To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-05
Opole: Usuwanie szkód powodziowych po powodzi w 2010 roku na terenie województwa opolskiego - II etap - Rzeka Dożyna (usuwanie zamulisk)
Numer ogłoszenia: 231764 - 2011; data zamieszczenia: 05.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184370 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 442-57-42, faks (077) 442-57-42, 4425726.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód powodziowych po powodzi w 2010 roku na terenie województwa opolskiego - II etap - Rzeka Dożyna (usuwanie zamulisk).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje usunięcie szkód powodziowych na cieku Dożyna w km 7 + 800 do 17 + 300 tj. 9,50 km miejscowości Narok, Skarbiszów i Karczów, Gmina Dąbrowa, powiat Opole - usuwanie zamulisk Lp. Wyszczególnienie zakresu robót Jedn. Ilość jedn. 1. Przygotowanie obiektu do wykonania robót ziemnych m 9500 2. Wykopy rowów i kanałów meliorac.oraz wykopy przy regulacji rzek wykon. koparkami zgarniakowymi 0.25 m3 na odkład w gruncie kat.III o objet. do 1.50 m3/m Głebokosc wody pow. 0.5 do 1.5 m. m3 7662 3. Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych do 1m3 wzdłuż 1 m wykopu - kat.gr.I-IV m3 7662 4. Zakup i montaż tablicy informacyjnej szt. 1 Wykonawca winien w ofercie uwzględnić wykonanie oraz demontaż tablicy informacyjnej dla zadania zgodnie z wymaganiami Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska. Ponadto tablica: 1. musi posiadać wymiary 2,8x2,4 m, 2. być wykonana z tworzywa sztucznego, 3. nadruk musi być odporny na działanie promieniowania UV oraz warunków pogodowych, 4. musi być zamieszczona na stelażu w sposób uniemożliwiający jej zerwanie lub przewrócenie się - musi być trwale przytwierdzona do podłoża (posiadać betonowy fundament). Miejsce usytuowania tablicy oraz ostateczne uzgodnienia co do treści zamieszczonych informacji zostaną uzgodnione z wykonawcą po podpisaniu umowy. Szczegółowa instrukcja wykonania tablicy informacyjnej podana została na stronie: www.nfosigw.gov.pl/srodki-krajowe/instrukcja-oznakowania-przedsiewziec/ Wartość wykonania, montażu i demontażu tablicy informacyjnej wykonawca winien uwzględnić w kosztach ogólnych. UWAGI: Wykonawcy przed sporządzeniem ofert powinni zapoznać się z dokumentacją projektową oraz dokonać oględzin miejsca wykonania zamówienia, aby uwzględnić jego specyfikę w cenie swojej oferty. Jeśli w dokumentacji projektowej, stanowiącej Część III SIWZ, użyte zostały nazwy firm/systemów dostępnych na rynku. W myśl przepisów u.p.z.p Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zapis ten należy rozumieć tak, iż w każdym miejscu w SIWZ, w którym użyto nazw własnych, dodaje się sformułowanie lub równoważny. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w niniejszej SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Zamawiający wskazuje także, iż wszystkie odpady wytworzone podczas prowadzenia robót stanowią własność Wykonawcy i winien jest on zagospodarować je we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone na działkach objętych zakresem robót oraz innych działkach zniszczonych przez Wykonawcę w trakcie prowadzenia robót, oraz w uzasadnionym przypadku wypłaci bez zbędnej zwłoki zadośćuczynienie właścicielom zniszczonych działek w formie odszkodowania za szkody powstałe z winy Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG I ROBÓT WODNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG I ROBÓT WODNYCH SP. Z O.O.
- Zakład Usług i Robót Wodnych Sp. z o.o., ul. Morcinka 43, 45-317 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126469,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 104886,04
Oferta z najniższą ceną: 104886,04 / Oferta z najwyższą ceną: 169084,19
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby OKS Odra Opole S.A.
- "Ochrony osób i mienia Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Opolu "RADIO OPOLE" S.A w likwidacji
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla Pracowni Endowaskularnej i Oddziału Chirurgii Naczyniowej na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Renowacja zabytkowego parowozu na Placu im. Olgi "Kory" Sipowicz
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań organizowanych w ramach projektu dotacyjnego Województwa Opolskiego "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0"
- Zakup i dostawa samochodu osobowo-ciężarowego 4+1 dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i konserwacja budowli przejazdowych typu "S" zlokalizowanych w korycie rzeki Wisła na terenie Zarządu Zlewni w Radomiu
- Remont jazu na rzece Cieszynce w km 22+400
- Naprawa uszkodzonych ubezpieczeń brzegowych na potoku Jedlica w km 8+660-12+550 (odcinkowo) w m. Kowary
- Odbud.ujęcia wody w Gł-zach - Przeb. zbiorników reten.dla rzecznego ujęcia wody, Odtworz. połączenia rurociągu wody surowej przechodzącego przez rzekę wraz z infrastr. teletech. w trybie zapr. i wyb.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Korzeniówka Duża
- Naprawa umocnień skarp rzeki Grabowa w km 0+000 - 14+600- zgodnie z decyzją nakazową WINB w Szczecinie
więcej: Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.