Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-31
Rypin: 1. Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych ( zadań -11),
2. Zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego ( zadań - 1 ),
3. Zakup testów i dzierżawa analizatora hemoglobiny glikowanej ( zadań - 1),
4. Przegląd i naprawa sprzętu laboratoryjnego po okresie gwarancji ( zadań 1)
Numer ogłoszenia: 229921 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. 3 Maja 2, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 28054-53 do 55, faks 054 2805922.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozrypin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych ( zadań -11), 2. Zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego ( zadań - 1 ), 3. Zakup testów i dzierżawa analizatora hemoglobiny glikowanej ( zadań - 1), 4. Przegląd i naprawa sprzętu laboratoryjnego po okresie gwarancji ( zadań 1).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odczynników laboratoryjnych z podziałem na 11 zadań ; 1.1 odczynniki do super GL 2 1.2 biochemia do KONELAB 20 ISE 1.3. HBS, HCV BIOCHEMIA 1.4. immunochemia do mini VIDAS 1.5. odczynniki do serologii 1.6. testy diagnostyczne 1.7. koagulologia 1.8. odczynniki i materiały zużywalne 1.9. paski do moczu 1.10. odczynniki hematologiczne 1.11.barwniki hematologiczne 2.Zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego 3.Zakup i dostawa testów oraz dzierżawa analizatora hemoglobiny glikowanej ( HBA 1 C) 4.Przeglądy i naprawy aparatów laboratoryjnych po okresie gwarancji; KONELAB 20 ISE, mini VIDAS.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 37.79.30.00-5, 50.40.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium ww postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednio potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania ww warunków, dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ . Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie zgodne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, projekt umowy, załącznik rodzajowo-ilościowo-cenowy, załącznik parametrów technicznych dotyczący analizatora hemoglobiny glikowanej , oświadczenie , że oferowane produkty dopuszczone są do obrotu na terenie unii europejskiej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozrypin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Rypin, ul. 3 Maja 2, pokój nr 27..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny zakład Opieki Zdrowotnej w Rypinie, 87 - 500, ulica 3 Maja 2, pokój Nr 12 - sekretariat szpitala. Otwarcie o godzinie 10.15 w pokoju Nr 27 ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.1.- odczynniki do aparatu Super GL 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1.1. - odczynniki do aparatu Super GL 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.2. Biochemia do aparatu KONELAB 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1.2. Biochemia do aparatu KONELAB 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.3. HBS, HCV biochemia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1.3. HBS, HCV biochemia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.4. - Immunochemia do aparatu mini VIDAS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1.4. - Immunochemia do aparatu mini VIDAS.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.5. - Odczynniki do serologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1.5. - Odczynniki do serologii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.6. Testy diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1.6. Testy diagnostyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.7. Koagulologia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1.7. Koagulologia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.8. Odczynniki i materiały zużywalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1.8. Odczynniki i materiały zużywalne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.9. Paski do moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1.9. Paski do moczu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.10. Odczynniki hematologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1.10. Odczynniki hematologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.11. Barwniki hematologiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1.11. Barwniki hematologiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa testów oraz dzierżawa analizatora hemoglobiny glikowanej HBA 1 C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa testów oraz dzierżawa analizatora hemoglobiny glikowanej HBA 1 C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeglądy i naprawy aparatów laboratoryjnych po okresie gwarancji KONELAB 20 ISE, mini VIDAS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeglądy i naprawy aparatów laboratoryjnych po okresie gwarancji KONELAB 20 ISE, mini VIDAS.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Dostawa paliw w 2026 roku
- ZAKUP I DOSTAWA STERYLIZATORA PAROWEGO .
- Dostęp do usług chmurowych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu komputerowego - stacji roboczych, monitorów, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby Starostwa Powiatowego w Rypinie
- Dostawa zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej OLK w Gliwicach oraz dostawa odczynników, materiałów kontrolnych oraz materiałów zużywalnych
- "Dostawa odczynników laboratoryjnych i testów diagnostycznych- 4 postępowanie"
- Dostawy odczynników dla Pracowni Mikrobiologii
- Dostawa testów wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania lekowrażliwości dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
- Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku w ramach projektu pn.: "Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu (...)"
- Dostawa odczynników, szybkich testów jakościowych, zestawów do badań parazytologicznych oraz dzierżawa sprzętu do badań immunologii transfuzjologicznej dla Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





