eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarlinekBudowa sieci wodociągowej z przyłączami z m. Mostkowo do m. Wiewiórki, gmina Barlinek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-23

Barlinek: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami z m. Mostkowo do m. Wiewiórki, gmina Barlinek
Numer ogłoszenia: 230689 - 2008; data zamieszczenia: 23.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodna "Płonia" , ul. Fabryczna 4, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7462100, fax. 095 7462100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swplonia.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa wodnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami z m. Mostkowo do m. Wiewiórki, gmina Barlinek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci wodociągowej z przyłaczami z miejscowości Mostkowo do miejscowości Wiewiórki, gmina Barlinek, według niżej przestawionej specyfikacji a/ sieć wodociągowa z rur polietylenowych PE fi. 125 mm dł. 1950,4 m, b/ przyłacza wodociągowe z rur ciśnieniowych PE: - fi. 90 mm dł. 11,5 m, - fi. 63 mm dł. 100,3 m, - fi. 40 mm dł. 56,1 m, - fi. 32 mm dł. 19,0 m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: ustala się wadium dla calości przedmiotu zamówienia w wysokości 10.000,0 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 9 lutego 2004 r. z późn. zm.), a w szczególności: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) zatrudnią do prowadzenia robót kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi, należącego do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa b) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 3 podobne zamówienia na roboty sieciowe o wartości każdego z zamówień min. 300 tyś. zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykazanie się wskazaną ilością robót - w tym okresie, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, tj. takiej, że mają dostęp do środków finansowych (lub zdolność kredytową) w wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) udzielą co najmniej 5-letniej gwarancji na roboty objęte zamówieniem, 6) oświadczą, że wszystkie zastosowane materiały i wyroby do wykonania zamówienia zrealizują w I gatunku, spełniają wymagania polskich i europejskich norm, posiadają aprobaty, certyfikaty lub deklaracje zgodności z normami, zgodne z uwarunkowaniami wynikającymi z Prawa budowlanego, 7) wyrażą zgodę na warunki określone w SIWZ oraz załączonym do SIWZ wzorze umowy. 8) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia-nie spełnia Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, wymaganych od Wykonawców zostanie dokonane w oparciu o następujące kryteria: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień na roboty podobne do przedmiotu zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, 3) oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, tj. takiej, że mają dostęp do środków finansowych (lub zdolność kredytową) w wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł, 4) oświadczenia Wykonawcy o udzieleniu co najmniej 5-letniej gwarancji na roboty objęte zamówieniem, 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunków udziału w postępowaniu przetargowym nastąpi na podstawie niżej wyspecyfikowanych dokumentów i oświadczeń: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień na roboty podobne do przedmiotu zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, 3) oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, tj. takiej, że mają dostęp do środków finansowych (lub zdolność kredytową) w wysokości nie mniejszej niż 200.000 zł, 4) oświadczenia Wykonawcy o udzieleniu co najmniej 5-letniej gwarancji na roboty objęte zamówieniem, 5) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 7) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swplonia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Wodna Płonia ul. Fabryczna 4 74-320 Barlinek za odpłatnością 100 zł + VAT (cena dotyczy specyfikacji w formie papierowej).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Spółka Wodna Płonia ul. Fabryczna 4 74-320 Barlinek sekrfetariat - pokój nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.