Ogłoszenie z dnia 2007-11-26
Łódź: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, sprzętu biurowego oraz kopert dla potrzeb Oddziału i Jednostek Terenowych na okres 12 miesięcy, postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w 2 Pakietach - 7/TG/2007/TJ-7.
Numer ogłoszenia: 231995 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 135533 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Wojewódzki ZUS w siedzibą w Łodzi, ul. Zamenhofa, 90-431 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6382740, fax 042 6382665.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, sprzętu biurowego oraz kopert dla potrzeb Oddziału i Jednostek Terenowych na okres 12 miesięcy, postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w 2 Pakietach - 7/TG/2007/TJ-7..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, sprzętu biurowego oraz kopert dla potrzeb Oddziału i Jednostek Terenowych na okres 12 miesięcy, postępowanie prowadzone z możliwością składania ofert częściowych w 2 Pakietach.Pakiet I - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i sprzętu biurowego Pakiet II - Sukcesywne dostawy kopert
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 17.22.13.10 - Poduszeczki nawilżane używane w urzędach pocztowych Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.31.00 - Poduszeczki nawilżane używane w urzędach pocztowych Oryginalny kod CPV: 17.24.11.20 - Szpagat Kod CPV wg słownika 2008: 39.54.11.20 - Szpagat Oryginalny kod CPV: 20.50.00.00 - Wyroby z drewna i korka Kod CPV wg słownika 2008: 03.41.00.00 - Drewno Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 21.21.11.20 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 21.23.11.00 - Kalka maszynowa Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.91.10 - Kalka maszynowa Oryginalny kod CPV: 22.81.50.00 - Zeszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.50.00 - Notatniki Oryginalny kod CPV: 22.83.20.00 - Bloki brudnopisowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.83.20.00 - Arkusze ćwiczeniowe Oryginalny kod CPV: 22.85.10.00 - Skoroszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.10.00 - Skoroszyty Oryginalny kod CPV: 24.33.00.00 - Tusz Kod CPV wg słownika 2008: 22.60.00.00 - Tusz Oryginalny kod CPV: 25.21.32.00 - Folia z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.40.00 - Folia Oryginalny kod CPV: 25.22.30.00 - Pojemniki z utwardzanych tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.00.00 - Zbiorniki, rezerwuary, pojemniki i zbiorniki ciśnieniowe Oryginalny kod CPV: 28.41.44.00 - Pinezki kreślarskie Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.71.30 - Pinezki kreślarskie Oryginalny kod CPV: 28.61.10.00 - Noże i nożyczki Kod CPV wg słownika 2008: 39.24.10.00 - Noże i nożyczki Oryginalny kod CPV: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.51.00 - Wkłady barwiące Oryginalny kod CPV: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki Oryginalny kod CPV: 30.19.21.20 - Długopisy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.50 - Datowniki, stemple lub numeratory Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.50 - Datowniki Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 308967,27 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet II Sukcesywne dostawy kopert.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
- BIURPAP J.M.G. Figińscy Sp. j., ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 93120.00
- Oferta z najniższą ceną: 89625.54 / oferta z najwyższą ceną: 95787.08
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Miedzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach "Bionanopark" sp. z o.o. położonych w Łodzi przy ul. Dubois 114/116
- Wykonanie i montaż podświetlanych logotypów i liter przestrzennych ze stali nierdzewnej
- Dostawa maszyny do pielęgnacji tafli lodowej
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników i butli przez okres 12 miesięcy II
- Zakup, wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych dla WFOŚiGW w Warszawie
- DOSTAWA - MATERIAŁY ADMINISTRACYJNO - BIUROWE, PRZYBORY DO PISANIA I KORYGOWANIA, PIÓRA, DŁUGOPISY, LINIAŁY OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, CIENKOPISY, FLAMATRY, OŁÓWKI, GRAFITY, KREDKI I ITP.
- Dostawy niszczarek biurowych
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
więcej: Drewno »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.