To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-03
Lądek-Zdrój: Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie wydatków związanych z usuwaniem skutków powodzi zapisanych w budżecie miasta i gminy Lądek Zdrój na 2009 rok
Numer ogłoszenia: 231035 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197909 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lądek Zdrój, ul. Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8117850, faks 074 8147418.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie wydatków związanych z usuwaniem skutków powodzi zapisanych w budżecie miasta i gminy Lądek Zdrój na 2009 rok.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie wydatków związanych z usuwaniem skutków powodzi zapisanych w budżecie miasta i gminy Lądek Zdrój na 2009 rok w kwocie 1.600.000 zł (słownie: jeden milion sześćset tysięcy złotych) Okres kredytowania 10 lat od dnia zawarcia umowy w tym roczny okres karencji w spłacie kapitału i odsetek. 1. Spłata kapitału w złotych polskich będzie przebiegała następująco: listopad 2010, styczeń 2011, kwiecień 2011 lipiec 2011, październik 2011 październik 2018. 2.Spłata odsetek będzie następowała w następujących okresach: począwszy od roku 2010 - w miesiącach: styczeń, kwiecień, lipiec, październik. 3.Spłata raty kredytu będzie następowała w ostatnim dniu każdego miesiąca. 4. W przypadku gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy, to zamawiający ureguluje wymagana ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 720000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Strzelinie, oraz Gospodarczy Bank Wielkopolski S.A. w Poznaniu, ul. Kościuszki 46, 57-100 Strzelin, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 509996.12
- Oferta z najniższą ceną: 509996.12 oferta z najwyższą ceną: 532082.20
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





