eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszkówa/ konserwacja zdrojów ulicznych, czyszczenie wpustów i studzienek, b/ konserwacja przepompowni kanalizacji sanitarnej i deszczowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-23

Pruszków: a/ konserwacja zdrojów ulicznych, czyszczenie wpustów i studzienek, b/ konserwacja przepompowni kanalizacji sanitarnej i deszczowej.
Numer ogłoszenia: 230263 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: a/ konserwacja zdrojów ulicznych, czyszczenie wpustów i studzienek, b/ konserwacja przepompowni kanalizacji sanitarnej i deszczowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a/ konserwacja zdrojów ulicznych, czyszczenie wpustów i studzienek, b/ konserwacja przepompowni kanalizacji sanitarnej i deszczowej. 2. Zakres prac obejmuje: a/ konserwacja zdrojów ulicznych, czyszczenie wpustów i studzienek, 1. Stałe dokonywanie przeglądu stanu studni i zdrojów ulicznych wymienionych w załączniku A oraz utrzymanie ich w ciągłej sprawności, 2. Usuwanie śniegu i lodu wokół studni i zdrojów ulicznych, 3. Przygotowanie studni i zdrojów ulicznych do sezonu zimowego przez odpowiednie ocieplenie i zabezpieczenie przed zamarzaniem, 4. Dokonywanie napraw studni i zdrojów, 5. Prowadzenie stałych przeglądów stanu separatorów zgodnie z instrukcją eksploatacji, wpustów ulicznych, studni chłonnych i studni rewizyjnych połączonych z wpustami, osadników kanalizacji deszczowej wg załącznika A, utrzymania ich w stałej drożności oraz dokonywanie napraw w zakresie wymiany pokryw i kratek niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzenia, 6. Systematyczne usuwanie zanieczyszczeń gromadzących się w separatorach, osadnikach, wpustach i studniach kanalizacji deszczowej, 7. Systematyczne oczyszczanie i udrażnianie wpustów, studni wymienionych w załączniku A do nin. umowy, 8. Usuwanie śniegu i oblodzenia zalegającego na wpustach i studniach w sezonie zimowym, 9. Utrzymanie ciągłej drożności kanału deszczowego na terenie Przedszkola Nr 8 przy ul. 3-go Maja 68, 10. Wywóz zanieczyszczeń i utylizacja wydobytych odpadów zgodnie z przepisami Ustawy o Ochronie Środowiska oraz Ustawy o odpadach powstałych w wyniku realizacji umowy. Szczegółowy wykaz urządzeń podlegających konserwacji określa załącznik A. Wykonawca zobowiązany jest do: potwierdzenia faktu przekazania odpadu do unieszkodliwienia zgodnie z wymogami o odpadach /Dz. U. Nr 62 poz. 628 z późniejszymi zmianami/. b/ konserwacja przepompowni kanalizacji sanitarnej i deszczowej. 1. stałe dokonywanie przeglądu stanu przepompowni oraz elementów wymienionych w załączniku B oraz utrzymanie ich w ciągłej sprawności, 2. usuwanie śniegu i lodu wokół przepompowni w okresie zimowym, 3. prowadzenie stałych przeglądów stanu przepompowni zgodnie z instrukcją eksploatacji, oraz urządzeń wymienionych w załączniku B utrzymania ich w stałej drożności oraz dokonywanie napraw niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzenia, 4. systematyczne usuwanie zanieczyszczeń gromadzących się w pompowniach, komorach zasuw, rozprężnych i innych, 5. kontrola szaf sterowniczych, poprawnego działania pomp i wszystkich elementów elektrycznych oraz dokonywanie napraw niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzeń zasilanie szaf, automatyka itp./ 6. wywóz zanieczyszczeń i utylizacja wydobytych odpadów zgodnie z przepisami Ustawy o Ochronie Środowiska oraz Ustawy o odpadach powstałych w wyniku realizacji umowy. Szczegółowy wykaz przepompowni podlegających konserwacji określa załącznik B.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.52 - Przepompownie Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni Oryginalny kod CPV: 45.23.24.31 - Przepompownie wody odpadowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.31 - Przepompownie wody odpadowej 59.80.00.00 - 59.80.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wpłaty wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału: do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego mogą przystąpić Wykonawcy, którzy: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ wykażą się realizacją z należytą starannością z okresu 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum po 1 zamówieniu - na część a/ i b/ - (rozpoczętego i zakończonego) odpowiadającego swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Każda przedstawiona usługa musi mieć wartość min. 30 000,00 zł. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), /załącznik Wykonawcy/, 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/ 3/ Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, na część a/ i b/, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania/załącznik nr 3/, 4/ Dokumenty (na część a/ i b/) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie /załącznik Wykonawcy/ 5/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca /załącznik nr 4/

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 poik. 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 poik. 25.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.01.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.