To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-02
Elbląg: Zorganizowanie i świadczenie usług asystentów rodziny
Numer ogłoszenia: 229908 - 2012; data zamieszczenia: 02.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145078 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Winna 9, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 2306000, faks 055 2306002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i świadczenie usług asystentów rodziny.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i świadczenie usług przez co najmniej sześciu asystentów rodziny, zwanych dalej asystentami, dla 24 osób (rodzin), które borykają się z problemami w sprawach opiekuńczo-wychowawczych, problemami z prawidłowym pełnieniem ról społecznych, zaniżonym poczuciem własnej wartości i często długotrwałą przerwą w życiu zawodowym. 2) Świadczone usługi asystentów winny obejmować następujące czynności: a) Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. b) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego. c) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych. d) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych. e) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi. f) wspieranie aktywności społecznej rodzin. g) motywowanie członków rodziny do podnoszenia kwalifikacji zawodowych. h) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej. i) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych. j) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych. k) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodziny. l) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci. ł) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. m) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny. Formy realizacji zadań: - prezentowanie prawidłowych postaw życiowych stanowiących punkt odniesienia dla rodziny - nauka funkcjonowania w określonych rolach poszczególnych członków rodziny - wykształcenie i ugruntowanie cech osobowościowych związanych z troską o należytą higienę osobistą oraz czystość w mieszkaniu - nauka i dbałość o prawidłową komunikację w rodzinie - nauka gospodarnego dysponowania środkami materialnymi rodziny w danym miesiącu - przekonywanie członków rodziny do zmiany dotychczasowych postaw życiowych, w tym szczególnie podejmowania leczenia odwykowego, uczestnictwa w terapiach - odbywanie częstych rozmów edukacyjnych z członkami rodzin na tematy wynikające z bieżących sytuacji w rodzinie - kształtowanie umiejętności związanych ze skutecznym korzystaniem z ofert instytucji i organizacji skupionych na pomocy rodzinie, a także innych instytucji publicznych, załatwianie spraw urzędowych wspólnie z rodziną - pomoc rodzicom i dzieciom podczas odrabiania lekcji w domu - nauka układania planu obowiązków, zajęć na kolejny dzień, tydzień, miesiąc, racjonalne planowanie w rodzinie n) Niezwłoczne i osobiste informowanie Zleceniodawcy o występowaniu w danej rodzinie sytuacji interwencyjnej związanej z przemocą, alkoholizmem lub brakiem opieki nad małoletnim. o) Współpraca koordynatorką działań dla dorosłych Pierwsze wejście asystentów w środowisko rodziny nastąpi razem z pracownikiem socjalnym Zamawiającego. Usługi asystentów będą świadczone w miejscu zamieszkania osób (rodzin). 3) Zamawiający wymaga, aby w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zapewnił świadczenie usługi asystenta rodziny w wymiarze 15 godzin miesięcznie dla jednej osoby (łącznie 90 godzin dla jednej osoby w okresie trwania umowy, łącznie 2.160 godzin dla wszystkich osób w okresie trwania umowy), 4) Zamawiający wymaga, aby jeden asystent świadczył usługi maksymalnie na rzecz czterech rodzin, co oznacza, że Wykonawca winien zapewnić świadczenie usług, przez co najmniej 6 asystentów. Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca zmuszony jest zastąpić czasowo nieobecnego asystenta. 5) Zamawiający wymaga, aby usługi asystentów były wykonywane od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 04 czerwca 2012 r. do dnia 20 listopada 2012 r., w dni robocze, a za zgodą rodziny - również w dni wolne od pracy. 6) Wykonawca winien posiadać na terenie Miasta Elbląga punkt koordynacyjny zapewniający bieżący dostęp pracownikom Zamawiającego do dokumentacji prowadzonej przez osoby wykonujące usługi (np. do kart czasu pracy asystentów) oraz prawidłowe przechowywanie tej dokumentacji. 7) Wykonawca zobowiązany jest: - wyznaczyć osobę do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialną za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnioną do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanymi usługami, 8) Zamawiający wymaga, aby usługi asystentów rodziny były wykonywane przez: - co najmniej sześć osób, które spełniają następujące warunki: 1. posiadają: a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna, lub b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione: - szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną oraz posiada co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną; lub - uzupełnione studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie rozporządzenia właściwego Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2011 roku w sprawie szkoleń na asystenta rodziny oraz posiada co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną, lub c) wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną oraz posiada co najmniej trzyletni staż pracy z dziećmi lub rodziną, oraz 2. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona 3. wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego, 4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - ponadto osoby świadczące usługi asystenta rodziny powinny się charakteryzować takimi cechami jak umiejętność dobrej organizacji czasu pracy, umiejętność dobrej organizacji własnego stanowiska pracy, pracy indywidualnej i zespołowej, umiejętność motywowania, mediacji, negocjacji oraz doradzania, a także sumiennością, terminowością, odpowiedzialnością, samodzielnością, otwartością na kontakty z ludźmi. rodziny.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Od wykluczenia do usamodzielnienia EFS POKL Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Warmińsko-Mazurski Zakład Doskonalenia Zawodowego w Olsztynie Centrum Edukacji w Braniewie, ul. Katedralna 9, 14-500 Braniewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71296,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56138,40
Oferta z najniższą ceną: 56138,40 / Oferta z najwyższą ceną: 182714,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Sądu Okręgowego w Elblągu oraz w budynkach Sądu Rejonowego w Elblągu wraz z utrzymaniem terenów przyległych w 2026 roku
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa skrzyżowania ulic: M. Konopnickiej - M. Beniowskiego - J. Piłsudskiego na rondo
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW ZAOPATRZENIA MUNDUROWEGO W 2026 R. NA RZECZ 21 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ELBLĄGU.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU ELBLĄSKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO W ELBLĄGU ORAZ CZĘŚCI TERENU DO NIEGO PRZYLEGŁEGO."
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA ELBLĄSKIEGO PARKU TECHNOLOGICZNEGO, UL. STANISŁAWA SULIMY 1, 82-300 ELBLĄG, w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Elbląg w sezonie 2025/2026
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług wykonywanych przez terapeutę środowiskowego" w ramach projektu pn. "Skuteczna diagnoza i indywidualna terapia w środowisku domowym szansą dla dzieci z autyzmem - edycja II"
- Świadczenie usług indywidualnych konsultacji psychologicznych na rzecz obywateli państw trzecich korzystających ze wsparcia udzielanego w ramach Centrów działających na terenie woj. dolnośląskiego
- Usługi społeczne polegające na przeprowadzeniu zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz zagrożonych niepełnosprawnością
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla opiekunów faktycznych - uczestników projektu, w ramach realizacji projektu pn. "Pogodna Jesień Życia"
- Usługi zdrowotne/specjalistyczne - odpowiednio do części.
- Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, wykonywanych w miejscu zamieszkania podopiecznych na terenie Gminy Lipka w 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





