eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup w formie bezgotówkowej benzyny bezołowiowej Pb-95 do samochodów służbowych użytkowanych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Łódź: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup w formie bezgotówkowej benzyny bezołowiowej Pb-95 do samochodów służbowych użytkowanych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Łodzi w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r.
Numer ogłoszenia: 231289 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi , ul. Żeligowskiego 32/34, 90-643 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6332346, faks 042 6332346.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup w formie bezgotówkowej benzyny bezołowiowej Pb-95 do samochodów służbowych użytkowanych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Łodzi w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup benzyny bezołowiowej Pb-95 do 23 osobowych samochodów służbowych użytkowanych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Łodzi. 2.Orientacyjna ilość paliwa jaka zostanie zakupiona w okresie 12 miesięcy wynosi 26.000 litrów. 3.Zakup benzyny bezołowiowej odbywać się będzie na stacjach paliw położonych na terenie działania Oddziału Regionalnego i placówek terenowych wymienionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 4.Zakup benzyny bezołowiowej odbywać się będzie w formie bezgotówkowej, za pomocą 23 elektronicznych kart paliwowych (flotowych). Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN i posiadać limit miesięczny. Rozliczanie zawartych transakcji będzie następować na podstawie miesięcznych faktur VAT. Należność będzie regulowana przez Zamawiającego w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. 5.Wykonawca zapewni pełen monitoring dokonywanych transakcji - data tankowania, miejsce tankowania (adres stacji benzynowej), ilość zatankowanych litrów paliwa, cena 1 litra paliwa brutto i netto, wartość zakupionego paliwa brutto i netto (po uwzględnieniu oferowanego opustu), z wyszczególnieniem marki i numeru rejestracyjnego samochodu i nazwiska kierowcy. 6.Nowe karty elektroniczne będą wydawane Zamawiającemu bezpłatnie. 7.W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty, Zamawiający zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Wykonawcę (telefonicznie lub faksem) w celu dokonania blokady karty. Zgłoszenia utraty karty przyjmowane będą całodobowo w każdy dzień tygodnia. Zgłoszenie musi zawierać: nr i typ utraconej karty, nazwę Zamawiającego oraz nr rejestracyjny samochodu, na który została wydana. 8.Wykonawca przejmie odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe dokonywane przy użyciu utraconej karty lub skradzionej karty od momentu przyjęcia telefonicznego zgłoszenia o utracie, zniszczeniu lub kradzieży karty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia w zakresie obrotu paliwami ciekłymi (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w § 9 ust. 1 pkt 9 SIWZ, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. że Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną stacją benzynową zlokalizowaną w odległości nie większej niż 15 km. od siedzib jednostek organizacyjnych Zamawiającego w: Bełchatowie, Brzezinach, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Łowiczu, Łodzi, Opocznie, Pajęcznie, Piotrkowie Trybunalskim, Poddębicach, Radomsku, Rawie Mazowieckiej, Sieradzu, Skierniewicach, Tomaszowie Mazowieckim, Wieluniu, Wieruszowie, Zduńskiej Woli i Zgierzu oraz co najmniej jedną stacją benzynową w miastach wojewódzkich na terenie całego kraju, honorującą wystawione przez niego karty płatnicze oraz oferujące paliwo będące przedmiotem zamówienia; stacje paliw będą czynne codziennie, co najmniej 8 godzin na dobę, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, niedziel, dni świątecznych oraz sobót. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące załączniki : 1)wypełniony formularz ofertowy - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 2)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 3)parafowany przez wykonawcę projekt umowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 4)oświadczenie o dysponowaniu stacjami paliw, zawierające ich wykaz, z podaniem lokalizacji na terenie kraju, na których istnieje możliwość zakupu paliwa Pb 95 (Załącznik nr 1 do SIWZ); 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi być złożony przez każdy podmiot), 6)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8)kopia koncesji na obrót paliwami ciekłymi udzielonej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. nr 89, poz. 625 z późn. zm.), 2.Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa. 3.Oświadczenie wskazujące, którą część zamówienia Wykonawca powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy. 4.Jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zobowiązany jest złożyć dokumenty, które zostały wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - kryterium dostępności stacji benzynowej - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Regionalny KRUS w Łodzi, ul. Łąkowa 11, 90-562 Łódż, pokój nr 5, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00, tel. 42 632-19-58..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Oddział Regionalny KRUS w Łodzi, ul. Żeligowskiego 32/34, 90-643 Łódż, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.