eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › REMONT KOMINÓW I BALKONÓW NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ POK5 W POZNANIU (ul.. Górczyńska 27, Załęże 6a w Poznaniu)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-08

Opole: REMONT KOMINÓW I BALKONÓW NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ POK5 W POZNANIU (ul.. Górczyńska 27, Załęże 6a w Poznaniu)
Numer ogłoszenia: 2302 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: FEROMA Sp. z o.o. w imieniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Zakład Budżetowy Miasta Poznania , ul. Katowicka 39, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. 061 6523111, faks 061 6523110.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.feroma.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prywatny w imieniu zakładu budżetowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT KOMINÓW I BALKONÓW NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ POK5 W POZNANIU (ul.. Górczyńska 27, Załęże 6a w Poznaniu).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegająca na: remoncie kominów ponad dachem w budynkach mieszkalnych w Poznaniu usytuowanych przy ul. Górczyńskiej 27 oraz remoncie balkonu wraz z pracami towarzyszącymi w budynku mieszkalnym przy ul. Załęże 6a w Poznaniu na terenie administrowanym przez POK5, i inne prace, zgodnie z przedmiarami robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.26.29.00 - Roboty balkonowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (za spełnienie warunku Zamawiający uzna załączenie dokumentu wymaganego w punkcie 2.3.1 SIWZ) - wymóg dotyczy odpowiednio wszystkich członków konsorcjum;2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty i posiadają dokumenty/ referencje potwierdzające należyte wykonanie tych robót (za spełnienie warunku Zamawiający uzna załączenie dokumentów wymaganych w punkcie 2.3.2 SIWZ, przy czym: * w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum Zamawiający bierze pod uwagę sumę wartości prac wykonanych przez poszczególnych członków konsorcjum); - mają do dyspozycji osoby lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami wykonującymi bezpośrednio zamówienie, zapewniające koordynację i nadzór nad prowadzonymi robotami (kwalifikacje potwierdzone uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia dla 1 osoby, wpisanej do Izby Inżynierów Budownictwa (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wymaganego w punkcie 2.3.3 SIWZ); - zobowiążą się, że wywóz i utylizacja odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót nastąpi przez podmiot posiadający wymagane przepisami prawa zezwolenie na prowadzenie takiej działalności (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym - w załączniku nr 1) oraz udzielają Zamawiającemu minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane prace (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenie zawartego w formularzu ofertowym).3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:- posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty (za spełnienie warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wymaganego w punkcie 2.3.4 SIWZ);4) spełniają warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. (Za spełnienie warunku Zamawiający uzna m.in. załączenie dokumentów lub oświadczeń wymaganych w punktach 2.3.1, 2.3.2, 2.3.3, 2.3.4, 2.3.5, 2.3.6 SIWZ) - Wymóg dotyczy odpowiednio wszystkich członków konsorcjum.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (załącznik nr 1) wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym metodą szczegółową (stanowiącym załącznik nr 1a) - zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 4) oraz przedmiarem robót - (załącznik nr 5), należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu:2.3.1aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Do oferty winno być również dołączone pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów;2.3.2 oświadczenie wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie (w określonym miejscu i czasie, dla określonego podmiotu) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania robót budowlanych - wymagana minimum jedna, odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty; 2.3.3 oświadczenie o powierzeniu funkcji Kierownika Budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania wskazanych w zamówieniu prac, który jest wpisany do właściwej izby inżynierów budownictwa, posiada ważne dokumenty potwierdzające tę przynależność i zdobyte uprawnienia i na każde żądanie Wykonawca przedstawi wskazane dokumenty zamawiającemu/zarządcy (załącznik nr 1 - oświadczenia w formularzu ofertowym); w przypadku osób, którymi Wykonawca będzie dysponował należy do oferty załączyć pisemne zobowiązanie osoby lub podmiotu - do udostępnienia wskazanej osoby, którą Wykonawca będzie dysponował, w celu wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi właściwe uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania wskazanych w zamówieniu prac. 2.3.4 oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, posiada ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia i na każde żądanie Wykonawca przedstawi zamawiającemu/zarządcy wskazane dokumenty (oświadczenie w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 );2.3.5 oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2)2.3.6 oświadczenie Wykonawcy w sprawie zbierania i transportu odpadów oraz ich utylizacji zgodnie z właściwymi przepisami (oświadczenie w formularzu ofertowym - załącznik nr 1)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.feroma.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Feroma Sp. z o.o. Oddział w Poznaniu,ul. Marcelińska 90, dział zamówień publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2009 godzina 09:20, miejsce: Feroma Sp. z o.o. Oddział w Poznaniu,ul. Marcelińska 90, dział zamówień publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.