Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-10
Warszawa: Opracowanie analizy funkcjonalnej, pozafunkcjonalnej i technicznej
jednolitego systemu informatycznego dla obszaru podatków i opłat
w skali m. st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 231580 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax. 022 5953368, 5953368.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie analizy funkcjonalnej, pozafunkcjonalnej i technicznej jednolitego systemu informatycznego dla obszaru podatków i opłat w skali m. st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie analizy funkcjonalnej, pozafunkcjonalnej i technicznej jednolitego systemu informatycznego dla obszaru podatków i opłat w skali m. st. Warszawy. Dokładny opis oraz zakres zamówienia określony został w SIWZ. Wartość zamówienia poniżej równowartości kwoty 206 000 EURO..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.10.00 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 160.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców obowiązku wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 1.2. wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali co najmniej 4 projekty, w tym przynajmniej jeden dla jednostki administracji publicznej, polegające na opracowaniu założeń lub architektury systemu informatycznego spełniających następujące wymagania: a) każdy z projektów dotyczył (łącznie) architektury biznesowej, architektury danych, architektury aplikacji i architektury technicznej, b) liczba użytkowników końcowych przynajmniej dwóch z tych projektowanych systemów wynosiła minimum jeden tysiąc każdy; c) wartość co najmniej dwóch projektów wyniosła nie mniej niż 300.000 zł każdy, 1.3. dysponują zespołem osób, które posiadają poniższe kwalifikacje: a) Kierownik projektu posiadający następujące kwalifikacje: - certyfikat z PRINCE 2 co najmniej na poziomie Foundation lub równoważny; - udział w okresie ostatnich trzech lat w realizacji co najmniej dwóch projektów doradczych wspierających budowę systemu informatycznego, o wartości co najmniej 300.000 zł (trzysta tysięcy złotych), jako kierownik projektu. b) Główny Architekt - osoba spełniająca następujące wymagania: - występowała w roli głównego architekta lub eksperta ds. architektury, w ciągu ostatnich 3 lat, w co najmniej 3 projektach doradczych obejmujących swym zakresem budowę architektury systemów informatycznych, przy czym wartość każdego z tych projektów w zakresie dotyczącym opracowania (projektu) architektury systemu informatycznego wynosiła nie mniej niż 300.000 zł (trzysta tysięcy złotych) . - posiada wiedzę z zakresu projektowania i budowy architektury systemów popartą certyfikatem poświadczającym kompetencje i doświadczenia w tworzeniu architektur złożonych wydanym przez organizację TOGAF lub organizację akredytowaną przez TOGAF lub certyfikatem zgodnym z TOGAF Certification Program. c) Analityk - co najmniej 2 osoby, z których każda spełnia następujące wymagania: - modelowała procesy biznesowe, w ciągu ostatnich 3 lat, w co najmniej 2 projektach obejmujących zakresem modelowanie procesów biznesowych, przy czym wartość każdego z tych projektów wynosiła nie mniej niż 300.000 zł (trzysta tysięcy złotych), - zbierała i specyfikowała wymagania z zastosowaniem języka UML w ciągu ostatnich 3 lat, w co najmniej 2 projektach obejmujących zakresem zbierania i specyfikację wymagań z zastosowaniem języka UML, przy czym wartość każdego z tych projektów wynosiła nie mniej niż 300.000 zł (trzysta tysięcy złotych), - posiada certyfikat z PRINCE 2 na poziomie foundation lub równoważny. d) Ekspert ds. Jakości - osoba spełniająca następujące wymagania: - posiada certyfikat CISA (Certified Information Systems Auditor), - posiada certyfikat ITIL (Foundation Certificate in IT - Service Management) wydany przez organizację EXIN lub ceryfikat równoważny. e) Specjalista ds. finansów i księgowości - osoba spełniająca następujące wymagania: - wykształcenie wyższe, - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie procesów budżetowych i controllingowych, analizy ekonomicznej i finansowej, rachunkowości oraz zagadnień podatkowych w jednostce administracji publicznej, - udział w okresie ostatnich 3 lat w co najmniej 2 projektach doradczych wspierających budowę systemu informatycznego obejmującego m.in. obszar księgowości i budżetowania. Osoba wskazana jako kierownik projektu nie może pełnić dodatkowo pozostałych funkcji. Zamawiający dopuszcza, by jedna z osób wskazanych jako analityk pełniła co najwyżej dwie funkcje w projekcie. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni na podstawie dokumentów zawartych w złożonej ofercie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz, należycie zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 4 projektów na potwierdzenie warunku określonego w pkt III.2.1.2. ogłoszenia - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do siwz; d) dokumenty potwierdzające, że zamówienia wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt III.2.2. lit c) zostały wykonane należycie; e) wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia, wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ; f) dokumenty potwierdzające, że osoby wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt III.2.2. lit. e) spełniają warunki określone w pkt III.2.1.3 ogłoszenia - wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 09:45, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Corazziego 7, 00-087 Warszawa, w pok. nr 10 na IV piętrze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Numer Sprawy: ZP/EM/341/II-184/08 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.10.2008 r. o godz. 10:00 w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m. st. Warszawy, ul. Corazziego 7, 00-087 Warszawa, w Sali nr 16 na IV piętrze. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: a)w zakresie przedmiotu zamówienia: Marek Bida, tel.: 022/ 595-34-47; b)w zakresie formalno - prawnym: Ewa Mścichowska BZP, tel.: 0-22/595-33-70;.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





