Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-23
Płock: Administrowanie siecią komputerową w MWOMP w Płocku oraz w Oddziałach w Warszawie i w Radomiu.
Numer ogłoszenia: 231454 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, ul. Kolegialna 19, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678452, fax 024 2628842.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwomp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie siecią komputerową w MWOMP w Płocku oraz w Oddziałach w Warszawie i w Radomiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część I - Administrowanie siecią komputerową w MWOMP w Płocku - szczegółowy zakres prac zawiera Załącznik Nr 1 di SIWZ; Część II - Administrowanie siecią komputerową w MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie - szczegółowy zakres prac zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ; Część II - Administrowanie siecią komputerową w MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu - szczegółowy zakres prac zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia Oryginalny kod CPV: 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 75.53.00.00 - 75.53.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek do spełnienia: 1. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia Nazwa dokumentu potwierdzającego: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 - Załącznik nr 7 do SWIZ 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat (minimum dwóch) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są w trakcie wykonywania należycie - załącznik Nr 8 do SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Zakresy przedmiotu umowy odpowiednie dla danej Części - Zakresy przedmiotu umowy dla danej Części, na którą będzie składał Wykonawca ofertę według wzoru stanowiącego odpowiednio Załączniki Nr1, Nr 2 lub Nr 3 do niniejszej SIWZ 2. Formularz oferty - Wypełniony formularz oferty dla danej Części według załącznika Nr 4, Nr 5 lub Nr 6 do niniejszej SIWZ 3. Wykaz wykonanych usług - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat (minimum dwóch) odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są w trakcie wykonywania należycie odpowiednio dla danej Części według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 4. Oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ 5. Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 7. Pełnomocnictwo - Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 8. Pełnomocnictwo (konsorcjum) - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mwomp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, ul. Kolegialna 19, (pokój 113).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Płocku, ul. Kolegialna 19, Kancelaria pokók Nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Administrowanie siecią komputerową w MWOMP w Płocku - szczegółowy zakres prac zawiera Załącznik Nr 1 di SIWZ;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Administrowanie siecią komputerową w MWOMP w Płocku - szczegółowy zakres prac zawiera Załącznik Nr 1 di SIWZ;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.25.00.00-2, 72.53.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Administrowanie siecią komputerową w MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie - szczegółowy zakres prac zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Administrowanie siecią komputerową w MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie - szczegółowy zakres prac zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.25.00.00-2, 72.53.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część II - Administrowanie siecią komputerową w MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu - szczegółowy zakres prac zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Administrowanie siecią komputerową w MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu - szczegółowy zakres prac zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.25.00.00-2, 72.53.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonanie skweru na osiedlu Zielony Jar w Płocku
- Usługa w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych.
- Remont pokrycia dachowego budynku Medycznej Szkoły Policealnej w Płocku przy Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 8.
- Dostawa łóżek szpitalnych z materacem, wysięgnikiem oraz szafką przyłóżkową z podziałem na pakiety.
- Dostawa sprzętu medycznego, drobnego oraz jednorazowego sprzętu medycznego dla MWOMP.
- Pakiety żywnościowe dla dzieci uczęszczających do świetlic środowiskowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa udostępnienia do korzystania, utrzymania i rozwoju systemu informatycznego do obsługi zlecania realizacji zadań publicznych w zakresie opieki nad Polonią i Polakami za granicą.
- Świadczenie stałych usług informatycznych oraz usług serwisu/nadzoru nad systemami/urządzeniami w Narodowym Instytucie Kultury i Dziedzictwa Wsi
- Świadczenie usług wsparcia IT w zakresie nadzoru serwisowego w Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT Politechniki Warszawskiej
- Świadczenie usługi nadzoru autorskiego oraz serwisu dla systemu PACS przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Zaprojektowanie, wykonanie i obsługa systemu informatycznego do realizacji projektów stypendialnych pod nazwą Mazowiecki program stypendialny dla uczniów uzdolnionych
- Zakup dostępu do platformy zakupowej
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.