eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław 2Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-03

Inowrocław 2: Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu
Numer ogłoszenia: 232016 - 2012; data zamieszczenia: 03.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199140 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Parchaniu, Parchanie 9, 88-110 Inowrocław 2, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 351 27 90; 52 351 26 58, faks 52 351 27 90; 52 351 26 58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu, ujętych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) - kod 15100000-9; 15112000-6; 15131100-6; 15131120-2; wyszczególnionych w formularzu cenowym, w miarę rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Najczęściej 2 razy w tygodniu (część I), 1 raz na dwa tygodnie (część II). Na poszczególne partie dostawy Zamawiający złoży zamówienie z 1-dniowym wyprzedzeniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości udzielonego zamówienia w przypadku zmiany potrzeb na zakup asortymentów będących przedmiotem zamówienia w niniejszej specyfikacji. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania tylko części przedmiotu zamówienia, co uzależnione będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający ma prawo do odstąpienia od dostawy niektórych produktów na rzecz innych produktów wymienionych w formularzu cenowym (załącznik nr 2 i 3). 7. Zamawiający wymaga, aby zgodnie z polską normą wszystkie dostarczane produkty posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, skład surowcowy. Dostarczane produkty muszą być świeże i pierwszej jakości oraz muszą być oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia. 8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał traki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o jakości i parametrach (tj. skład surowcowy produktu) nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 9. W przypadku wątpliwości co do równoważności, Zamawiający w toku postępowania zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia publicznego do złożenia wyjaśnień poprzez przedstawienie próbek wybranych pozycji asortymentowych celem dokonania oceny jakościowej. Po zakończonym postępowaniu na wniosek Wykonawców (wniosek należy przesłać w ciągu 7 dni od daty zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty) Zamawiający na podstawie faktury VAT zapłaci należną kwotę za otrzymane próbki. Cena brutto 1 sztuki próbki nie może być wyższa niż w złożonym w tym przetargu Formularzu Cenowym. W przypadku Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa wartość dostarczonych próbek uwzględniona zostanie w fakturze dotyczącej pierwszej dostawy. 10. Wykonawca zobowiązany jest do: a) sukcesywnego dostarczanie przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach; b) dostarczania towarów opakowanych i przewożonych w odpowiednich warunkach zgodnie z wymaganiami HACCP; c) dostarczanie towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, własnym transportem, na własne ryzyko i koszt; d) dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego; e) dołączania do każdej dostawy faktury VAT; f) terminowego dostarczania zamówionych towarów...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.00.00 - Mięso 15.11.20.00 - Drób 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.13.11.20 - Produkty wędliniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Przetwórstwa Mięsnego MARWOJ Mielcarek-Przybylski, ul. Przemysłowa 9, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56935,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 63977,93

  • Oferta z najniższą ceną: 63977,93 / Oferta z najwyższą ceną: 63977,93

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Przetwórstwa Mięsnego MARWOJ Mielcarek-Przybylski, ul. Przemysłowa 9, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56935,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14034,20

  • Oferta z najniższą ceną: 14034,20 / Oferta z najwyższą ceną: 14034,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.