Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-10
Katowice: Świadczenie usług gospodarczych na terenie biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach
Numer ogłoszenia: 22986 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Katowicach , ul. Św. Huberta 43/45, 40-543 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6094543, faks 032 6094543.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług gospodarczych na terenie biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Siedziba i przyległy teren biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Katowicach. Sprzątanie i konserwacja pomieszczeń w budynku biurowym i budynkach zaplecza RDLP Katowice - codziennie, za wyjątkiem dni wolnych od pracy. Stałe utrzymanie porządku i czystości na i wokół posesji, pielęgnacja i utrzymanie zieleni. Codzienne dozorowanie w godzinach 15.30-7.30 oraz całodobowe w dniach ustawowo wolnych od pracy. Usługi będą odbywać się w czterech obszarach: 1-sprzątanie i konserwacja pomieszczeń biurowych, 2-utrzymanie porządku i czystości na i wokół posesji 3-utrzymanie terenów zieleni, 4-dozorowanie obiektów znajdujących się na posesji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 7000,00 PLN Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Konto bankowe: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. O/Katowice. Numer rachunku: 54 2030 0045 1110 0000 0042 8940, z zaznaczeniem - Wadium przetargowe na świadczenie usług gospodarczych -, w takim terminie aby Zamawiający posiadał je na swoim koncie przed upływem terminu składania ofert. b) Inne dopuszczalne formy wadium: - Poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - Gwarancje bankowe. - Gwarancje ubezpieczeniowe. - Poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń i gwarancji, wymagane jest złożenie w kasie Zamawiającego oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, najpóźniej przed terminem składania ofert. Poręczenia muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium lub jego zatrzymania określa Art. 46 Ustawy Pzp. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie jego oferty.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną na podstawie Ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 (tekst jednolity Dz. U. Nr 114, poz. 740 wraz z późniejszymi zmianami). b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: - wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówienia o podobnym zakresie usług - jeżeli okres działalności jest krótszy, to zamówienia wykonane w okresie prowadzenia działalności o wartości nie mniejszej niż 280 tys. zł każde; c) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym: Wymagane urządzenia: - wysokowydajne odkurzacze co najmniej 4 szt. w tym 1 szt. z filtrem wodnym, - co najmniej po 1 szt.: kosiarki, wykaszarki różnego typu do pielęgnacji trawników i zieleni, narzędzia do pielęgnacji żywopłotów, pilarki, odśnieżarki. d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - osoby wskazane przez Wykonawcę do wykonania określonego zakresu zamówienia (sprzątanie, dozorowanie, prace konserwatorskie, porządkowanie, utrzymanie zieleni) winny posiadać co najmniej sześciomiesięczny staż pracy, w zakresie obejmującym niniejsze zamówienie. e) Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującej zakres niniejszego zamówienia na kwotę min. 500.000,00 PLN. f) Wykonawcy zobowiążą się do utylizacji zużytych źródeł światła zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie oceny - spełnia / nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą, w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące oświadczenia i dokumenty: a) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną przez MSWiA. b) Oświadczenie, że Wykonawca zobowiąże się do utylizacji zużytych źródeł światła zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.1-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) Wykaz wykonanych oraz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (zał. nr 6 do SIWZ). W przypadku działalności krótszej niż 3 lata w okresie w jakim prowadzona jest działalności h) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (zał. nr 5 do SIWZ). i) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, a które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, lub zobowiązanie innego podmiotu o udostępnieniu wykazanych osób. j) Wykaz części, które zostaną powierzone do wykonania podwykonawcom, za wyjątkiem Obszaru IV - dozorowanie obiektów znajdujących się na posesji, którą Wykonawca wykona we własnym zakresie. k) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00, wraz z poświadczeniem uiszczenia należnej składki za ubezpieczenie. l) Kopię dowodu wniesienia wadium. m) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, określonych w art. 22, ust. 1 Ustawy oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Katowicach, ul. Św. Huberta 43/45, pokój nr 308 - na pisemny wniosek wykonawcy..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Katowicach, ul. Św. Huberta 43/45, pokój nr 308 do dnia 02.03.2009r. do godziny: 10:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonanie dokumentacji technicznej do UDT, dostawa, montaż, zabudowa, zaprogramowanie urządzeń napędu zapadni scenicznej Dużej Sceny Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach."
- WYKONANIE WIDEOREJESTRACJI Z ZIEMI I POWIETRZA, NAWIERZCHNI ORAZ KORYTARZA DROGI NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJ. ŚLĄSKIEGO WRAZ Z AKTUALIZACJĄ ORAZ DOSTARCZENIEM KOMPLETU DANYCH MAP CYFROWYCH, (...)
- Wykonywanie usług transportowo-logistycznych
- Dostawa oprogramowania do obliczeń statystycznych
- Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr III w Katowicach przy ul. Wojewódzkiej 11
- Dostawa zestawu elementów do montażu instalacji alarmowej w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem postępowania jest przywracanie walorów przyrodniczo-krajobrazowych oraz ochrona siedlisk przyrodniczych na terenie gminy Stawiguda
- Naprawa obwałowań przy budynku nr 211 na terenie kompleksu wojskowego w Siemirowicach
- Usługa wykonania nasadzeń i zagospodarowania terenu - "Ekopark Wiśniew - etap I"
- Usługa utrzymania czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - III PRZETARG
- Zwiększenie powierzchni zielonej w Suwałkach
- Kompleksowa usługa realizacji gotowego projektu zagospodarowania zieleni na kompleksie wojskowym K-0951 Siedlce
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.