eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w kierunku Technologie robót wykończeniowych w budownictwie finansowanych w ramach Projektu Odkryj swój kapitał dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-29

Świdnica: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w kierunku Technologie robót wykończeniowych w budownictwie finansowanych w ramach Projektu Odkryj swój kapitał dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne.
Numer ogłoszenia: 230024 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. M. Skłodowskiej-Curie 5, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8561818, faks 074 8561813.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca.powiat.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w kierunku Technologie robót wykończeniowych w budownictwie finansowanych w ramach Projektu Odkryj swój kapitał dla 10 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy jako bezrobotne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego finansowanego w ramach Projektu Odkryj swój kapitał współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Świdnicy. Zajęcia teoretyczne oraz praktyczne muszą być przeprowadzone na terenie miasta Świdnicy. TECHNOLOGIE ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE Szkolenie musi rozpocząć się w dniu 20.09.2010 r. oraz zakończyć w dniu 29.10.2010 r. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia lub przedłużenia terminu zakończenia szkolenia do 14 dni kalendarzowych wyłącznie przy zachowaniu wytycznych ujętych w INFORMACJACH UZUPEŁNIAJĄCYCH Program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia: Podstawowe zagadnienia BHP Organizacja stanowiska roboczego Murarz Malarz Tynkarz Monter ścianek działowych i sufitów podwieszanych Płytkarz - posadzkarz Umiejętność poszukiwania i pozyskiwania zatrudnienia Minimalna ilość godzin szkolenia przeznaczona na realizację powyższych zagadnień: Na jednego uczestnika szkolenia przypada 210 godzin zegarowych, w tym: a) zajęć teoretycznych: 60 godz. zegarowych, z czego 5 godz. przypada na umiejętność poszukiwania zatrudnienia, b) zajęć praktycznych: 150 godzin zegarowych. Wskazana przez Zamawiającego ilość godzin nie obejmuje czasu przeprowadzenia egzaminu końcowego. Za godzinę zegarową kursu należy przyjąć 60 minut, które obejmują zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do podania Zamawiającemu ilości godzin lekcyjnych przypadających na jednego uczestnika szkolenia w rozbiciu na poszczególne zagadnienia tematyczne szkolenia znajdujące odzwierciedlenie w druku zaświadczenia o ukończeniu kursu. Wymagania: Kurs przeznaczony jest dla osób: 1) zarejestrowanych w tut. Urzędzie, 2) posiadających status bezrobotnego, 3) które mają ukończone 18 lat - preferowane osoby powyżej 45 roku życia, 4) z wykształceniem min. podstawowym, 5) bez przeciwwskazań zdrowotnych do pracy (potwierdzonych stosownym orzeczeniem lekarskim). Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia otrzyma: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dodatkowy dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) wydany przez organizatora szkolenia. Po zakończonym szkoleniu absolwent powinien m.in.: wykonywać prace malarskie, murarskie i glazurnicze, kłaść tynki, gładzie, układać panele ścienne i podłogowe, stawiać ścianki działowe i sufity podwieszane. Wymagania dotyczące wyposażenia w sprzęt i materiały: narzędzia, materiały i urządzenia niezbędne do wykonywania prac budowlanych/wykończeniowych, inne, w zależności od metod dobranych przez prowadzącego. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE: Po ogłoszeniu wyników przetargu wyłoniony Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania z Zamawiającym obu umów załączonych do wniosku o wszczęcie postępowania o zamówienie publiczne. Wykonawca wyda uczestnikom szkolenia: zaświadczenie o ukończonym szkoleniu wydane przez organizatora szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki, dodatkowy dokument potwierdzający ukończenie szkolenia (certyfikat/świadectwo) wydany przez organizatora szkolenia zgodnie z wytycznymi wskazanymi w pkt 3 informacji uzupełniających w terminie do 3 dni roboczych licząc od daty zakończenia szkolenia. 1. Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany jest do poinformowania wszystkich uczestników szkolenia o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz oznaczenia każdego pomieszczenia, w którym realizowany jest projekt, poprzez wywieszenie plakatu, tablicy informacyjnej, naklejki lub innego rodzaju materiału zawierającego dwa podstawowe logotypy, tj.: - logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - z lewej strony dokumentu (www.pokl.dwup.pl w zakładce Promocja PO KL), - logotyp Unii Europejskiej (dwanaście złotych pięcioramiennych gwiazd na błękitnym tle) z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego - z prawej strony dokumentu (www.pokl.dwup.pl w zakładce Promocja PO KL),informację o realizacji projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Informacja taka powinna znaleźć się w salach szkoleniowych i innych salach, w których realizowane jest wsparcie skierowane bezpośrednio do osób. Informacja o współfinansowaniu powinna być umieszczona w widocznym miejscu i być czytelna dla wszystkich osób uczestniczących w działaniach realizowanych w danym miejscu. W przypadku, gdy plakat nie zawiera wyłącznie informacji o współfinansowaniu i dwóch logotypów, informacja o współfinansowaniu wraz z wymaganymi logotypami musi zawierać co najmniej 15% powierzchni plakatu, tablicy; 2. Wykonawca w trakcie trwania szkolenia musi zapewnić uczestnikom szkolenia warunki zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 3. Szkolenie musi trwać przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, przy czym liczba godzin szkolenia w miesiącu kalendarzowym przypadająca na jednego uczestnika szkolenia nie może wynosić mniej niż : - 150 godzin zegarowych w pierwszym miesiącu szkolenia. - 60 godzin zegarowych w drugim miesiącu szkolenia. 4. Zajęcia dydaktyczne muszą być realizowane od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni świątecznych). zajęcia teoretyczne muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000, zajęcia praktyczne przypadające na jednego uczestnika szkolenia muszą rozpocząć się nie wcześniej niż o godz. 800, trwać nie krócej niż 6, a nie dłużej niż 8 godzin zegarowych dziennie oraz zakończyć się nie później niż o godz. 2000. dzienna liczba godzin zegarowych - nie więcej niż 8. 5. Wykonawca w dniu rozpoczęcia szkolenia, jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć. 6. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia catering w postaci: - ciepłych napoi (np. kawa, herbata), - świeżych słodkich przekąsek (np. ciasteczka, słodkie bułki, itp.) 7. Każdy uczestnik otrzyma na własność skrypt oraz podstawowe materiały piśmienne potrzebne do prowadzenia notatek (zeszyt/notatnik, długopis)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 20.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają zaktualizowany na 2010 r., w Dziale 2 pt. Tematyka prowadzonych szkoleń w bieżącym roku kalendarzowym o dane szkolenie/a, na które Wykonawca zamierza złożyć ofertę, wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236, poz. 2365).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zorganizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 szkolenia grupowe ( za szkolenie grupowe uważa się szkolenie w którym uczestnicz co najmniej 8 osób).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują pomieszczeniami wykładowymi, których liczba i pojemność jest adekwatna do liczby części, których dotyczy złożona oferta oraz uwzględnia wielkość grupy szkoleniowej danej części zamówienia, jak również harmonogram zajęć oraz aby umożliwić uczestnikom szkolenia właściwe przygotowanie praktyczne Wykonawca musi zapewnić odpowiednią ilość sprzętów oraz materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zajęć.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zarówno zajęcia teoretyczne, jak i praktyczne powinni prowadzić wykładowcy posiadający uprawnienia do wykonywania zawodu instruktora/wykładowcy. Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać odpowiednią wiedzę oraz przygotowanie merytoryczne do prowadzenia zajęć powierzonych im przez Wykonawcę. Wykładowcy winni dysponować stosownymi dokumentami (np. certyfikaty, świadectwa, zaświadczenia, dyplomy, itp.), które potwierdzą kwalifikacje i uprawnienia kadry szkoleniowej. Każdy wykładowca musi mieć doświadczenie praktyczne w zakresie prowadzonych zajęć tj. przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia grupowe odpowiadające tematyce przedmiotu zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - certyfikat jakości usług lub inny dokument - 15
  • 3 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
  • 4 - doświadczenie kadry dydaktycznej - 25

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- gdy Zamawiającemu nie uda się skompletować pełnej grupy szkoleniowej osób uprawnionych do odbycia szkolenia - poprzez zmniejszenie liczby uczestników szkolenia do 20%, - konieczności zmniejszenia przez Wykonawcę kwoty preliminowanych kosztów związanych z realizowanym zamówieniem, - gdy Wykonawca uzasadni celowość i konieczność zwiększenia do 20% ilości zajęć praktycznych, kosztem zajęć teoretycznych, przy zachowaniu ogólnej ilości godzin każdej grupy szkoleniowej, pod warunkiem, że inne przepisy prawne dot. organizacji danego szkolenia nie stanowią inaczej, - zmiany w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. Zmiany te muszą wynikać z przyczyn niezależnych od wykonawcy, np. choroba osoby mającej prowadzić zajęcia. Zmiana może nastąpić wówczas, gdy nowa kadra dydaktyczna będzie posiadała stosowne uprawnienia do prowadzenia zajęć a także wykształcenie i doświadczenie zawodowe nie mniejsze od osoby zastępowanej, której dane zostały przekazane wraz z ofertą Zamawiającemu. - zmiany terminu realizacji zamówienia bądź wyznaczenia (w porozumieniu z Wykonawcą) dodatkowego terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy: - niewykonanie zamówienia będzie spowodowane przyczynami niezależnymi od Wykonawcy (np. działania siły wyższej), - pełna grupa szkoleniowa osób uprawnionych do odbycia szkolenia nie zostanie na czas skompletowana. - zmiany miejsca organizacji szkolenia z zachowaniem miasta Świdnica oraz zapisu § 4 pkt 7 umowy organizacji szkolenia. - zmian w harmonogramie zajęć, które zostały zaakceptowane przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.swidnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy ul. M. Skłodowskiej - Curie 5 58-100 Świdnica pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2010 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy ul. M. Skłodowskiej - Curie 5 58-100 Świdnica pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Odkryj swój kapitał współfinansowany ze środków UE.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.