To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-29
Warszawa: Usługa dozoru w obiektach UKSW w Warszawie przy ul. Wóycickiego 1/3
Numer ogłoszenia: 230269 - 2011; data zamieszczenia: 29.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 200095 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, faks 022 5618944.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dozoru w obiektach UKSW w Warszawie przy ul. Wóycickiego 1/3.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru w obiektach i na terenie Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie przy ul. Wóycickiego 1/3. Usługę powinna wykonywać odpowiednia liczba osób, posiadających umiejętność obsługi komputera (w stopniu podstawowym), przeszkolonych w zakresie bhp i ppoż., posiadających kwalifikacje do pracy na wysokości, szkolenie w zakresie pierwszej pomocy, w pełni sprawnych fizycznie, posiadających doświadczenie w wykonywaniu wymaganych czynności i posiadających predyspozycje psychiczne gwarantujące poprawność reakcji i ich współmierność do zaistniałego stopnia zagrożenia, zwłaszcza w sytuacjach stresowych i kryzysowych. Zamawiający zaleca, by pracownicy wyznaczeni do wykonania zamówienia byli w wieku 25 - 55 lat. Zamawiający wymaga wyznaczenie pracowników do wykonywania czynności na stanowisku DOZORCY w obiekcie nr 21, posiadających ww. kwalifikacje oraz wykształcenie pożarnicze i doświadczenie w pracy w straży pożarnej co najmniej na stanowisku strażaka operacyjnego przez okres minimum dwóch lat. Ponadto Wykonawca powinien wyznaczyć jedną osobę, z co najmniej dwuletnim stażem pracy, która będzie sprawować nadzór nad wszystkimi pracownikami. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej. W celu ustalenia terminu wizji lokalnej należy się kontaktować z Panią Moniką Masiukiewicz, tel. 665 340 670. Wykaz stanowiskowo - godzinowy 1. Budynek nr 4 - dydaktyczno-biurowy, dwukondygnacyjny, posiadający portiernię, 1 wejście główne, wejście boczne. Pow. 290 m2, pow. zabudowy 268,47 m2, kubatura 2013m3. Do obsługi obiektu wymagane 1 stanowisko dozorcy - w godz. 7 -21 (14 h). 2. Budynek nr 12 - dydaktyczno-biurowy, dwukondygnacyjny, podpiwniczony, posiadający portiernię, 1 wejście główne. Wyposażony w system kamer zewnętrznych i wewnętrznych - 1 multiplekser, 1 monitor. Pow. 1241 m2, pow. zabudowy 521 m2, kubatura 4958m3. Do obsługi obiektu wymagane 1 stanowisko dozorcy -w godz. 7 -23 (16 h). 3. Budynek nr 14 - dydaktyczno-biurowy, czterokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, posiadający portiernię i 2 wejścia. Pow. 2155,7 m2, pow. zabudowy 611 m2, kubatura 7616m3. Wyposażony w system kamer zewnętrznych i wewnętrznych, 2 multipleksery, 2 monitory, system oddymiania, System sygnalizacji pożarowej, system sygnalizacji włamania i napadu. Do obsługi wymagane 1 stanowisko dozorcy - 24h. 4. Budynek nr 15 - dydaktyczno-biurowy, czterokondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, posiadający portiernię i 1 wejście. Pow. 2189 m2, pow. zabudowy 611 m2, kubatura 7616 m3. Do obsługi obiektu wymagane 1 stanowisko dozorcy -w godz. 24 h. 5. Budynek nr 17 - dydaktyczno-biurowy, parametry techniczne jw., wyposażony w system kamer zewnętrznych, multiplekser, 2 monitory, magnetowid i instalacje sygnalizacji pożaru z klapą oddymiającą. Do obsługi obiektu wymagane 1 stanowisko dozorcy - 24h. 6. Budynek nr 19 - dydaktyczno-biurowy, dwukondygnacyjny, posiadający portiernię i cztery wejścia. Pow. 1200m2, pow. zabudowy 751,48m2, kubatura 643m3. Wyposażony w system kamer zewnętrznych, multiplekser, magnetowid, 2 monitory. Do obsługi obiektu wymagane 1 stanowisko dozorcy - 24h. 7. Budynek nr 23 - dydaktyczno-biurowy, pięciokondygnacyjny, podpiwniczony, posiadający portiernię i 5 wejść i 2 bramy garażowe i wejścia przy bramie garażowej. Pow. 14 794 m2, pow. zabudowy 32 34,7 m2, kubatura 60574 m3. Wyposażony w SAP, klapy oddymiające, SSWiN i kontroli dostępu, system CCTV, system zarządzania budynkiem. Do obsługi obiektu wymagane: 2 stanowisko dozorcy - 24h. 8. Budynek z Aulami nr 21 - dydaktyczny, pięciokondygnacyjny, z parkingiem podziemnym. Powierzchnia ok. 11.571 m2, kubatura 50.255 m3, pow. zabudowy 3101,12 m2. Budynek posiada portiernie, 7 wejść + 1 wejście przez parking, SAP, klapy oddymiające, SSWiN i kontroli dostępu, system CCTV, systemy zarządzania budynkiem: GEM OS, TAC. Do obsługi obiektu i terenu wymagane 2 stanowiska dozorcy - 24 h. Teren wraz z obiektami przy ul. Wóycickiego 1/3 - Teren otwarty, powierzchnia 2,9 ha. Wszystkie budynki pod nadzorem ze stanowisk w budynku nr 21 (system CCTV), Dozór obchodowy w uzgodnieniu z Zamawiającym. Łącznie z obiektami bez stanowiska dozorcy według wykazu: 1. Budynek nr 1 - hydrofornia, obiekt nie użytkowany. 2. Budynek nr 2 - nie użytkowany. 3. Budynek nr 3 - użytkowany. 4. Budynek nr 9 - użytkowany. 5. Budynek nr 11 - użytkowany. 6. Budynek nr 16 - użytkowany. 7. Budynek nr 20 - obiekt sakralny - murowany posiadający 1 wejście główne i 1 boczne. Pow. 171,2 m2, kubatura 1414.3 m3, wyposażony w system kamer zewnętrznych, multiplekser i system sygnalizacji włamania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.10 - Usługi dozoru .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IMPULS Sp. z o. o., ul. Wilcza 18 m. 12, 00-532 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 665000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 694823,04
Oferta z najniższą ceną: 694823,04 / Oferta z najwyższą ceną: 982701,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa dozoru i ochrony mienia Legnickiego Centrum Kultury"
- Ochrona osób i mienia w budynkach będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Bolesławcu w latach 2026-2028
- USŁUGI DOZORU STARGARDZKIEGO CENTRUM KULTURY I OCHRONY IMPREZ ARTYSTYCZNYCH, NIEMASOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ STARGARDZKIE CENTRUM KULTURY
więcej: Usługi dozoru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





