eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceWylesienie pod obwodnicę - trzeci przetarg nieograniczony

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Kielce: Wylesienie pod obwodnicę - trzeci przetarg nieograniczony
Numer ogłoszenia: 232016 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kielce , ul. Hubalczyków 15, 25-668 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 335-63-60, fax. 0-41 345-24-08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wylesienie pod obwodnicę - trzeci przetarg nieograniczony.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wylesienie pod obwodnicę w leśnictwach: Część 1- leśnictwo Niewachlów pozyskanie 982.0m3; zrywka 982.0m3 Część 2 - leśnictwo Dąbrowa pozyskanie 945.10m3 zrywka 945.10m3 Część 3 - leśnictwo Zawada pozyskanie 1773.0m3 zrywka 1773m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 77.23.00.00 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa zamówień publicznych; e) spełniają wymagania zawarte w SIWZ. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) formularz ofertowy - zał. nr 1 wraz z wypełnionym kosztorysem ofertowym ( Zał. Nr I - III do formularza ofertowego) 4) oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r., że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wg wzoru - zał. nr 6, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5) Warunki udziału w postępowaniu :wykonawca musi wykazać, że: - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości min. 10 tys. zł netto z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 5). - dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym umożliwiającym prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem, w tym co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia do pracy pilarką (załącznik nr 2) - dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia (Zał. nr 4), w tym względzie wykaże dostęp do takiego sprzętu jak : min.: 2 pilarki spalinowe, 1 ciągnik rolniczy z osprzętem o mocy minimum 45KM ( lub 1 koniem), 1 ciągnikiem przystosowanym do zrywki drewna lub innego specjalistycznego sprzętu do realizacji powyższego zadania 6) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót -referencje. 7) Wykaz podwykonawców - w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie prac podwykonawcom (zał. Nr 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 1 i 4 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców natomiast dokumenty wymienione w pkt. 2,3,5,6,7 winien przedłożyć Wykonawca lub Wykonawcy tak, aby łącznie spełnić wymagania określone w SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia. Wszystkie w/w dokumenty winny zostać w języku polskim i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących : ceny, terminu wykonania zmówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie zgodnie z art. 86 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/kielce.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.radom.lasy.gov.pl/kielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 10:00, miejsce: LP Nadleśnictwo Kielce; ul. Hubalczyków 15; 25-668 Kielce; pokój nr 7 ( sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leśnictwo Niewachlów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozyskanie 982m3 zrywka 982m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: leśnictwo Dąbrowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozyskanie 945.10 m3 zrywka 945.10 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: leśnictwo Zawada.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozyskanie 1773.0 m3 zrywka 1773.0 m3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.00.00-1, 77.23.10.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.