eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego dla Domu Dziecka w Kożuchowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Nowa Sól: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego dla Domu Dziecka w Kożuchowie
Numer ogłoszenia: 230265 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski, ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4586800, fax 068 4586831.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego dla Domu Dziecka w Kożuchowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa jednego, fabrycznie nowego samochodu 9 osobowego (1+8) dla Domu Dziecka w Kożuchowie. Warunkiem zakupu nowego pojazdu od Wykonawcy jest przyjęcie w rozliczeniu pojazdu obecnie użytkowanego przez Zamawiającego: Volkswagen Transporter T4 - 9osobowy zakupiony w salonie w Świebodzinie Rok produkcji - 1997 Rozstaw osi - 3000mm Kolor - zielony Przebieg - 33200 km Silnik 1,9 TD wymieniony na nowy w roku 2004 - udokumentowany fakturą zakupu - przebieg nowego silnika 105000 km Samochód przeszklony bocznymi szybami z również przeszkloną tylną klapą Radio CD-JVC Alarm, wspomaganie, wszystkie fotele z zagłówkami, kanapa obok kierowcy podwójna, II rząd foteli - 1 siedzenie uchylne + kanapa podwójna III rząd - kanapa trzyosobowa. Samochod można oglądać w Domu Dziecka w Kożuchowie przy ul. Traugutta 17, po uprzednim kontakcie telefonicznym z Dyrektorem (0-68 355 33 48). Opis przedmiotu zamówienia objętego postępowaniem określony jest szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę w pełni zgodną z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ oraz którzy spełniają następujące warunki: - spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie, chociaż jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a złożoną ofertę uznaje się za odrzuconą. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty przez stwierdzenie spełnia/nie spełnia. 3.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione. 4.Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień, dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 i Art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: l. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z kompletną ofertą następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. b)dokument potwierdzający umocowanie osoby podpisującej ofertę do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (jeżeli umocowanie nie wynika wprost z dokumentów, o których mowa w punkcie 1litera a), c)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art.24 Ustawy Prawo zamówień publicznych (wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ) d)w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: - opisu technicznego przedmiotu zamówienia uwzględniający parametry techniczne , wraz ze wskazaniem marki, modelu. Opis techniczny winien być sporządzony samodzielnie przez wykonawcę. e) oświadczenie wskazujące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ - dokument ten należy załączyć także w przypadku nie powierzania do wykonania podwykonawcom części przedmiotu zamówienia, zamieszczając w nim stosowną informacje). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, po ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia publicznego. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty określone w punkcie 1 litera a, b oraz c - muszą być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3b, pok.203.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3b, pok.109 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy przysługują środki odwolawcze tj protest (nie przysługuje odwołanie).Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.