Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-26
Tuchola: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 231795 - 2007; data zamieszczenia: 26.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Tucholski Sp. z o.o. NZOZ, ul. Nowodworskiego 14-18, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3361245, fax 052 3361245.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltuchola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna o której mowa w art. 3 ust. 1 p. 3 ustawy Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu jednorazowego użytku
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunkiem udziału w postepowaniu jest spełnienie warunków okreslonych w ustawie Pzp i SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: okreslone w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 89-500 Tuchola ul. Nowodworskiego 14 - 18.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzet jednorazowego uzytku pakien nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet - 27 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprzęt jednorazowego użytku pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet poz. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet - 5 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet - 22 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet - 48 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakien nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet - 23 pozycje.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet - 8 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet -16 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Zakup i dostawa rękawic medycznych z podziałem na 2 pakiety
- Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynkach podmiotu ochrony ludności - OSiR w Tucholi, na potrzeby(..)zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, w tym ewakuacji ludności
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego - etap 2"
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Tucholi w latach 2026-2027"
- "Zakup paliw do pojazdów i urządzeń dla Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Tucholskiego w roku 2026"
więcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia na potrzeby realizacji zadań OLiOC w Gminie Lipnica Wielka
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego użytku, z podziałem na pakiety.
- Dostawa materiałów opatrunkowych i innych materiałów medycznych dla Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
- Dostawa siatek przepuklinowych, staplerów i preparatów hemostatycznych.
- Zakup i dostawa materiałów medycznych i opatrunkowych oraz sprzętu i wyposażenia w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Gminy Ińsko
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 15 zadań)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





