nad dziećmi. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia, w realizacji dowozu oraz opieki nad dziećmi niepełnosprawnymi. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, o wartości nieprzekraczającej 10% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku konieczności zwiększenia zakresu rzeczowego wykonywanej usługi i gdy Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ten cel.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.34.00 - Transport osób niepełnosprawnych1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium 2.400,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. udokumentują, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia upoważniające do przewozu osób niepełnosprawnych odpowiednim środkiem transportu wraz z załączeniem kserokopii aktualnych praw jazdy kierowców oraz udokumentują, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (opiekunowie) posiadają przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych tj. przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przed medycznej osób. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.8. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 6. udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali min. jedną usługę rodzajowo porównywalną z przedmiotem niniejszego przetargu (jako usługi porównywalne uważa się dowóz osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich do np. ośrodków opiekuńczych, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 230.000,00 zł netto). Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.7. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. usługi zostały wykonane z należytą starannością, 7. dysponują min. 2 samochodami - środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych (min. 8 osób - w tym 5 osób na wózkach inwalidzkich) wyposażonymi w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz rampy lub windy umożliwiającej wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu. Środki transportu winny być wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 1997 r., z ważnymi (na dzień składania ofert) pakietami ubezpieczeń O.C. i N.W. dla każdego samochodu - środka transportu wraz z kopiami dowodów rejestracyjnych pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.9. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 8. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz zobowiążą się do kontynuowania ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia, 9. posiadają aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego, w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2088 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 5 SIWZ przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg. formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany Formularz Oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Podpisane oświadczenie o kontynuowaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w przypadku gdy dokument ubezpieczeniowy, o którym mowa w pkt 13. wygaśnie w trakcie realizacji zamówienia - załączniki nr 10 do SIWZ, 3.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 4.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ, 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługi zostały wykonane z należytą starannością, 8. Potencjał kadrowy - osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z wymaganymi uprawnieniami, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń - środków transportu, jakie posiada Wykonawca, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 10.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KasyRolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 12. Aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego, w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2088 z późn. zm.), 13. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 14. Dowód wniesienia / wpłacenia wadium. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 6,10, 11, 12. składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich przedsiębiorców występujących wspólnie. 3. Przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (wyznaczyć pełnomocnika), a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo winno określać szczegółowo zakres umocowania. 4. Dokument ustanawiający Pełnomocnika sporządzony zgodnie z wymogami ustawowymi winien zostać załączony do oferty. Zakres upoważnienia winien dotyczyć reprezentowania wykonawców wspólnie uczestniczących w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi ona zostać potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wszystkie osoby udzielające pełnomocnictwa. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie są solidarnie odpowiedzialni za jego wykonanie do końca okresu udzielonej gwarancji i rękojmi. 7. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 3, 5, 6, 10, 11 powinny być złożone przez każdy podmiot. Uwaga: Licencję o której mowa w pkt 12. musi posiadać podmiot, który świadczył będzie bezpośrednio usługę przewozu uczniów. 8. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej zaleca się załączenie umowy spółki z zakresem reprezentacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Karczewie, ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew - koszt 6,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Karczewie, ul. Warszawska 28, 05-480 Karczew - Biuro Obsługi Mieszkańców (parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.