eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublindostawa środków do dezynfekcji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-20

POZYCJA 22989

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa środków do dezynfekcji Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, do kontaktów: Anna Jabłońska - Chmielewska Katarzyna Góźdź, ul. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7477511, fax 081 7478911. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.oncol.am.lublin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków do dezynfekcji. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : COZL. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa środków do dezynfekcji: Zadanie nr 1 - Preparat do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych Zadanie nr 2 - Preparat do dezynfekcji powierzchni Zadanie nr 3 - Preparat do dezynfekcji narzędzi 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1 Oświadczenia: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z zał. Nr 5. 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Koncesja lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - dotyczy Wykonawców składających ofertę na produkty lecznicze. 3 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1 Wykaz wykonanej lub wykonywanej (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy środków do dezynfekcji o wartości nie mniejszej niż: 3.1.1 dla zadania nr 1 - 59 188,00 zł brutto 3.1.2 dla zadania nr 2 - 116 011,00 zł brutto 3.1.3 dla zadania nr 3 - 57 887,00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa te została wykonana należycie - zgodnie z załącznikami nr 3/1, 3/2, 3/3. 4 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 4.1 polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa) za szkody wyrządzone w zakresie prowadzonej działalności o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż: 4.1.1 dla zadania nr 1 - 59 188,00 zł 4.1.2 dla zadania nr 2 - 116 011,00 zł 4.1.3 dla zadania nr 3 - 57 887,00 zł 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów opisanych w pkt. VI.2.1. należy złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 5.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.1 Każdy wykonawca winien złożyć dokumenty wymagane w pkt. 2.1. niniejszej części specyfikacji. 6.2 Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 7 Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8 Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Oryginalny kod CPV: 24.25.00.00 - Środki odkażające Kod CPV wg słownika 2008: 24.45.50.00 - Środki odkażające 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: pow. 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1 Wykażą się wykonaniem lub wykonywaniem (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawą środków do dezynfekcji o wartości nie mniejszej niż: 1.1.1 dla zadania nr 1 - 59 188,00 zł brutto 1.1.2 dla zadania nr 2 - 116 011,00 zł brutto 1.1.3 dla zadania nr 3 - 57 887,00 zł brutto 1.2 Posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa) za szkody wyrządzone w zakresie prowadzonej działalności o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż; 1.2.1 dla zadania nr 1 - 59 188,00 zł 1.2.2 dla zadania nr 2 - 116 011,00 zł 1.2.3 dla zadania nr 3 - 57 887,00 zł 1.3 Posiadają koncesję lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - dotyczy Wykonawców składających ofertę na produkty lecznicze. 2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1 Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2 Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podano w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1 Oświadczenia: 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z zał. Nr 5. 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Koncesja lub zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - dotyczy Wykonawców składających ofertę na produkty lecznicze. 3 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1 Wykaz wykonanej lub wykonywanej (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy środków do dezynfekcji o wartości nie mniejszej niż: 3.1.1 dla zadania nr 1 - 59 188,00 zł brutto 3.1.2 dla zadania nr 2 - 116 011,00 zł brutto 3.1.3 dla zadania nr 3 - 57 887,00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa te została wykonana należycie - zgodnie z załącznikami nr 3/1, 3/2, 3/3. 4 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 4.1 polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa) za szkody wyrządzone w zakresie prowadzonej działalności o wysokości sumy ubezpieczenia nie mniejszej niż: 4.1.1 dla zadania nr 1 - 59 188,00 zł 4.1.2 dla zadania nr 2 - 116 011,00 zł 4.1.3 dla zadania nr 3 - 57 887,00 zł 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów opisanych w pkt. VI.2.1. należy złożyć dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 5.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.1 Każdy wykonawca winien złożyć dokumenty wymagane w pkt. 2.1. niniejszej części specyfikacji. 6.2 Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 7 Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8 Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: oncol.am.lublin.pl. Opłata: 18 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.05.2007, godzina 12:15, Sala Konferencyjna COZL.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Preparat do dezynfekcji rąk, skóry i błon śluzowych. 1) Krótki opis: Zgodnie z Załącznikiem 2/1, 4/1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00, 24.25.00.00. 3) Wielkość lub zakres: taj jak w opisie przedmiotu zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Preparat do dezynfekcji powierzchni. 1) Krótki opis: Zgodnie z Załącznikiem 2.2, 4.2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00, 24.25.00.00. 3) Wielkość lub zakres: taki jak w opisie przedmiotu zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Preparat do dezynfekcji narzędzi. 1) Krótki opis: Zgodnie z Załącznikiem nr 2.3 i 4.3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00, 24.25.00.00. 3) Wielkość lub zakres: taki jak w opisie przedmiotu zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.