eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Modernizacja ronda wraz z wykonaniem utwardzonych alejek dojścia z parkingu na cmentarzu w Krzyżu - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-10

Tarnów: Modernizacja ronda wraz z wykonaniem utwardzonych alejek dojścia z parkingu na cmentarzu w Krzyżu - etap II
Numer ogłoszenia: 231854 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183122 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Cmentarzy, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 621 27 89, faks 14 627 44 77.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ronda wraz z wykonaniem utwardzonych alejek dojścia z parkingu na cmentarzu w Krzyżu - etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 8 do SWIZ, opracowanym przez mgr inż. Jerzego Fidowicza, które określają zakres i sposób wykonania robót. 1.4.1. Zakres zamówienia dla zadania obejmuje: a) wymianę nawierzchni żwirowej i asfaltowej na nawierzchnię z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z kruszywa - L=124,60 mb szer. 2,60-3,70 mb; powierzchnia 396,51 m2; b) alejkę dojścia z parkingu należy wykonać po demontażu istniejących obrzeży, nawierzchni bitumicznej i podbudowy; c) głębokość korytowania do 60 cm poniżej istniejącego poziomu nawierzchni - łącznie 60 cm; d) na podsypce z piasku gr. 10 cm należy wykonać podbudowę gr. 12+25 cm z kruszywa hutniczego (frakcja do 63 mm) i nawierzchnię z uzgodnionej z Zamawiającym kostki betonowej o kształcie klasycznym, lekko profilowanej, o możliwych falujących krawędziach i narożach (np. stare miasto, akropol, grenada etc.); kostka gr. 8 cm w kolorze grafitowym lub uzgodnionym z Zamawiającym ułożona na podsypce cementowo-piaskowej; e) obrzeża 8x30 cm w kolorze grafitowym na ławie betonowej; f) na terenie cmentarza dopuszcza się ruch pojazdów o łącznej ładowności do 3,5 t. g) prace sprzętem w zakresie przewidzianym przedmiarem po uzgodnieniu z Zamawiającym rodzaju sprzętu; 1.4.2. Kolor i typ kostki należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. 1.4.3. Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu, łącznie z robotami towarzyszącymi, musi być wykonany w sposób zgodny z dokumentacją powołaną w II.1.4) oraz z zasadami wiedzy technicznej i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru dla tego typu robót, w istniejących warunkach terenowych. 1.4.4. W kosztach ogólnych należy przewidzieć wszelkie prace nieujęte, a konieczne do realizacji całości zadania. 1.4.5. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw producentów, marek bądź znaków towarowych Zamawiający dopuszcza materiały lub urządzenia równoważne, tj. o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzące do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. 1.4.6. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z dyrektywą 89/106/EWG, które będą wymagane przy odbiorze końcowym. 1.4.7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej należy wliczyć w cenę oferty. 1.4.8. Wykonawca winien sprawdzić zgodność otrzymanych od inwestora przedmiarów z rozwiązaniami przyjętymi w projektach. W przypadkach wątpliwych, na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów, w tym opisujących przedmiot zamówienia. 1.4.9. Materiał pochodzący z rozbiórek Wykonawca odwiezie (jako odpad) na odległość do 5 km. Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów w celu przekazania ich do zakładu utylizacji należy wliczyć do ceny oferty w ramach kosztów ogólnych. 1.4.10. Wykonawca ze szczególną starannością właściwie zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót. 1.4.11. W związku z tym, że roboty prowadzone będą na czynnym cmentarzu, wszystkie prace należy wykonywać tak, aby w miarę możliwości nie zakłócać funkcjonowania obiektu przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac jak i przy organizacji placu budowy. Należy przewidzieć przerwy w wykonywaniu /prac głośnych/ w trakcie ceremonii pogrzebowych. 1.4.12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 1.4.13. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zorganizuje plac budowy. 1.4.14. Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego teren zajęty czasowo pod plac budowy. 1.4.15. Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego wszelkie drogi w przypadku korzystania z nich jako dróg dojazdowych 1.4.16. Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz p. poż. 1.4.17. Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik robót był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 1.4.18. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane od daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót budowlanych). 1.4.19. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań, Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.54.00 - Roboty na cmentarzach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DUD-BRUK Jacek Dudek, Sienkiewicza 34, 33-101 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87720,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64938,18

  • Oferta z najniższą ceną: 64938,18 / Oferta z najwyższą ceną: 80014,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.