Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-04
Grajewo: kompleksowe usługi ochronne, monitoring i sprzątanie obiektu
Urzędu Skarbowego w Grajewie
Numer ogłoszenia: 23083 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Grajewie, ul. Elewatorska 8, 19-203 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 2723245, fax 086 2722808.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://us-grajewo.pbip.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe usługi ochronne, monitoring i sprzątanie obiektu Urzędu Skarbowego w Grajewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony obiektu Urzędu Skarbowego w Grajewie w n/w zakresie: a/ ochrona osób, mienia i informacji na terenie obiektu poprzez całodobową ochronę fizyczną przez jednego pracownika, b/ przeciwdziałanie kradzieżom mienia i informacji, c/ przeciwdziałanie niszczeniu mienia i informacji, d/ przeciwdziałanie napadom i zamachom na zdrowie i życie pracowników i klientów Urzędu, e/ w razie konieczności ścisła współpraca z Policją i Strażą Miejską podczas zaprowadzania porządku publicznego w chronionym obiekcie i na terenie do niego przylegającym, a także z innymi służbami w przypadku występowania awarii, katastrof losowych zagrożeń dla bezpieczeństwa osób i mienia, f/ wydawanie kluczy do pomieszczeń upoważnionym pracownikom, a także przechowywanie kluczy po ich zdaniu, g/ obsługiwanie centrali telefonicznej urzędu zgodnie ze standardami obsługi klientów - łączenie rozmów telefonicznych , - prowadzenie ewidencji zamawianych rozmów telefonicznych przez pracowników urzędu. 2. Monitorowanie zagrożeń włamania i napadu w obiekcie Urzędu Skarbowego w Grajewie na dwóch niezależnych torach transmisji z interwencją załogi patrolowej w ciągu 10 minut od otrzymania sygnału o zagrożeniu.. 3. Zapewnienie sprawności elementów systemu alarmowego oraz urządzeń monitorujących a/ wykonywanie okresowych przeglądów i napraw, b/ wykonywanie okresowych kontroli sprawności urządzeń zabezpieczających m.in. poprzez: - sprawdzanie czujek przestrzennych, - sprawdzanie działania sygnalizatorów, - sprawdzanie fizycznego stanu instalacji, - sprawdzanie działania przycisków napadowych, radiolinii, - sprawdzanie działania urządzeń monitoringu. 4. Przedmiot umowy będzie wykonywany zgodnie z Decyzją Nr 15/IN Ministra Finansów z dnia 26 sierpnia 2004 roku w sprawie zasad ochrony osób ( pracowników ), obiektów i mienia w Ministerstwie Finansów oraz jednostkach organizacyjnych resortu finansów przez wyspecjalizowane, koncesjonowane firmy ochrony osób i mienia, których pracownicy posiadają licencje. 5. Wykonawca będzie ściśle współpracował z osobą upoważnioną przez zamawiającego w zakresie prawidłowej realizacji umowy. 6. Sprzątanie i utrzymanie w czystości posesji i pomieszczeń biurowych przy użyciu środków czystości, sprzętu i pracowników wykonawcy. Usługa sprzątania powinna być wykonywana po godzinach pracy urzędu: - w poniedziałki po godz. 18:00 - od wtorku do piątku po godz. 15:30 - w pomieszczeniach biurowych nr 12 i nr 3 sprzątanie odbywać powinno się w godzinach pracy urzędu. 7. Wymagany zakres prac: - odkurzanie wykładzin podłogowych, - mycie i czyszczenie podłóg, - wycieranie kurzu z mebli, parapetów okiennych i sprzętu komputerowego, - czyszczenie żaluzji okiennych raz na dwa lata, - codzienne opróżnianie koszy na śmieci, - czyszczenie sanitariatów, łazienek, mycie luster, - wyposażenie łazienek na bieżąco w mydło w płynie i ręczniki papierowe, - bieżące wyposażanie 4 szt. toalet w papier toaletowy i środki zapachowe, - mycie okien i powierzchni przeszklonych - dwa razy do roku, - doraźne prace porządkowe poawaryjne i poremontowe, - czyszczenie na mokro wykładzin podłogowych raz w roku, - bieżące czyszczenie tapicerki. 8. Wymagany zakres prac porządkowych na posesji: - utrzymanie porządku na terenie posesji, - odśnieżanie wewnętrznych tras komunikacyjnych, - wykonywanie obowiązków administratora obiektu w zakresie zapobiegania skutkom gołoledzi na trasach komunikacji pieszej, - strzyżenie trawników wokół budynku administracyjnego, - zapewnienie czystości na zewnętrznych trasach komunikacyjnych, - pielęgnacja rabat kwiatowych przed budynkiem poprzez: a/ pielenie i podlewania, b/ zabezpieczenie krzewów przed zimą. 9.Wykonywanie innych doraźnych prac ochronno - porządkowych wynikających z potrzeb szczególnych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełnienia tych warunków określonych w pkt. 1 do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - formularz oferty na załączonym druku / zał. Nr 1 /, - oświadczenie o tym, że wykonawca spełnia warunki dopuszczenia do zamówienia publicznego i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne / zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ /, - odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo akt powołujący wykonawcę jako jednostkę organizacyjną uprawnioną do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie statutowym, - zaświadczenie od naczelnika właściwego urzędu skarbowego, - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, - polisa lub inny dokument ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, - zaświadczenie o zwolnieniu wykonawcy z płacenia podatku VAT wydane przez właściwy organ podatkowy - dotyczy wykonawców zwolnionych z płacenia podatku VAT, - informacje o wykonawcy / zgodnie z zał. Nr 3 do SIWZ /, - oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz z załączonym wzorem umowy / zał. Nr 4 / i przyjmuje je bez zastrzeżeń / zał. nr 5 /. Kserokopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przyjmuje się, że oferent spełnia określone warunki jeżeli z dołączonych dokumentów wynika, że: a/ jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat i składek lub uzyskał zgodę właściwego organu na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności, c/ posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia, d/ zatrudnia odpowiednio wyszkolonych pracowników, posiada załogi interwencyjne na terenie miasta, dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, e/ załączył oświadczenia wymienione w pkt. 2, Brak jakiegokolwiek dokumentu lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. wypłacalność odszkodowawcza - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://us-grajewo.pbip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Grajewie ul. Elewatorska 8 19-203 Grajewo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Grajewie ul. Elewatorska 8 19-203 Grajewo pok nr 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Sosnowcu"
- Bezpośrednia, całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia znajdujących się w obiektach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia Instytutu Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego w Warszawie
- Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrołęce
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.