Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-05-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Jelenia Góra: dostawa części zamiennych do autobusów Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Zakład Komunikacyjny w Jeleniej Górze, do kontaktów: w zakresie proceduralnym - Dariusz Strzyżyński - Kierownik Działu Logistyki, w zakresie merytorycznym - Ryszard Zimmer - Kierownik Działu Zajezdni Tel.: 075 75-33-555, 075 76-48-736, ul. Wolności 145, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7646-736 w. 137, fax 075 7648684, e-mail: mzkjg@pbox.pl, www.mzk.jgora.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa części zamiennych do autobusów. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części zamiennych i akcesoriów do autobusów Ikarus, Jelcz, Autosan H-6, Volvo B 10 BLE 6x2 i Volvo 7000 z podziałem na dwa zadania w okresie 24 miesięcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr 1: Temat: Dostawa części zamiennych i akcesoriów do autobusów Ikarus, Jelcz i Autosan H-6. Opis: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części zamiennych i akcesoriów do autobusów Ikarus, Jelcz i Autosan H-6 wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca na dostarczone części zamienne i akcesoria udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcy gwarancji, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać poszczególne partie zamówionych części i akcesoriów do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 2 dni. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zadanie częściowe nr 2: Temat: Dostawa części zamiennych i akcesoriów do autobusów Volvo B 10 BLE 6x2 i Volvo 7000. Opis: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części zamiennych i akcesoriów do autobusów Volvo B 10 BLE 6x2 i Volvo 7000 wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca na dostarczone części zamienne i akcesoria udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcy gwarancji, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać poszczególne partie zamówionych części i akcesoriów do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 2 dni. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego - Miejski Zakład Komunikacyjny, ul. Wolności 145, 58-500 Jelenia Góra. Kod NUTS: PL511. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich Kod CPV wg słownika 2008: 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części zamiennych i akcesoriów do autobusów Ikarus, Jelcz, Autosan H-6, Volvo B 10 BLE 6x2 i Volvo 7000 z podziałem na dwa zadania w okresie 24 miesięcy. Zadanie częściowe nr 1: Temat: Dostawa części zamiennych i akcesoriów do autobusów Ikarus, Jelcz i Autosan H-6. Zadanie częściowe nr 2: Temat: Dostawa części zamiennych i akcesoriów do autobusów Volvo B 10 BLE 6x2 i Volvo 7000. Zamówienie powyżej 130.000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości: - dla zadania częściowego nr 1: 3.200,00 PLN, - dla zadania częściowego nr 2: 580,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, tj. - prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku: 1. Oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie z art. 24 ust.1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Znajdowanie się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujący warunek: - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę minimum dwadzieścia pięć tysięcy zł (25.000,00 zł). Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę minimum dwadzieścia pięć tysięcy zł (25.000,00 zł). Dokument wystawiony przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełnić następujący warunek: - wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania minimum trzech dostaw części zamiennych do autobusów o wartości nie niższej niż sto tysięcy złotych (100.000,00 zł) każda. 1. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ)zawierający wyszczególnienie wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania minimum trzech dostaw części zamiennych do autobusów o wartości nie niższej niż sto tysięcy złotych (100.000,00 zł) każda.Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać dostawy za ten okres. Dostawy, które zostaną wymienione w wykazie sporządzonym wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ muszą być zakończone przed upływem terminu składania ofert. Wykaz sporządzony przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wskazane przez Wykonawcę w Załączniku nr 5 do SIWZ zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej: a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, realizował zamówienie, którego dokument dotyczy, b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, c) wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, d) wskazanie wartości zamówienia, e) wskazanie terminu realizacji, f) dokument wystawiony przez podmiot wskazany powyżej w pkt b) stwierdzający, że zamówienie zostało wykonane należycie, g) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt b). Dokumenty wystawione przed upływem terminu składania ofert. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: KP/PRN/004/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 19.06.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: plus koszty przesyłki za pobraniem wg. obowiązującego cennika Poczty Polskiej. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.06.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.06.2006, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego, pokój nr 10 - Sala konferencyjna.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać w siedzibie Zamawiającego w pokoju 26 - Dział Logistyki lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek zainteresowanego Wykonawcy (cena: 20,00 zł plus koszty przesyłki za pobraniem wg. obowiązującego cennika Poczty Polskiej). SIWZ można otrzymać również w formie elektronicznej po uzyskaniu od Wykonawcy, który pobrał SIWZ w formie papierowej pisemnego wniosku o przesłanie jej na wskazany adres e-mail. Całkowita wielkość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części zamiennych i akcesoriów do autobusów Ikarus, Jelcz, Autosan H-6, Volvo B 10 BLE 6x2 i Volvo 7000 z podziałem na dwa zadania w okresie 24 miesięcy. Zadanie częściowe nr 1: Temat: Dostawa części zamiennych i akcesoriów do autobusów Ikarus, Jelcz i Autosan H-6. Opis: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części zamiennych i akcesoriów do autobusów Ikarus, Jelcz i Autosan H-6 wyszczególnionych w. 5) Data wysłania ogłoszenia: 26.04.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części zamiennych i akcesoriów do autobusów Ikarus, Jelcz i Autosan H-6 wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3) Zakres lub wartość: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części zamiennych i akcesoriów do autobusów Ikarus, Jelcz i Autosan H-6 wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 03.08.2006 CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części zamiennych i akcesoriów do autobusów Volvo B 10 BLE 6x2 i Volvo 7000 wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3) Zakres lub wartość: sukcesywna dostawa fabrycznie nowych części zamiennych i akcesoriów do autobusów Volvo B 10 BLE 6x2 i Volvo 7000 wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Dostawa samochodu 9-osobowego do przewozu osób ze szczególnymi potrzebami w ramach projektu "Dostępny samorząd 2.0"
- Dostawa samochodu osobowego klasy D na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup fabrycznie nowych części do ambulansów
- RDW w Puławach Wykonanie obsługi technicznej oraz napraw bieżących pojazdów będących na wyposażeniu RDW w Puławach. (zamówienie na rok 2026)
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Dostawa sprzętu i narzędzi do pracowni zawodowych w szkołach zawodowych w Zabrzu w ramach projektu "Kurs na zawód" z podziałem na części c.d. w Sekcji IX pozostałe informacje
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywny zakup i dostawę fabrycznie nowych części zamiennych oraz części zregenerowanych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o.
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





