Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-14
Łódź: Dostawa odczynników chemicznych i sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska w podziale na części (14 zadań)
Numer ogłoszenia: 229526 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska , ul. Wólczańska 213, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6313700, faks 042 6365663.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zp.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników chemicznych i sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska w podziale na części (14 zadań).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych i sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska w podziale na części (14 zadań) według opisu stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7, 38.00.00.00-5, 33.79.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagana wpłata wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, stanowiące załącznik nr 2b do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, stanowiące załącznik nr 2b do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, stanowiące załącznik nr 2b do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, stanowiące załącznik nr 2b do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, stanowiące załącznik nr 2b do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ b) Oświadczenie o przyjęciu warunków gwarancji, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska PŁ, ul. Wólczańska 213, 90 - 924 Łódź, pok. 7A..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska PŁ, ul. Wólczańska 213, 90 - 924 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie 12, 13 i 14: Opracowanie indeksu gatunkowego i optymalizacja technologii wybranych roślin energetycznych - IGRE, realizowany w ramach POIG, Działąnie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, współfinansowany ze środków EFRR w ramach POIG 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki dla K-103.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników chemicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki dla K-102.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników chemicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki dla K-104.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników chemicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odczynniki dla K-105.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników chemicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odczynniki dla K-106.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników chemicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odczynniki dla K-107.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników chemicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny dla K-103.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu laboratoryjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny dla K-105.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu laboratoryjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny dla K-106.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu laboratoryjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny dla K-107.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu laboratoryjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Materiały i odczynniki dla K-103.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów i odczynników dla K-103.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Materiały i odczynniki - POIG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów i odczynników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Materiały i odczynniki -POIG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów i odczynników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Materiały i odczynniki - POIG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów i odczynników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostosowanie przestrzeni w bibliotece w celu przygotowania zaplecza socjalnego dla studentów korzystających z CIB w trybie całodobowym w budynku przy ul. Muszyńskiego 2
- Termomodernizacja budynku G w SP ZOZ MSWiA w Łodzi przy ul. Północnej 42 - powtórka
- Dostawa inkubatorów w ramach realizacji projektu: PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, poprzez budowę, rozbudowę, modernizację i doposażenie obiektów Uczelni...
- 144/TP/ZP/U/2025 usługa odśnieżania terenów zewnętrznych we wszystkich obiektach USK nr 2 w Łodzi oraz lądowiska dla śmigłowców w Łodzi przy ul. Żeromskiego 113
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb WORD w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- " Dostawa agregatów prądotwórczych zamontowanych na specjalistycznych przyczepach transportowych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium (zamówienie z podziałem na 7 części)
- Termocykler qPCR
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego
- Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku w ramach projektu pn.: "Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





