Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-23
Przeworsk: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Przeworsku
Numer ogłoszenia: 231989 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487009, fax. 016 6487009.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przeworsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Przeworsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Przeworsku Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych o określonych numerach i wzorach w ilości: Lp. Rodzaj tablic rejestracyjnych Liczba sztuk lub kompletów 1. Tablice samochodowe jednorzędowe 4 000 kompletów 2. Tablice samochodowe dwurzędowe 50 kompletów 3. Tablice na przyczepy jednorzędowe pojedyncze 130 sztuk 4. Tablice na przyczepy dwurzędowe pojedyncze 130 sztuk 5. Tablice motocyklowe 100 sztuk 6. Tablice motorowerowe 400 sztuk 7. Tablice ciągnikowe 200 sztuk 8. Tablice zabytkowe samochodowe jednorzędowe 5 kompletów 9. Tablice zabytkowe samochodowe dwurzędowe 5 kompletów 10. Tablice zabytkowe motocyklowe 5 sztuk 11. Wtórniki (wszystkie typy) i tablice indywidualne 200 kompletów Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych (2 sztuki) dla tych pojazdów, dla których wymagane są dwie tablice rejestracyjne oraz 1 sztuki tablicy, dla tych pojazdów, które są oznaczone jedną tablicą rejestracyjną, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zapotrzebowaniem Zamawiającego w terminie: a) dostawa tablic rejestracyjnych do 5 dni po otrzymaniu zapotrzebowania, na koszt wykonawcy, b) (dostawa interwencyjna) - dostawa wtórników tablic rejestracyjnych oraz pojedynczych tablic - wymagany termin 1 - 2 dni po otrzymaniu zapotrzebowania, na koszt wykonawcy, c) odbiór i kasacja zużytych tablic, nie rzadziej niż raz na kwartał na koszt wykonawcy. Tablice rejestracyjne należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 ), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. Nr 193, poz. 1618 z pózn. zm.) oraz innymi przepisami w tym zakresie. W przypadku zmian w przepisach dotyczących wzorów tablic rejestracyjnych, Wykonawca jest zobowiązany do realizacji dostaw tablic rejestracyjnych wykonanych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane tablice - min. 3 lata. UWAGA: Podane w tabeli ilości zamawianych towarów są ilościami szacunkowymi i mogą się w trakcie realizacji umowy zmniejszyć w zależności od potrzeb Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.11.10 - Usługi dodatkowe w zakresie obsługi floty pojazdów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z Zał. Nr 2. 2. Oświadczenie, sporządzone zgodnie z Zał. Nr 3, że Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania Zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. Oświadczenie, sporządzone zgodnie z Zał. Nr 4 że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 7. Wykaz wykonywanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Zamawiający warunek powyższy uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże min. 3 dostawy odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 8. Zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych udzielone na podstawie art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz.908 z późn. zm.). 9. Certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Minimalny termin dostawy interwencyjnej - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.przeworsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Przeworsku ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk pok.420.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Przeworsku ul. Jagiellońska 10, 37 - 200 Przeworsk IV piętro pok. 419 (Kancelaria ogólna).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Przeworskiego i jednostek organizacyjnych powiatu
- Dostawy materiałów do zimowego utrzymania dróg dla PZD Przeworsk w sezonie 2025 - 2026 z podziałem na części
- "Wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu przeworskiego w sezonie zimowym 2025/2026 i 2026/2027
- Doposażenie w sprzęt niezbędny do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Przeworskiego, wynikających z ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Studzianie na żłobek z wewnętrznymi instalacjami na działce nr ewid.:1161/1"
więcej: przetargi w Przeworsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.