Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-09
Łódź: Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru w budynkach
Centrum Rehabilitacyjno - Opiekuńczego - OKABLOWANIE
Numer ogłoszenia: 231890 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacyjno-Opiekuńcze Dom Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekłe Somatycznie Chorych , ul. Przybyszewskiego 255/267, 92-338 Łódź, tel. 0-42 6755205.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru w budynkach Centrum Rehabilitacyjno - Opiekuńczego - OKABLOWANIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: roboty instalacyjne polegające na wykonaniu instalacji sygnalizacji pożaru w budynkach w Centrum Rehabilitacyjno - Opiekuńczego j.w. - OKABLOWANIE Szczegółowe zakresy robót został przedstawiony w przedmiarze robót - załącznik nr 2 natomiast rodzaj materiałów budowlanych i sposób realizacji zamówienia określone zostały w specyfikacji technicznej - załączniki nr 5. Zakres robót przyjęty został zgodnie z dokumentacja wykonawczą opracowaną przez Firmę FUTURA Sp. z o.o. Biuro Techniczne z siedzibą w Łodzi przy ul. Zawiszy 8/10. W skład w/w dokumentacji wchodzi : - Projekt wykonawczy - Instalacji sygnalizacji pożaru i oddymiania, Z uwagi na dużą objętość w/w dokumentacji, i względów technicznych Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z nią w siedzibie Zamawiającego po uprzednim zgłoszeniu i ustaleniu terminu. Zakres robót uszczegółowiony w specyfikacji technicznej : 1.montaż instalacji elektrycznej 1.1. 45311000-1 - układanie przewodów elektrycznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wpłata wadium nie jest wymaganaIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 2 lub art. 67 ust 1 pkt. 1 i 2, - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust 3,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, - formularz cenowy - załącznik nr 2.1, - kosztorys ofertowy - załączniki nr 2.2, - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3, - zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 4, - zaakceptowane wytyczne i wymagania zawarte w specyfikacji technicznej - załącznik nr 5, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagane są stosowne uprawnienia budowlane, oraz jeśli jest to uzasadnione - pełnomocnictwo wynikające z art. 23. - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Długośc okresu gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cro.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRUM REHABILITACYJNO - OPIEKUŃCZE w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267 bud. 5 pokój nr 101 (sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 08:15, miejsce: CENTRUM REHABILITACYJNO - OPIEKUŃCZE w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267 bud. 5 pokój nr 101 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 28.08.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- AD/ZP/144/25Wymiana baterii akumulatorów w oprawach oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego dla PP oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej zastępczej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
- Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Przebudowa i remont budynku Domu Pomocy Społecznej w Wietrzychowicach etap II
- Wykonanie oświetlenia przejścia dla pieszych w miejscowości Szczodrowice
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





