eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyryBudowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowości Gostyń wzdłuż ul. Tęczowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-09

Wyry: Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowości Gostyń wzdłuż ul. Tęczowej.
Numer ogłoszenia: 229648 - 2009; data zamieszczenia: 09.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Dąbrowszczaków 133, 43-175 Wyry, woj. śląskie, tel. 032 3256800, faks 032 3256809.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowości Gostyń wzdłuż ul. Tęczowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I budowę kanalizacji ciśnieniowej w tym: - rurociągu z rur PE-HD100PN16 (SDR 11) 200 x 18,2 - L = 1.158,0 m, - rurociągu z rur PE-HD100PN16 (SDR 11) 90 x 8,2 - L = 536,0 m, - rurociągu z rur PE-HD100PN16 (SDR 11) 50 x 4,6 - L = 445,0 m, II budowę kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV O 300 - L = 17,0 m, III budowę studni rozprężnej KR1, z kręgów betonowych O 1200 z włazem żeliwnym typ ciężki z otworami wentylacyjnymi śr. 600mm - typ D400, wyłożona płytkami kwasoodpornymi - szt. 1, IV budowę studni węzłowych SW 34, 33, 25, 24 (szt. 4) z kręgów betonowych O 1200 łączonych na uszczelki gumowe, część dolna prefabrykowana z B45, włazy żeliwne typ ciężki z otworami wentylacyjnymi śr. 600mm - typ D400, przejścia przez ściany szczelne armatura: klapy zwrotne, zasuwy żeliwne kołnierzowe typ E z napędem ręcznym, V dostawę i zabudowanie jednopompowych prefabrykowanych przydomowych pompowni ścieków - 17 kpl., VI budowa i wyposażenie pompowni: - zbiornik z PE-HD DN 0,8 m H = 2,2m z profilem wyporowym oraz skośnym dnem, - pompa wyporowa 5/4 z rozdrabniaczem o parametrach Q = 0,9 l/s; H = 0,5-0,6 MPa; 1,1 kW - 1,5 kW, U = 230 lub 400 V, - czujniki poziomu - hydrosondy i pływak, - skrzynka sterująca z PCV min. 54IP, z licznikiem czasu pracy pompy, montowana na ścianie domu lub na stojaku, - zawór zwrotny kulowy z wyczystką 5/4, - zawór napowietrzający, - szybkozłącze elektryczne, - sterownik ciśnieniowy, - złącze hakowe, prowadnica złącza hakowego i uchwyt do wyciągania pompy z 0H18N9, VII wykonanie zasilania energetycznego do pompowni ścieków z domowych instalacji elektrycznych, VIII przyłączenie pompowni do przykanalika istniejącego lub wybudowanego przez mieszkańca, IX naprawę dróg po robotach kanalizacyjnych, X roboty geodezyjne (wytyczenie, pomiar powykonawczy z wkartowaniem wykonanej sieci na mapy Zasobów Geodezyjnych). Dokumentacja powykonawcza winna być wykonana zgodnie z wymogami Ośrodka Geodezyjnego w Mikołowie. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa n/w dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część niniejszej SIWZ: a) PB Projekt zagospodarowania terenu - rys. nr 11, 12, 13, 14, 15, b) PB Projekt architektoniczno-budowlany - rys. nr 33, 34, 35, 46, 47, 48, 49, c) Projekt wykonawczy część elektryczna, d) Przedmiar robót, e) STWiOR. Informacje dodatkowe: - Ulica Tęczowa na odcinku od SW 24 do SW 25 jest drogą prywatną. - Trasę kanalizacji zaprojektowano wzdłuż ul. Tęczowej (od ul. Tyskiej do oczyszczalni ścieków) przez prywatne posesje: pola, łąki ogrody przydomowe, drogi z nawierzchnią asfaltową i nieutwardzoną. - Termin wejścia w teren działek prywatnych wykonawca winien odpowiednio wcześnie uzgodnić z właścicielem posesji. - Każdorazowo, gdy wykonawca będzie wykonywał roboty w działkach prywatnych winien zapewnić mieszkańcom swobodny dojazd lub dojście do posesji. - Wykonawca będzie zobowiązany naprawić uszkodzone i zdemontowane w trakcie robót ogrodzenia posesji i dreny, odtworzyć nawierzchnie dróg. - Kserokopie wyników badań geotechnicznych załączono do niniejszej SIWZ. Oryginał badań geotechnicznych jest do wglądu w Referacie Gospodarki Komunalnej i Lokalowej w Urzędzie Gminy, pokój nr 9. - Miejsce wywozu nadmiaru ziemi z wykopów - zamawiający wskaże miejsce składowania na terenie Gostyni - odległość około 1 km. Wykonawca nie będzie ponosił kosztów składowania ziemi. - Wykonawca poniesie koszty zajęcia pasa drogowego, utylizacji gruzu. 3. Roboty budowlano-montażowe należy prowadzić zgodnie z Ustawą z 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. Nr 156 z 2006r. poz. 1118 z póź. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonaniu robót budowlano-montażowych i rozbiórkowych (Dz. U. z 2003r. Nr 47, poz. 401), Pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej. 4. Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić dokumentację projektową oraz Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych przed terminem złożenia oferty. 5. Podane w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót nazwy materiałów oraz producentów należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się zastosowanie materiałów porównywalnych o nie gorszych parametrach technicznych oraz jakościowych. Jeżeli zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku z specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania przez nie parametrów wymaganych przez zamawiającego a także prawidłowości działania systemu kanalizacji ciśnieniowej, leży po stronie składającego ofertę. 6. Zamawiający żąda by dostarczone materiały i urządzenia były nowe oraz posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej terenu, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia, w zakresie niezbędnym do przygotowania oferty - na własny koszt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych zero groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z póź. zm.). 3. Wadium musi być wniesione do dnia 30.07.2009r. do godz. 10.45. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Tychy 81 8435 0004 0000 0000 6145 0001 z oznaczeniem: Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w m. Gostyń - ul. Tęczowa - wadium 5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które zostanie wniesione na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Do ofert należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 6. Pozostałe formy wadium należy złożyć do depozytu w kasie Urzędu Gminy Wyry w terminie jw.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Wykonawca winien posiadać następujące doświadczenie: zrealizować w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (lata 2004, 2005, 2006, 2007 i 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (tzn. zrealizować min. 2 zamówienia w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej, każde o wartości min. 800.000 zł brutto, przy czym jedno zamówienie musi być z zakresu kanalizacji sanitarnej w systemie ciśnieniowym). Wymienione przez wykonawcę roboty budowlane winny być potwierdzone odpowiednimi referencjami zamawiających, na rzecz których zamówienia te były realizowane. b) Wykonawca winien dysponować następującym potencjałem kadrowym: dysponować pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w tym: min. 10 pracowników fizycznych oraz kadrę kierowniczą składającą się z: - kierownika budowy - posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wydane nie później niż 31.12.2003r. oraz doświadczenie zawodowe min. 10 lat, - kierownika robót elektrycznych - posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane nie później niż 31.12.2003r., praktyka zawodowa min. 10 lat. Kierownicy muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca winien posiadać: a) roczny obrót (wykazany na podstawie sprawozdań finansowych - pozycja przychody netto ze sprzedaży produktów) w ciągu ostatnich dwóch lat (tj. rok 2007 i 2008), co najmniej w wysokości 1.000.000 zł, oddzielnie za każdy rok, b) środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800.000 zł. Z treści opinii bankowej musi wynikać jednoznacznie wysokość (kwota) zdolności kredytowej oraz, że bank udzieli na powyższą kwotę kredytu wykonawcy na okres realizacji inwestycji. Informacja banku winna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (ubezpieczenie deliktowe i kontraktowe) zgodnej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 1.000.000 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), 5. wniosą wadium w wysokości, terminie oraz formie wskazanej w rozdz. XII SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem jego oferty. INFORMACJA DOTYCZĄCA PODWYKONAWCÓW 1. Zamawiający dopuszcza powierzenie przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 2. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Wykonawca nie może powierzyć podwykonawcom wykonania robót instalacyjno- montażowych w zakresie montażu rurociągów. 4. Wykonawca może powierzyć Podwykonawcom max. 30 % wartości oferty. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje rozliczania się w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 1. Formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2. 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. B. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) w przypadku, gdy uprawnienie do składania oświadczeń woli nie wynika jasno z właściwego rejestru, a np. ze statutu, należy dołączyć kopię statutu, z którego jednoznacznie wynika uprawnienie do składania oświadczeń woli, b) z odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji winno wynikać, że zakres prowadzonej działalności gospodarczej jest zgodny z przedmiotem zamówienia. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Oświadczenia potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 8. Wykaz wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (lata 2004, 2005, 2006, 2007 i 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wykonawca winien wykazać minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia (tzn. winien wykonać min. 2 zamówienia w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej, każde o wartości min. 800.000 zł brutto, przy czym jedno zamówienie musi być z zakresu budowy kanalizacji sanitarnej w systemie ciśnieniowym). Wymienione przez wykonawcę roboty budowlane winny być potwierdzone odpowiednimi referencjami zamawiających, na rzecz których zamówienia te były realizowane - załącznik nr 4, zgodnie z rozdz. V pkt.2a SIWZ. 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w zał. nr 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w tym min. 10 pracowników fizycznych oraz kadrę kierowniczą składającą się: a) kierownika budowy - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wydane nie później niż 31.12.2003r.; praktyka zawodowa min. 10 lat, b) kierownika robót elektrycznych - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane nie później niż 31.12.2003r., praktyka zawodowa min. 10 lat. Kierownicy muszą być zarejestrowani w Izbie Samorządu Zawodowego, co należy udokumentować aktualnym zaświadczeniem z właściwej Izby. W przypadku zaproponowania osób, które nie znają języka polskiego, wykonawca powinien zapewnić tłumacza - załącznik nr 5, zgodnie z rozdz. V pkt. 2b SIWZ. D. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 10. Część sprawozdania finansowego (tzn. bilans oraz rachunek zysków i strat), a jeżeli wymieniona część sprawozdania finansowego podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią badanej części sprawozdania - z ostatnich 2 lat (rok 2007 i 2008), a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy niż 2 lata, to z okresu prowadzenia działalności, potwierdzająca, że wykonawca posiada roczny obrót (wykazany na podstawie sprawozdań finansowych - pozycja przychody netto ze sprzedaży produktów) w ciągu ostatnich dwóch lat (tj. rok 2007 i 2008), co najmniej w wysokości 1.000.000 zł, oddzielnie za każdy rok - zgodnie z rozdz. V pkt. 3a SIWZ: a) w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego dostarczyć należy dokumenty zawierające informację: o wielkości obrotów, zysku, zobowiązaniach i należnościach ogółem z ostatnich 2 lat (rok 2007 i 2008), a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy niż 2 lata, to z okresu prowadzenia działalności (wymagane informacje należy potwierdzić zeznaniami podatkowymi z roku 2007 i 2008) - załącznik nr 6, b) w przypadku wykonawców zagranicznych sprawozdanie finansowe winno być sporządzone zgodnie z polskimi zasadami rachunkowości i poświadczone za zgodność z danymi źródłowymi przez jednostkę posiadającą stosowne, wymagane przepisami uprawnienia, jeżeli okres prowadzenia jest krótszy niż 2 lata, to z okresu prowadzenia działalności. 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 800.000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; zgodnie z rozdz. V pkt. 3b SIWZ. 12. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (ubezpieczenie deliktowe i kontraktowe) zgodnej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 1.000.000 zł, zgodnie z rozdz. V pkt. 3c SIWZ. E. Dodatkowo do oferty należy dołączyć: 13. Życiorysy zawodowe kierownika budowy i kierowników robót. Dla kierownika budowy oraz każdego kierownika robót wymienionego w załączniku nr 5 należy załączyć życiorys zawodowy przygotowany wg wzoru (załącznik nr 5a). Życiorysy winny być własnoręcznie podpisane przez poszczególne osoby, których dotyczą. Objętość jednego życiorysu nie może przekroczyć 2 stron. Kwalifikacje oraz doświadczenie każdej z osób określone w życiorysie muszą jasno odpowiadać profilowi opisanemu w zakresie zadań wykonawcy. Wszystkie pola załączonego wzoru życiorysu winny być wypełnione - załącznik nr 5a, zgodnie z rozdz. V pkt. 2b SIWZ. 14. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 7. 15. Zaakceptowane i dołączone do oferty ogólne warunki umowy - załącznik nr 8. 16. Dane umowne - załącznik nr 9. 17. Kosztorys ofertowy uproszczony wraz z zestawieniem materiałów przyjętych do oferty wg przekazanych przedmiarów robót - załącznik nr 10. 18. Oświadczenie wykonawcy dotyczące polisy - załącznik nr 11. 19. Dowód wniesienia wadium zgodnie z rozdz. XII SIWZ. 20. Pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie, wskazująca, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest to tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Niespełnienie chociażby jednego warunku stawianego wobec Wykonawców przez Zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy oraz odrzuceniem jego oferty. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego z rozdz. VIII SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z regułą spełnia - nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyry.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Wyry, 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133, pokój nr 12 (II piętro), po wcześniejszym pisemnym zamówieniu. Koszt SIWZ: 120,00 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 10:45, miejsce: Ofertę można złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Wyry, 43-175 Wyry, ul. Dąbrowszczaków 133, Sekretariat, (I piętro). Termin składania ofert upływa w dniu 30.07.2009r. o godz. 10.45..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający planuje współfinansowanie ww inwestycji z Progamu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.