eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZP-2402-2/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-09

Warszawa: ZP-2402-2/08
Numer ogłoszenia: 230806 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. M. Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk , ul. A. Pawińskiego 5, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6685250, fax. 022 6685532.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmdik.pan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut PAN.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-2402-2/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej adaptacji części budynku Z na terenie IMDiK PAN na potrzeby utworzenia Centrum Medycyny Doświadczalnej w ramach finansowanego z funduszy unijnych projektu CePT (Centrum Badań Przedklinicznych i Technologii).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.32.32.00 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; a ponadto: 5. w okresie ostatnich trzech lat tj. (w okresie wrzesień 2005 r. - wrzesień 2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie zrealizowali co najmniej 2 usługi, porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna zrealizowane (rozpoczęte i zakończone) w okresie 3 (trzech) lat, minimum dwie usługi, na podstawie jednej umowy każda - dotyczące opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowych (projekt budowlany, sanitarny i elektryczny), budowy, modernizacji lub przebudowy obiektu obejmującej projekt wykonania instalacji wentylacji i klimatyzacji o wartości brutto powyżej 500 tys. zł. Zamawiający dla porównania przyjmie takie zrealizowane zamówienia, dla których określone są: 1) odbiorca 2) zakres dokumentacji z wyszczególnieniem projektu instalacji wentylacji i klimatyzacji o wartości brutto powyżej 500 tys. zł 3) data rozpoczęcia i zakończenia zamówienia, 4) nazwa i adres obiektu. Spełnienie warunku porównywalności, wymaga bezwzględnego spełnienia łącznie wymienionych wyżej przesłanek, a także załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 6. wykonawca powinien dysponować w pełni wykwalifikowanym zespołem specjalistów posiadających uprawnienia do projektowania w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostały uznane za zgodne z przepisami prawa, specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie zostały odrzucone. 2. W części niejawnej zamawiający dokona badania oraz oceny ofert nieodrzuconych zgodnie z kryterium podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 3 ustawy, zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi, wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4. Oferta ma być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych. W dalszej kolejności zostaną ocenione oferty (spełniające warunki formalne) pod względem merytorycznym. 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów lub oświadczeń, określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2. Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 3. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 4. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożyli dokumenty zawierające błędy, z zastrzeżeniem art. 26, ust. 3 Pzp. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1. Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 4. Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 5. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; 6. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; 7. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania, iż spełnia wymagane warunki, wykonawca zobowiązany jest doł?ą?czyć do oferty wskazane poniżej dokumenty, określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewiden?cji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz co najmniej 2 usług zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, tj. (w okresie wrzesień 2005 r. - wrzesień 2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem zakresu wykonywanej dokumentacji, wskazaniem odbiorcy i nazwy obiektu, daty rozpoczęcia i zakończenia usługi wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały należycie wykonane (załącznik nr 5); c) wykaz osób wskazanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wraz z potwierdzonymi kopiami posiadanych uprawnień oraz aktualnymi zaświadczeniami właściwej izby samorządu zawodowego (załącznik nr 4); d) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale określające jego zakres. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez mocodawcę lub notarialnie. Inne wymagane dokumenty: - wypełniony druk Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmdik.pan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. M. Mossakowskiego PAN ul. A. Pawińskiego 5, 02-106 Warszawa Sekretariat pok. D 105.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. M. Mossakowskiego PAN ul. A. Pawińskiego 5, 02-106 Warszawa Sekretariat pok. D 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przewidywynany koszt kwalifikowany projektu CePT.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.