eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego dla KM PSP w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-22

Poznań: Dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego dla KM PSP w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 229958 - 2007; data zamieszczenia: 22.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Wolnica 1, 61-764 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8215300, fax 061 8215402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego dla KM PSP w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest -Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla KM PSP w Poznaniu- w ilości i asortymencie: - Oprogramowanie - pakiet biurowy Microsoft Office 2007 Basic - w ilości 22 szt. -System operacyjny dla stacji roboczej - Windows XP Professional - w ilości 19 szt. - Stacjonarny zestaw komputerowy CPV-30231000-7 w ilości 19 szt. - Monitor LCD - w ilości 28 szt. - Przenośny zestaw komputerowy - w ilości 3 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu -Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do spełnienia wszelkich warunków określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. -Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę wraz z wymaganymi załącznikami. -O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z póź. zm.). Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. -Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca składa aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do wykonywania określonej działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. 2. Opis sposobu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: -Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 1-10 i ust. 2 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z póź. zm.). -Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych przez Zamawiającego. -Ocena dokonywana będzie na zasadzie -spełnia- lub -nie spełnia-. -Zamawiający uzna za nieważną i odrzuci ofertę, która nie spełnia wymogów formalnych określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z póź. zm.) oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. -Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24. ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z póź. zm.) zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej SIWZ. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia Wykonawcy do wykonywania określonej działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z Wykonawców. -Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU, 61-764 Poznań, ul. Wolnica 1;.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2007 godzina 10:00, miejsce: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W POZNANIU, 61-764 Poznań, ul. Wolnica 1;.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.