eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › WYMIANA DWÓCH WIND TOWAROWO-OSOBOWYCH I JEDNEJ WINDY OSOBOWEJ ORAZ MONTAŻ PODNOŚNIKA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE W BUDYNKACH PRZY UL. PCK 1.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Częstochowa: WYMIANA DWÓCH WIND TOWAROWO-OSOBOWYCH I JEDNEJ WINDY OSOBOWEJ ORAZ MONTAŻ PODNOŚNIKA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE W BUDYNKACH PRZY UL. PCK 1.
Numer ogłoszenia: 232182 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 172997 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, faks 034 3651756.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA DWÓCH WIND TOWAROWO-OSOBOWYCH I JEDNEJ WINDY OSOBOWEJ ORAZ MONTAŻ PODNOŚNIKA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE W BUDYNKACH PRZY UL. PCK 1..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: wymiana dwóch wind towarowo - osobowych i jednej windy osobowej oraz montaż podnośnika dla osób niepełnosprawnych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. NMP w Częstochowie w budynkach przy ul. PCK 1. 2.Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia określają - nazwy i kody CPV: 42.41.61.00- 6; 45.31.31.00-5; 45.45.31.00-8; 45.31.00.00-3; 45.00.00.00-7. 4.Przy wymianie dźwigów należy uwzględnić wymianę wszystkich niezbędnych elementów i urządzeń oraz instalacji związanych z pracą dźwigów - również wymianę dźwigów. 5.Dopuszcza się dźwigi z maszynownią lub możliwością wykorzystania pomieszczenia po maszynowni. 6.W czasie realizacji zamówienia obiekt będzie czynny, więc Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren robót w sposób zapewniający użytkownikom obiektu bezpieczeństwo. Każdego dnia po zakończeniu robót, Wykonawca uporządkuje teren budowy. 7.Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych, spełniających obowiązujące normy. Zaoferowane dźwigi muszą spełniać wszystkie wymogi obowiązujących norm, być zgodne z Dyrektywą Dźwigową i spełniać aktualne wymagania techniczne, przepisy BHP, p.poż. 8.Wynagrodzenie Wykonawcy zawierać musi koszty wszelkich robót, materiałów i dokumentów określonych w niniejszej specyfikacji oraz innych, nie opisanych a niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. 9.W czasie realizacji zamówienia obiekt będzie czynny, więc Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren w sposób zapewniający użytkownikom obiektu bezpieczeństwo. 10.Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty wszystkich kosztów na roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z techniką robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 11.Zamawiający żąda minimum 36 miesięcznej gwarancji od daty ostatecznego (bezusterkowego) odbioru na zastosowane urządzenia i wykonane roboty w ramach przedmiotu zamówienia. 12.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zastosowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5, 45.00.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wymiana dwóch wind towarowo-osobowych - Pawilon Zakaźny E i Pawilon Psychiatryczny D.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FABRYKA URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH Sp. z o.o., Bolęcin 41, 09-110 Sochocin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 340163,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 348005,00

  • Oferta z najniższą ceną: 348005,00 / Oferta z najwyższą ceną: 456816,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wymiana windy osobowej - Pawilon C

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FABRYKA URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH Sp. z o.o., Bolęcin 41, 09-110 Sochocin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131147,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 151084,80

  • Oferta z najniższą ceną: 151084,80 / Oferta z najwyższą ceną: 188343,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Montaż podnośnika dla osób niepełnosprawnych - budynek główny - Pawilon A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REM-LIFT SERWIS URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH INŻ. WOJCIECH MIGALSAKI, ul. Kawia 4-16, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143442,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116140,00

  • Oferta z najniższą ceną: 116140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 146741,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.