eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzydłowiecDostawa odczynników i probówek dla potrzeb laboratorium Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Szydłowiec: Dostawa odczynników i probówek dla potrzeb laboratorium Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
Numer ogłoszenia: 230774 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu, ul. Wschodnia 23, 20-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 048 6170300, fax 048 6170980.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.szydlowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i probówek dla potrzeb laboratorium Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i probówek dla potrzeb laboratorium Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu zgodnie z załącznikami numer 6, 6a, 6b, 6c, 6d do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 26.15.23.39 - Probówki Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.25.00 - Probówki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: - Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ oraz ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z 2006 r. z późn. zm.), - Spełniają warunki udziału w postępowaniu zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, - Złożą oświadczenie o nie zaleganiu w płatnościach składek ZUS, - Złożą oświadczenie o nie zaleganiu w opłatach podatku. - Złożą aktualne odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawioneniewcześnie niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert ( lub kserokopię tych dokumentów poświadczone za zgodne z oryginałem). - Złożą dokumenty określone w pkt. 9. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Ocena będzie dokonana metodą zero - jedynkową.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent w celu spełnienia warunków musi złożyć: - Formularz ofertowy + formularz techniczny (zał. nr 1 + zał. nr 6, 6a, 6b, 6c, 6d) - Oświadczenie Dostawcy o nie podleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2), - Upoważnienie do podpisania oferty, potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (załącznik nr 3), - Parafowany wzór umowy (załącznik nr 4), - Oświadczenie o spełnieniu warunków - załącznik nr 5 - Oświadczenie o nie zaleganiu w płaceniu podatków (załącznik nr 7), - Oświadczenie o nie zaleganiu w płatności składek ZUS (załącznik nr 7a), - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert ( lub kserokopię tych dokumentów poświadczone za zgodne z oryginałem), - Oświadczenie oferenta dotyczące wskazania przez niego części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. (zał. nr 8). - Karta charakterystyki na oferowany towar.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.szydlowiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Inwestycyjno - Gospodarczy i Transportu Medycznego ul. Kościuszki 170 26 - 500 Szydłowiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu ul. Wschodnia 23 26 - 500 Szydłowiec w sekretariacie, pok. nr 45.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników do aparatu CELL - DYN 1700 i aparatu IMX.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biochemia (oznaczenia na aparat LUMEN).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa probówek i odczynników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki, odczynniki, końcówki do pipet automatycznych, pipety..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2, 26.15.23.39-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa odczynników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki na aparat Mutic.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa odczynników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odczynniki, papaina, PBS, surowice, krwinki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.