To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-14
Gdańsk: Wykonanie audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych w Projekcie pt. NOR-STA Wspomaganie osiągania i oceny zgodności z NORmami i STAndardami realizowanym na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 229902 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180300 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 348 61 52, faks +48 58 347 24 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych w Projekcie pt. NOR-STA Wspomaganie osiągania i oceny zgodności z NORmami i STAndardami realizowanym na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych w Projekcie pt. NOR-STA Wspomaganie osiągania i oceny zgodności z NORmami i STAndardami realizowanym na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej . Kod klasyfikacji wg słownika CPV (2008): 79212300-6. 2. Czas trwania projektu 01.01.2010 r. do 31.12.2013 r. 3. Całkowita wartość dofinansowania projektu wynosi 4 795 250,00 PLN. 4. Wartość wydanych środków na dzień 31.03.2013 wynosi 63,76 %. 5. Projekt realizowany jest w Ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. 6. Audyt projektu powinien zostać przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 29 września 2011r. w sprawie przeprowadzania audytu zewnętrznego wydatkowania środków finansowych na naukę oraz ustawą z dnia 30 kwietnia 2010r. o zasadach finansowania nauki (Dz.U. nr 96, poz. 615). 6a. Zamawiający złożył 23 wnioski o płatność, ilość segregatorów 7. W trakcie trwania projektu Zamawiający przeprowadził ok. 20 postępowań. Projekt nie jest realizowany w partnerstwie. Całkowity koszt realizacji Projektu wynosi 4 795 250,00 PLN złotych, w tym wartość wydatków kwalifikowalnych związanych z realizacją Projektu wynosi 4 725 803,82 PLN. Kwota dofinansowania z UE w PLN - 4 016 933,24 zł. Intensywność dofinansowania - 85%. Zamawiający złożył 30 wniosków (w tym wniosków o zaliczkę 7). W projekcie przeprowadzono około 20 postępowań. W projekcie zawarto około 20 umów z wykonawcami. Dokumentacja projektu znajduje się pod jednym adresem ale w 2 budynkach. Lokalizacja zgodna z informacją podana w siwz, rozdział III, pkt. 2. Audyt jest kosztem kwalifikowanym. Projekt nie jest projektem inwestycyjnym. 7. Celem przeprowadzenia audytu jest wydanie przez audytora opinii na temat: d) wiarygodności danych liczbowych i opisowych zawartych w dokumentach związanych z realizowanym projektem, e) realizacji wydatków i uzyskania założonych efektów związanych z audytowanym projektem, zgodnie z wymaganiami zawartymi we wniosku, decyzji lub umowie, f) poprawności dokumentowania i ujęcia operacji gospodarczych w wyodrębnionej dla danego projektu ewidencji księgowej. 8. Audyt projektu obejmuje sprawdzenie: a) osiągnięcia celu projekt oraz zgodności realizacji projektu z umową, b) poprawności księgowania wydatków poniesionych w ramach realizowanego projektu, ich zasadności, sposobu udokumentowania i wyodrębnienia w ewidencji księgowej, c) płatności wydatków związanych z projektem, d) wiarygodności i terminowości sprawozdań z realizacji projektu, e) terminowości rozliczania otrzymanych środków finansowych na realizację projektu, f) sposobu monitorowania realizacji celów projektu, g) sposobu przechowywania i zabezpieczania dokumentacji dotyczącej projektu, h) przestrzegania przepisów o rachunkowości, zamówieniach publicznych i finansach publicznych, w tym zakresie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych, i) funkcjonowania systemów kontroli wewnętrznej w odniesieniu do realizacji projektu, j) realizacji wniosków i zaleceń z wcześniejszych kontroli i audytów. 9. Na podstawie zebranych dowodów audytor sporządza pisemne sprawozdanie z audytu zwane dalej sprawozdaniem. 10. Audytor jest obowiązany zachować poufność i nie naruszać tajemnic audytowanych podmiotów w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 11. Sprawozdanie powinno zawierać: a) datę sporządzenia; b) nazwę i adres audytowanego podmiotu; c) nazwę i numer projektu; d) oświadczenie audytora o niezależności od audytowanego podmiotu; e) imiona, nazwiska i określenie uprawnień audytorów; f) cele audytu; g) podmiotowy i przedmiotowy zakres audytu; h) termin, w którym przeprowadzono audyt; i) zwięzły opis działań audytowanego podmiotu w obszarze objętym audytem; j) ocenę adekwatności, skuteczności systemu zarządzania i kontroli w obszarze działalności audytowanego podmiotu objętym audytem; k) informację o metodzie doboru i wielkości próby do badania; l) zaprezentowanie wyników badania, w których stwierdzono nieprawidłowości; ł) określenie nieprawidłowości oraz analizę ich przyczyn i skutków; m) zalecenia w sprawie usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości; n) podpisy audytorów, a w przypadku gdy audytorem jest osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - nazwę jednostki. 12. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację audytu w terminie 7 dni od dnia zakończenia audytu, w 4 egzemplarzach w języku polskim. 13. Zamawiający zapewni warunki niezbędne do sprawnego przeprowadzenia audytu, a w szczególności udostępni obiekty, urządzenia i dokumenty oraz umożliwi bezzwłoczne udzielenie informacji i wyjaśnień. 14. Audytor ma prawo wglądu do ksiąg rachunkowych i dokumentów stanowiących podstawę dokonywanych w nich zapisów oraz związanych z przeprowadzanym audytem informacji i danych, w tym zawartych na informatycznych nośnikach danych, do sporządzania ich kopii oraz wykonywania z nich wyciągów, zestawień lub wydruków, z zachowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych oraz tajemnic ustawowo chronionych. 15. Audytor jest obowiązany do udzielenia wyjaśnień w zakresie objętym audytem ministrowi oraz upoważnionym przez niego osobom. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.23.00 - Usługi audytu ustawowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w Ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOŻENA BŁASZCZYK VERUM DORADZTWO I ZARZĄDZANIE
jakie przetargi wygrała firma
BOŻENA BŁASZCZYK VERUM DORADZTWO I ZARZĄDZANIE
- VERUM Doradztwo i zarządzanie Bożena Błaszczyk, Al. Roździeńskiego 90/145, 40-203 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9616,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3499,35
Oferta z najniższą ceną: 3499,35 / Oferta z najwyższą ceną: 33825,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie sukcesywnych usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
- Wykonanie robót remontowych związanych z modernizacją I piętra budynku użytkowego przy ul. Dyrekcyjnej 5 w Gdańsku
- Przebudowa wejścia głównego do CMN
- Świadczenie sukcesywnych usług cateringowych na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa mebli gotowych do użytku i wyposażenia biurowego do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku według 12 zadań
- Świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.