eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskdostawa wraz z montażem mebli dla Uniwersytetu Gdańskiego



Ogłoszenie z dnia 2006-01-13

POZYCJA 2306

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa wraz z montażem mebli dla Uniwersytetu Gdańskiego: I część - wykonanie mebli biurowych z dostawą i montażem; II część - fotele i krzesła; III część - meble i sprzęt szkolny Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Gdański, do kontaktów: p. Ewa Jakubowska, samodzielny referent ds. zam. publ., Dział Zamówień Publicznych, pok. 122, w godz. 7:00- 15:00. Uzyskanie SIWZ w trybie art.42 Ustawy Pr. Zam. Publ, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 5529344, fax +48 58 5529484, e-mail: e.jakubowska@univ.gda.pl, www.univ.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z montażem mebli dla Uniwersytetu Gdańskiego: I część - wykonanie mebli biurowych z dostawą i montażem; II część - fotele i krzesła; III część - meble i sprzęt szkolny. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ oraz w odpowiednich załącznikach. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.13.12.00 - Regały Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.11.00 - Regały Oryginalny kod CPV: 36.13.13.00 - Blaty Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.12.00 - Blaty Oryginalny kod CPV: 36.11.22.00 - Fotele Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.31.00 - Fotele Oryginalny kod CPV: 36.11.23.00 - Taborety Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.32.00 - Taborety Oryginalny kod CPV: 36.15.00.00 - Meble szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.00.00 - Meble szkolne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Zgodnie ze standardami określonymi w SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.03.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 12.000,- PLN (w tym dla I części - 7.000 PLN; dla II części - 3.000 PLN; dla III części - 2.000 PLN). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Przedstawią ofertę zgodną z wymogami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ); 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 i spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych, 3. Uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawy oraz charakterem zamówienia; 4. Wykażą się zrealizowaniem, tj. zakończeniem w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od 2003 r. do terminu składania ofert, co najmniej trzech dostaw powyżej 60.000 EURO netto dla cz. I, pow. 6.000 EURO netto dla cz. II i III, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, 5. Wykażą się posiadaniem opłaconej aktualnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,- PLN, 6. Posiadają ważny Certyfikat - ISO 9001:2000 lub równoważny w zakresie produkcji mebli, usług i handlu, 7. Posiadają zdolność kredytową lub kwotę na rachunku bankowym, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, stosowny dokument ma być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust.3 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa RM z dnia 7 kwietnia 2004 r.), w szczególności Zamawiający wymaga, aby z dokumentu wynikało, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 20% zaoferowanej ceny brutto (może być wyciąg z rachunku bankowego), lub będzie miał udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż 20% zaoferowanej ceny brutto, 8. Mogą korzystać z usług podwykonawców tylko przy realizacji cz. II i III. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Strona tytułowa oferty - I część wg. załączonego wzoru oferty (do SIWZ), - wypełniona i podpisana, przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 2. Strona tytułowa oferty - II część wg. załączonego wzoru oferty (do SIWZ), - wypełniona i podpisana, przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 3. Strona tytułowa oferty - III część wg. załączonego wzoru oferty (do SIWZ), - wypełniona i podpisana, przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 4. Załączniki od nr 1 do nr 13 - I część (do SIWZ), wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 5. Załącznik nr 14 - II część (do SIWZ), wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 6. Załącznik nr 15 - III część (do SIWZ), wypełniony i podpisany przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 7. Załącznik nr 19 (do SIWZ), oświadczenie Wykonawcy że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 8. Aktualny (umożliwiający identyfikacje osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument powinien być złożony w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych: o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (dotyczy osób fizycznych, wspólników spółki jawnej, partnera lub członka zarządu spółki partnerskiej, komplementariusza spółki komandytowej oraz spółki komandytowo - akcyjnej, jak i urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert. Niniejsze nie dotyczy ewentualnego (nych) pełnomocnika (ników). 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o braku prawomocnego orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary [Dz.U. z 2002r. Nr 197, poz. 1661] (dotyczy podmiotów zbiorowych - tzn. osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości prawnej, z wyłączeniem Skarbu Państwa, spółek handlowych z udziałem Skarbu Państwa, spółek kapitałowych w organizacji, podmiotów w stanie likwidacji oraz przedsiębiorcy nie będącym osobą fizyczną, a także zagranicznych jednostek organizacyjnych) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 11. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub dokument (zaświadczenie) potwierdzający, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, 12. Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub dokument (zaświadczenie) potwierdzające, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, 11. Załącznik nr 20 (do SIWZ), wykaz zrealizowanych, tj. zakończonych w ciągu ostatnich 3 lat, licząc od 2003 r. do terminu składania ofert, co najmniej trzech dostaw powyżej 60.000 EURO netto dotyczy cz. I, powyżej 6.000 EURO netto dotyczy cz. II i III, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, udokumentowanych załączonymi potwierdzeniami wykonania ich należycie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, oraz podpisane przez osobę uprawnioną do tego u danego odbiorcy dostawy, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 12. Informacji z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w szczególności Zamawiający wymaga, aby z dokumentu wynikało, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 20% zaoferowanej ceny brutto (może być wyciąg z rachunku bankowego), lub będzie miał udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż 20% zaoferowanej ceny brutto, (§ 1 ust.3 pkt 2 rozporządzenia ), podpisana przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 13. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (§ 1 ust.3 pkt 3 rozporządzenia ), podpisana przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 14. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium w wysokości 12.000 PLN (łącznie), w tym: I część - 7.000 PLN (siedem tysięcy złotych), II część - 3.000 PLN (trzy tysiące złotych), III część - 2.000 PLN (dwa tysiące złotych). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 15. Załącznik nr 21 (do SIWZ) - oświadczenie że wszystkie meble niestandardowe (dotyczy I części - robione na wymiar) będą wykonane tylko przez jednego producenta, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 16. Wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia dla części II i III, 17. Ważny Certyfikat PN-EN ISO 9001:2000 lub równoważny w zakresie produkcji mebli, usług i handlu. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 1/A3B0/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.02.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.02.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja jawna. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.02.2006, godzina 12:00, W siedzibie Zamawiającego, pok. 319 (III piętro).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.12.00, 36.13.13.00, 36.13.14.00, 36.13.31.22, 36.13.33.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie mebli biurowych z dostawą i montażem Zgodny ze treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla części I. 3) Zakres lub wartość: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ dla części I o wartości dającej razem z wartościami z pozostałych części kwotę pow. 130.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.22.00, 36.11.23.00, 36.11.50.00, 36.14.71.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: fotele i krzesła Zgodny ze treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla części II. 3) Zakres lub wartość: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ dla części II o wartości dającej razem z wartościami z pozostałych części kwotę pow. 130.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.00.00, 36.15.11.00, 36.62.00.00, 36.62.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: meble i sprzęt szkolny Zgodny ze treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla części III. 3) Zakres lub wartość: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ dla części III o wartości dającej razem z wartościami z pozostałych części kwotę pow. 130.000 EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.