eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pelplin › Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Pelplin

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-12-03

Pelplin: Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Pelplin
Numer ogłoszenia: 230169 - 2009; data zamieszczenia: 03.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Pelplin , Plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin, woj. pomorskie, tel. 058 5361261, faks 058 5361464.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelpin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Pelplin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest (zgodnie z uchwałą Nr XXVIII/276/09 Rady Miejskiej w Pelplinie z dnia 13 listopada 2009 r.) sporządzenie w granicach administracyjnych miasta i gminy Pelplin (powierzchnia 14 102 ha), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, opracowanie studium uwarunkowań kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Pelplin wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i opracowaniem ekofizjograficznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Uzyskanie stosownych map niezbędnych do wykonania przedmiotowego opracowania. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania na własny koszt wszelkich materiałów wyjściowych do projektowania w tym podkładów mapowych i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia; 1.2. Przygotowanie opracowania ekofizjograficznego - 2 egz.; 1.3. Przygotowanie analizy wniosków do studium i ewentualnego uzasadnienia w przypadku nieuwzględnienia wniosków; 1.4. Sporządzenie projektu studium oraz przygotowanie niezbędnych materiałów do zaopiniowania i uzgodnienia wraz z projektami pism do właściwych organów; 1.5. Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko - 4 egz.; 1.6. Zaprezentowanie opracowania na posiedzeniu Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej; 1.7. Wprowadzenie zmian do projektu studium wynikających z uzyskanych opinii i uzgodnień, udział w dyskusji publicznej, analiza uwag złożonych do projektu studium z przygotowaniem propozycji rozpatrzenia uwag; 1.8. Przygotowanie uchwały z załącznikami obejmującej także uchylenie obowiązującego studium, prowadzenie dokumentacji planistycznej w celu sprawdzenia zgodności z prawem, reprezentowanie wg. potrzeb na komisjach i sesjach Rady Miejskiej w Pelplinie; 1.9. W przypadku zaskarżenia w/w uchwały przygotowanie pisma ustosunkowującego się do złożonej skargi; 1.10. Opracowanie końcowe jak i opracowania na poszczególnych etapach procedury należy złożyć w minimum trzech egzemplarzach w wersji drukowanej oraz jeden egz. w formie zapisu elektronicznego (tekst + rysunek). Ponadto opracowanie końcowe rysunku kolorowego Studium w skali 1 : 25 000 - należy wykonać w 3-ech egzemplarzach, z czego 2 egz. zalaminowane. 1.11. Wykonawca zobowiązany będzie ponadto do wykonania projektu studium w ilości niezbędnej do jego zaopiniowania. 1.12. Przygotowanie dokumentacji planistycznej po jej uchwaleniu do druku w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł. Słownie złotych: dwa tysiące zł 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: - Bank Spółdzielczy w Skórczu O/Pelplin - nr rachunku 62834200092000035820000004 z dopiskiem na blankiecie przelewu, Wadium na przetarg Opracowanie suikzp miasta i gminy Pelplin Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancja ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824), należy załączyć w formie nienaruszonego oryginału do oferty. 3. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 16 grudnia 2009 r. do godz. 11:00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, z zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) unieważnienia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) - przedstawią aktualne zaświadczenia o wpisach na listę urbanistów głównego projektanta oraz projektanta sprawdzającego, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - przedstawią wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, w tym zestawienie dokumentujące opracowanie co najmniej 3 projektów studium porównywalnych z przedmiotem zamówienia, przy czym za wykonane uważa się te studia, które zostały opublikowane w Dzienniku Urzędowym danego Województwa, c) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, e) wywiązali się rzetelnie z umów zawartych z innymi podmiotami. 2. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z punktem VI SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej SIWZ na zasadzie (spełnia-nie spełnia)...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Uczestnik przetargu musi dostarczyć w swojej ofercie: 1. Ofertę na formularzu ofertowym wypełnioną na maszynie do pisania, komputerze lub odręcznie - czytelnie i nieścieralnym, podpisaną i opieczętowaną przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta, wg druku stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wskazujący osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy oraz sposób reprezentacji /wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem), b) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych lub dokumenty potwierdzające uzyskanie przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem), d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w opłacaniu składek z tytułu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych lub dokument potwierdzający uzyskanie przewidzianej prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( kserokopia za zgodność z oryginałem), e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert. f) aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego dla podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert. g) wykaz wykonanych usług (suikzp) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców - sporządzony wg załącznika Nr 3 do niniejszej SIWZ, wraz z załączeniem co najmniej 2 dokumentów (referencji) wystawionych przez poprzednich zamawiających, potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością; h) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyły w wykonywaniu : a) Osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia ( główny projektant posiadający zaświadczenie o członkostwie w Izbie Urbanistów);będzie dysponowac co najmniej czteroosobowym zespołem ( z wyłączeniem gł. projektanta) w tym specjalności w dziedzinie: 1. Środowiska przyrodniczego, kulturowego i krajobrazu, 2. . Komunikacji, 3. Infrastruktury, 4. Analiz sfery społeczno-gospodarczej i prognoz demograficznych. zamówienia określonych w Rozdz. VIII niniejszej SIWZ wraz z danymi dotyczącymi ich kwalifikacji niezbędnych do realizacji zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w wykazie wymagane jest wskazanie, które osoby z wykazu są wpisane na listę izby urbanistów - załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ, i) aktualne zaświadczenia o wpisach na listę urbanistów głównego projektanta (oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem), j) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcja/spółki cywilne) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. - każdy z podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia winien przedłożyć w ofercie dokumenty wymienione w pkt 2 lit.: a), b), c), d), e) i f) pozostałe dokumenty, oświadczenia i informacje mogą być złożone wspólnie przez podmioty występujące wspólnie. Wspólne złożenie dokumentów, o których mowa, prowadzić ma do udowodnienia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, postawionych w SIWZ (wystarczające będzie, jeżeli dokumenty te złoży tylko jeden z Wykonawców wspólnie składających ofertę, o ile potwierdzać to będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu postawionych w SIWZ), - podmioty występujące wspólnie będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie przedmiotu zamówienia, k) podpisany wzór umowy stanowiący załącznik Nr 6, l) wypełniony harmonogram realizacji przedmiotu umowy stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ, który będzie stanowić także załącznik Nr 1 do umowy, m) dowód wniesienia wadium...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pelplin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Pelplin Plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin, pokój nr 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Pelplin, Plac Grunwaldzki 4, 83-130 Pelplin, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.