eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ SIECIOWYCH ORAZ WYKONANIE LOKALNYCH SIECI KOMPUTEROWYCH Z DOSTĘPEM DO INTERNETU DLA CHEŁMSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. MARII PAULINY ORSETTI W CHEŁMIE W 2008 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Chełm:
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ SIECIOWYCH ORAZ WYKONANIE LOKALNYCH SIECI KOMPUTEROWYCH Z DOSTĘPEM DO INTERNETU DLA CHEŁMSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. MARII PAULINY ORSETTI W CHEŁMIE W 2008 ROKU

Numer ogłoszenia: 232333 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Chełmska Biblioteka Publiczna , ul. Partyzantów 40, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 0-82 563 95 92, fax. 0-82 563 95 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chbp.chelm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMORZĄDOWA INSTYTUCJA KULTURY.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ SIECIOWYCH ORAZ WYKONANIE LOKALNYCH SIECI KOMPUTEROWYCH Z DOSTĘPEM DO INTERNETU DLA CHEŁMSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. MARII PAULINY ORSETTI W CHEŁMIE W 2008 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych oraz wykonanie lokalnych sieci komputerowych z dostępem do internetu dla Chełmskiej Biblioteki Publicznej im. Marii Pauliny Orsetti w Chełmie w 2008 roku.
  2. Ze względu na szeroki asortyment, przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w Zadania:
    Zadanie Nr 1. Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, serwerów sieciowych z wyposażeniem i sieciowym systemem operacyjnym. Dostawa 50 zestawów komputerowych (komputer z oprogramowaniem systemowym i antywirusowym, monitor, zasilacz awaryjny), 12 drukarek laserowych, 16 czytników kodów kreskowych, 4 serwerów sieciowych wraz z oprogramowaniem, 3 zasilaczy awaryjnych.
    Zadanie Nr 2. Usługa instalacji okablowania strukturalnego, dostawa urządzeń sieciowych. Wykonanie okablowania strukturalnego w trzech placówkach Zamawiającego oraz instalacja urządzeń sieciowych do obsługi poszczególnych sieci lokalnych.
    Zadanie Nr 3. Usługa dostępu do Internetu z abonamentem. Uruchomienie i utrzymanie łączy z dostępem do sieci Internet w trzech placówkach Zamawiającego.
    Zadanie Nr 4. Usługa uruchomienia łączy teletransmisyjnych pomiędzy budynkiem głównym Zamawiającego a filiami. Realizacja usługi łączy teletransmisyjnych za pomocą tuneli VPN w relacji budynek główny Zamawiającego a trzema placówkami w oparciu o dostarczone urządzenia sieciowe na bazie łączy z dostępem do sieci Internet.
    Zadanie Nr 5. Dostawa mebli komputerowych. Zamówienie obejmuje dostawę 20 szt. stolików komputerowych oraz 20 szt. krzeseł obrotowych na kółkach.
.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 32.42.50.00 - Sieciowy system operacyjny 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 30.23.31.60 - Jednostki pamięci taśmowej 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej 64.21.61.10 - Elektroniczne usługi elektronicznej wymiany danych 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 39.12.11.00 - Biurka 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
    1. W przypadku Zadania Nr 1, 2, 3, 4 i 5, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
      • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
      • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, a w przypadku Zadania Nr 1 w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej 1 dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 50000 zł,
      • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia,
      • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która będzie ubiegała się o udzielenie zamówienia publicznego, złoży ofertę lub zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli oferta jego zostanie wybrana.
    3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
    4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawia odpowiedni załącznik Nr 5 (Zadania nr 2, 3, 4, 5) i Nr 6 (Zadanie nr 1) do SIWZ.
    5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
    Ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. A.VI SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    1. W przypadku zadania nr 1,2, 3, 4, 5 w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. V Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą nw. oświadczenia i dokumenty, że:
      • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
      • posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w przypadku Zadania Nr 1 w szczególności w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali co najmniej 1 dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 50000 zł,
      • znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
      • nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
      Powyższe oświadczenie winno być złożone na Załączniku Nr 2 do SIWZ (odpowiednio dla Zadania Nr 1, 2, 3, 4 i 5).
    2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca winien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3. W przypadku Zadania Nr 1 w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien złożyć wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na druku stanowiącym załącznik Nr 7 dla Zadania Nr 1 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
      Wykaz dostaw powinien zawierać co najmniej 1 dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 50000 zł.
    Postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 100.0
  • 2 - x - 0.0

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chbp.chelm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Chełmska Biblioteka Publiczna im. Marii Pauliny Orsetti w Chełmie
22-100 Chełm, ul. Partyzantów 40.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Chełmska Biblioteka Publiczna im. Marii Pauliny Orsetti w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Partyzantów 40, pokój 108 lub za pośrednictwem poczty.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, serwerów sieciowych z wyposażeniem i sieciowym systemem operacyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 50 zestawów komputerowych (komputer z oprogramowaniem systemowym i antywirusowym, monitor, zasilacz awaryjny), 10 czarno-białych drukarek laserowych, 2 kolorowych drukarek laserowych, 16 czytników kodów kreskowych, 4 serwerów sieciowych wraz z oprogramowaniem, 3 zasilaczy awaryjnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 48.62.00.00-0, 30.23.13.10-3, 30.23.60.00-2, 35.10.00.00-5, 30.23.21.10-8, 48.76.10.00-0, 30.21.61.30-6, 32.42.50.00-8, 48.82.10.00-9, 30.23.60.00-2, 30.23.31.60-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 100.0
    • 2. x - 0.0

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa instalacji okablowania strukturalnego, dostawa urządzeń sieciowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie okablowania strukturalnego w trzech placówkach Zamawiającego oraz instalacja urządzeń sieciowych do obsługi poszczególnych sieci lokalnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.71.00.00-0, 32.41.00.00-0, 32.42.00.00-3, 32.42.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 100.0
    • 2. x - 0.0

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa dostępu do Internetu z abonamentem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia dla Zadania Nr 3 obejmuje uruchomienie usługi dostępu do Internetu dla placówek Zamawiającego i świadczenie usługi dostępu do sieci internet w oparciu o łącza stałe Wykonawcy przez okres 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia świadczenia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.61.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 100.0
    • 2. x - 0.0

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa uruchomienia łączy teletransmisyjnych pomiędzy budynkiem głównym Zamawiającego a filiami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń i ich konfigurację w celu uruchomienia trzech tuneli VPN łączących poszczególne lokalne sieci komputerowe pomiędzy budynkiem głównym Zamawiającego i trzema filiami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.50.00-0, 32.41.31.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 100.0
    • 2. x - 0.0

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mebli komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę 20 szt. stolików komputerowych (biurek) oraz 20 szt. krzeseł obrotowych na kółkach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.30.00-7, 39.12.11.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 100.0
    • 2. x - 0.0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.