eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadlinBudowa placu zabaw na terenie Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie, wraz z dostawą i montażem wyposażenia placu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-07

Radlin: Budowa placu zabaw na terenie Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie, wraz z dostawą i montażem wyposażenia placu
Numer ogłoszenia: 23201 - 2016; data zamieszczenia: 07.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne Nr 2 w Radlinie , ul. Mielęckiego 13, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 7292348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw na terenie Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie, wraz z dostawą i montażem wyposażenia placu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i dostawa wyposażenia mających na celu utworzenie przedszkolnego placu zabaw dla dzieci w Przedszkolu Publicznym Nr 2 w Radlinie ul. Mielęckiego 13, na działce nr 1962/114 obręb Radlin mapa 5. 2. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres robót: 1) Wykonanie robót ziemnych i podbudowy pod nawierzchnię placu zabaw o powierzchni ok. 687m2, 2) Wykonanie nawierzchni bezpiecznej placu zabaw - bezpieczna nawierzchnia EPDM (płyty lub nawierzchnia wylewana)amortyzującej upadek dziecka z wysokości 1,3 - 1,8m, elastyczna, przepuszczalna, antypoślizgowa, zgodna z normą EN-PN 1177 - ok.92,0 m2 3) Wykonanie nawierzchni trawiastej placu zabaw - ok. 300,00m2 4) Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe, zgodne z normą EN-PN 1176:2009, (przykłady podano w opisie technicznym projektu), certyfikowane przez uprawnioną jednostkę certyfikującą: a) Zestaw połączonych tablic edukacyjnych z trzema, różnokolorowymi, elementami składowymi:- liczydło dwupoziomowe z figurami geometrycznymi, panel z zegarem, panel z elementami manipulacyjnymi :konstrukcja ze stali nierdzewnej; panele i guziki liczydła z płyt polietylenowych dużej gęstości (HDPE); wszystkie śruby i wkręty zakryte plastikowymi, kolorowymi kapslami;bezpieczne (gumowe, plastikowe) zaślepki na górze konstrukcji tablic; wysokość całkowita 0,8-1,0m; szer. poszczególnych tablic 0,6-0,8m. b) zestaw huśtawka podwójna + huśtawka Bocianie gniazdo:konstrukcja stalowa, malowana proszkowo; zawiesia ze stali nierdzewnej; łańcuch ze stali nierdzewnej lub ocynkowany malowany proszkowo, uniemożliwiający zakleszczenie palców;bezpieczne (gumowe, plastikowe) zaślepki na górze konstrukcji;elementy złączne ocynkowane i osłonięte plastikowymi, kolorowymi korkami; Bocianie gniazdo wykonane z aluminium pokryte gumą lub innym materiałem odpornym na warunki zewnętrzne; siedziska huśtawki z gumy lub innego materiału odpornego na warunki zewnętrzne;wysokość: 2,35-2,45m,szerokość:5,80-6,05m; łańcuchy zawiesi i elementy złączne ocynkowane; główki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi korkami. c) Zestaw połączonych, różnokolorowych, urządzeń sprawnościowych - poligon: o konstrukcji stalowej ocynkowanej, malowanej proszkowo, o maksymalnej wysokości upadku do 0,7 m zawierający, minimum, następujące elementy: mostek-równoważnię z poręczami; mostek-równoważnię linową z poręczami; równoważnię bez poręczy; mostek-tunel; mostek-drabinkę poziomą; dwie przeplotnie poziome; podesty łączące poszczególne elementy; konstrukcja zestawu stalowa, ocynkowana, malowana proszkowo; elementy metalowe wykonane ze stali nierdzewnej lub malowanej proszkowo; podesty, równoważnie, tunele, elementy edukacyjne wykonane z materiałów odpornych na działanie warunków atmosferycznych, podesty antypoślizgowe; główki elementów złącznych i konstrukcyjnych zabezpieczone plastikowymi korkami. d) karuzela stojąca na platformie aluminiowej, z miejscami do siedzenia zabezpieczonymi poręczami oraz wewnętrznym kołem obrotowym: wysokość urządzenia: 0,60 - 0,90m; konstrukcja stalowa, malowana proszkowo; siedziska wykonane z płyt HDPE lub innego, wodoodpornego materiału; platforma karuzeli wykonana z aluminiowej, ryflowanej blachy; główki elementów złącznych i konstrukcyjnych zabezpieczone plastikowymi korkami. e) labirynt - zestaw kolorowych urządzeń zabawowych ułożonych w formie labiryntu zawierający połączone elementy edukacyjne, panele manipulacyjne, zawierający, minimum, następujące elementy: wieżyczka z daszkiem; mostek-tunel; panel z otworem wejściowym; panel z okienkiem przeźroczystym; panel z bulajem okrętowym; panel z ladą; 4 panele edukacyjne (każdy zawiera inne elementy edukacyjne, np. z zegarem, manipulacyjny, z alfabetem, liczbami, zwierzętami, roślinami, itp.); konstrukcja ze stali nierdzewnej; daszki osłonki, panele wykonane z płyt HDPE; tunel z rury dwuściennej PP; wszystkie śruby i wkręty zakryte plastikowymi, kolorowymi kapslami; bezpieczne (gumowe, plastikowe) zaślepki na górze konstrukcji paneli; wysokość najwyższego elementu (wieżyczki): 1,55 - 1,80m. f) zestaw zabawowy połączonych, różnokolorowych elementów edukacyjnych i paneli manipulacyjnych, o wysokości swobodnego upadku do 0,60m zawierający, minimum, następujące elementy: dwie wieżyczki z daszkami dwuspadowymi; dwie zjeżdżalnie; schodki; mostek linowy; 2 panele edukacyjne; panel z otworem wejściowym; 2 balkoniki z zabezpieczeniem; 2 podesty; panel z okienkiem przeźroczystym; konstrukcja ze stali nierdzewnej; wszystkie elementy zestawu muszą być wykonane z materiałów odpornych na działanie warunków atmosferycznych; podesty antypoślizgowe; wszystkie śruby i wkręty zakryte plastikowymi, kolorowymi kapslami; bezpieczne (gumowe, plastikowe) zaślepki na górze konstrukcji paneli; wysokość najwyższego elementu (wieżyczki): do 2,20m, g) zjeżdżalnia tubowa ze stali nierdzewnej lub polietylenu niskociśnieniowego (np. LDPE) wraz z poręczami wejściowymi, zamontowana na usypanej górce ziemnej: panel startowy zamontowany na wysokości 1,80m; średnica tuby 75-80cm. h) huśtawka wagowa czteroosobowa, równoległa, odporna na działanie warunków atmosferycznych; konstrukcja stalowa, malowana proszkowo; brak ostrych krawędzi oraz szczelin, które mogłyby umożliwić zakleszczenia: palców, głowy i innych części ciała; elementy złączne ocynkowane i osłonięte plastikowymi, kolorowymi korkami; zamontowane odbojniki gumowe; wysokość całkowita: 0,70 - 0,85m; długość: 2,60 - 2,80m; szerokość: 1,70 - 1,90m; siedziska z płyt HDPE lub gumowe 5) Przeniesienie istniejącej zjeżdżalni z podestem w inne miejsce placu zabaw. 6) Obudowanie istniejącej piaskownicy deską kompozytową. 7) Urządzenie terenu zieleni, ok. 300,-m2, obejmujące: formowanie i zagęszczenie górki ziemnej pod zjeżdżalnię tubową; zakładanie trawników; pielęgnacja terenów zielonych. 8) Umieszczenie elementów wyposażenia placu zabaw: a) ławeczki z oparciem - 4 szt. dług. 1,75 - 1,90m; wys. 0,80-0,85m; szer. 0,70-0,80m; konstrukcja stalowa, malowana proszkowo lub ocynkowana; kotwiona w gruncie; siedziska i oparcie z impregnowanego drewna liściastego, b) kosz na śmieci - 3 szt. konstrukcja stalowa, malowana proszkowo; pojemność od 65-100l; wykonany z materiału odpornego na działanie warunków atmosferycznych; zabezpieczony przed bezpośrednim wnikaniem do wnętrza opadów atmosferycznych; zabezpieczony przed wyciąganiem przez osoby niepowołane; kotwiony w gruncie. 3. Szczegółowy zakres robót określają: przedmiar robót dla poszczególnych zadań stanowiący zał. Nr 8 do SIWZ, dokumentacja budowlano-wykonawcza Projekt zagospodarowania placu zabaw dla Przedszkola Publicznego Nr 2 w Radlinie oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do dokumentacji. 4. Ewentualne, zastosowane nazwy producentów w dokumentacji przetargowej służą doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. Wszystkie parametry podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych określone są na poziomie minimalnym, tzn. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach równoważnych czyli co najmniej takich jak podano w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lecz nie gorszych. Materiałem równoważnym jest materiał o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany przedstawić, wraz z ofertą, szczegółową specyfikację, z której wynika to w sposób nie budzący wątpliwości. 5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje: 1) wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SIWZ , 2) zapewnienie, zgodnej z odrębnymi przepisami, organizacji, oznakowania i zabezpieczenie terenu ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego dojazdu i dojścia do przedszkola, 3) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów lub uzupełnień dokumentacji odbiorowej dla potwierdzenia właściwej jakości robót, 4) doprowadzenie terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu wokół placu budowy, 5) sporządzenie przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - zgodnie z art. 21 a Prawa Budowlanego, z uwzględnieniem, że prace związane z realizacją zamówienia będą się odbywać w obiekcie czynnym, 6) wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz naniesienie wszelkich uzgodnionych z Zamawiającym zmian lub odstępstw, a w razie potrzeby także uzupełniający opis, 7) załadunek, wywóz i utylizację nadmiaru gruntu - Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu i składowania odpadów. 6. Warunki i informacje o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę robót wymagań określonych przez Zamawiającego obejmują: 1) udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone urządzenia wyposażenia placu zabaw - oświadczenie w Formularzu Oferty (zał. Nr 1 do SIWZ), 2) przedstawienie wycenionego przedmiaru robót stanowiącego zał. Nr 8 do niniejszej SIWZ, 3) przedłożenie certyfikatów i atestów na zastosowane materiały budowlane i urządzenia zabawowe, wyszczególnione w ust. 2 pkt 3), w momencie ich dostawy na budowę - zał. Nr 6.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznika nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty obejmujące wykonanie placu zabaw z bezpieczną nawierzchnią syntetyczną i montaż urządzeń placu zabaw o łącznej wartości, co najmniej 70.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznika nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie swojej działalności - na wysokość minimum 150.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Warunki i informacje o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę robót wymagań określonych przez Zamawiającego obejmują: 1) udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i dostarczone urządzenia wyposażenia placu zabaw - oświadczenie w Formularzu Oferty (zał. Nr 1 do SIWZ), 2) przedstawienie wycenionego przedmiaru robót stanowiącego zał. Nr 8 do niniejszej SIWZ, 3) przedłożenie certyfikatów i atestów na zastosowane materiały budowlane i urządzenia zabawowe, wyszczególnione w ust. 2 pkt 3), w momencie ich dostawy na budowę - zał. Nr 6

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy: 1) dopuszcza się zmianę w zakresie treści umowy dotyczącą: a) wartości zamówienia niniejszej umowy spowodowaną ustawową zmianą stawki VAT; b) wykonania przedmiotu zamówienia niniejszej umowy spowodowaną zmianą przepisów w zakresie wymogów certyfikacji, świadectw i dopuszczeń; c) osoby pełniącej funkcję kierownika robót, pod warunkiem zaproponowania osoby o nie krótszym okresie doświadczenia niż wskazany w ofercie; d) podwykonawstwa, pod warunkiem zaproponowania podmiotu o nie gorszych wiedzy i doświadczeniu, jeżeli Wykonawca opierał się na jego zasobach składając ofertę. 2) dopuszcza się zmianę w zakresie terminu realizacji, spowodowaną: a) wystąpieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, b) wstrzymaniem prac wynikających z błędu projektowego, c) wystąpieniem umowy na roboty dodatkowe zgodnie z art. 67 ustawy Prawo zamówień publicznych, d) wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności, e) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie; 44-310 Radlin, ul. Rymera 15 (budynek Urzędu Miasta Radlin, III piętro, pokój nr 401).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie; 44-310 Radlin, ul. Rymera 15 (budynek Urzędu Miasta Radlin, III piętro, pokój nr 401).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.